Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voorlopige route Sandy in Florida

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Sandy schreef:Oei dat is wel lang ... Het gaat hier wel heel snel ..
Jah duh.. da's intern :)

Anders zet je zit op Picassa.. Daar heb je 1 gb aan opslag. Als je de foto's resized naar 1024x768 dan kun je er best veel kwijt..
En anders maak je gewoon nog een Gmail account aan..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Foto's zijn even onbereikbaar. We hebben een nieuwe webhost aangevraagd .
Reisverslag is inmiddels wel af en online - http://voogtjes.wordpress.com/

PS. Spelfouten moet je maar even door de vingers zien vanwege de jetlag ;)
Sandy
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Wat een leuk verslag, zeg! Ik moest wel lachen om de foto van Steven, die boos was, midden tussen de vrolijke vakantiefoto's, ha ha ha! Heerlijk, toch (is nog een mooie foto met verhaal ook).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

Leuk je verslag Sandy...toch handig die beschrijving op het forum van de hapjes....haha....trouwens complimenten voor de ouders van die 4 leuke kids...ze hebben zich juist heel goed gedragen!! :doublethumb:
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Erg leuk om je verslag te lezen, het gaat weer helemaal leven!
Nog maar 4 maanden te gaan :D
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Hoi Sandy,

Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad, de verhalen hier spreken al voor zich. Ik ga zeker nog je verslag lezen, maar dat moet nog even wachten, we zijn zelf net pas gisteren terug gekomen van vakantie en ik moet morgen alweer 3 dagen weg voor een opleiding. Ik heb net wel even door je verslag gescrold voor de foto's en die zijn super. Het lijkt me geweldig om Disney mee te maken met kinderen in de leeftijd zoals die van jou. Wat een geweldig setje kids heb je toch!

En als ik die villa weer zie, krijg ik zelf ook weer zin om een huisje te huren in FLorida. Geweldig is dat!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
CaroLine
Amerika-expert

Bericht door CaroLine »

Leuk verslag heb je gemaakt. Jammer dat alles zo snel weer voorbij is.
Carola
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Gezellig verslag Sandy. Hi, die foto van Steven die boos is, herkenbaar. Esmee kon dat ook zo :lol:

Wat leuk dat jullie naar de kerk zijn geweest in Tampa. Wij gaan met onze vrienden altijd mee als we daar zijn en ik vind het altijd heel prettig. Mensen vinden het leuk dat je in hun kerk komt en we hebben altijd volop aanspraak. Het voelt gewoon 'goed'. Inmiddels zijn er wel een aantal die ons herkennen :lol:
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Ik heb net op mijn gemak je verslag gelezen, leuk hoor! Wat zullen de kinderen een hoop te vertellen hebben op school :D .
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Noa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Noa »

Hoi Sandy

Ik heb net je verslag gelezen en ik n.a.v. je enthousiasme krijg ik nu al weer zin om naar Florida te gaan. We moeten echter tot juni wachten. Maar goed, de voorbereidingen zijn ook leuk.

Groetjes Marja
Fan of the U.S.A.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Leuk reisverslag Sandy, ik heb het met plezier gelezen.

Marjon
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Bedankt .. ik vind het zelf ook heerlijk om de vakantie zo weer opnieuw te beleven :D

Deze ga ik denk ik uitvergroten ...

Afbeelding
Sandy
manja
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door manja »

Gezellig reisverslag, ik heb het met plezier gelezen.
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hoi Sandy,

Een erg leuk en gezellig verslag heb je gemaakt. Ik heb ervan genoten. Hier een klein beetje "commentaar" van mijn kant..... :wink:

dag 1: Erg leuke foto's van de kinderen in de cockpit. Dat dat zo maar mocht?

dag 2: Leuk he zo'n meeting met in Amerika wonende forumleden. Geweldig hoe gastvrij je door Annewiep en Ruby bent ontvangen.

dag 3: Vond ik ook heel bijzonder dat jullie naar zo'n grote kerk geweest zijn en de kinderen naar de sundayschool. Moet je op de meeting nog maar eens wat meer over vertellen.

dag 4: Wat zijn het mooie villa's he in Kissimee. Ik ken deze wel waar jullie inzaten. Mooi zwembad erbij en heerlijk om te relaxen.

dag 5: Geweldig dat jullie de lancering hebben meegemaakt. Jammer dat je niet dichterbij kon komen, maar als ik het zo lees, waren jullie toch net zo onder de indruk als wij destijds.

dag 6: Gatorland. Leuke foto's en alles zeer herkenbaar. Van de brand kan ik geen spoor meer ontdekken.

dag 7: Disney is altijd leuk voor de kids. Bij Red Lobster hebben wij ook een keer gegeten, maar ik had "ruzie" met die crab legs. Ik wist niet precies hoe ik ze goed open kon krijgen helaas. Knap van de kids dat ze dat zelf doen.

dag 8: T.G.I. Fryday, daar hebben wij ook een paar gegeten, maar ik wist nooit de betekenis van de letters (blond...), maar nu wel...... :lol:

Bedankt voor het meebeleven!

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Haha Marjan .. jij hebt het zeker helemaal gelezen ;)
Ik schrok even toen ik las dat je wat commentaar had, en dan zo'n lap tekst eronder.
Sandy
Louise
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Louise »

Hoi Sandy!

Een heel leuk verslag om te lezen! ik krijg meteen weer heimwee naar de vakantie! Leuke foto´s van de kinderen in Disney. Wij moesten van de zomer 1 1/2 uur wachten voor foto´s met de prinsessen, daar hebben we geen tijd aan verspild.
Wij hebben met Annewiep, Ruby en Rod in de Boston Lobster Feast in Orlando gegeten. Dat was erg lekker.
Jammer dat het weer voorbij is he? :(

Louise
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Wordpress bevalt me wel ... ik heb van ons mini tripje naar Washington in 2004 ook een foto-verslag gemaakt.
Een leuke herinnering aan de Nascar Night Race in Richmond ........

http://nascar2004.wordpress.com/

PS. De kwaliteit van de foto’s is slecht. De foto’s zijn nog met een analoge camera gemaakt, vervolgens verkleind in een lage resolutie. Origineel niet bewaard natuurlijk, maar dit blogje is gemaakt om toch een indruk te krijgen van onze korte trip naar Washington en uiteraard de Nascar Race in 2004.

Sandy,
Het zielige meisje die alleen maar 1 week durende reisjes kan maken naar Amerika :cry:
Sandy
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ach zielig ... wie weet wat er allemaal nog komt joh! Op jouw leeftijd was ik één keer in Amerika geweest, als meisje van 17. En nu, een paar jaar later staat de zesde reis op de rol :lol:

Maar even serieus: ik gebruik ook Wordpress en ik vind het prettig werken ook!
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Sandy schreef:Wordpress bevalt me wel ... ik heb van ons mini tripje naar Washington in 2004 ook een foto-verslag gemaakt.
Leuk! Bij sommige themes kun je trouwens een custom header maken. Wij hebben op ons reisverslag het k2 theme gebruikt.

Custom Headers zijn gewoon plaatjes van een bepaald formaat. Kun je best iets leuks van maken..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Sandy schreef:Haha Marjan .. jij hebt het zeker helemaal gelezen ;)
Ik schrok even toen ik las dat je wat commentaar had, en dan zo'n lap tekst eronder.
Leuk toch als iemand aandacht voor je verslag heeft?..... :lol:

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer