Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vragen over de Alles Amerika Meeting 2007
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
De foute woordgrappen zijn wel in vanavond 

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
:hilarious: :hilarious:hekkie schreef:Ik ga "mijn charmes in de strijd te gooien" bij de Freule.
Is ze nou helemaal van "Lotje getikt".......![]()
![]()
Gr. Marjan
Dat zou dan toch wel moeten lukken hè? We horen het nog wel.
Maar ik had al begrepen dat ze niet zo gauw over te halen is, maar je weet het maar nooit.
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Ik denk dat ik wel weet waar de freule morgen zo druk mee is. 's Morgens is er op het landgoed (officieel: "De Heerlijkheid Mariënwaerdt") jaarvergadering van de 'Vrienden van Mariënwaerdt'. Wij zijn ook lid, dus de uitnodiging ligt hier ook op het bureau. Na afloop worden we uitgenodigd om aanwezig te zijn bij het vertrek van de slipjacht die morgen ook op het landgoed gehouden wordt. Zal best een gezellig feestje zijn daar 

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hè bah... jacht... Een echte jacht, of is het zo'n nepjacht waarbij ze achter een doek met vossen-/konijnengeur aan gaan?nieuwenoord schreef:Na afloop worden we uitgenodigd om aanwezig te zijn bij het vertrek van de slipjacht die morgen ook op het landgoed gehouden wordt.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Slipjacht (ben je nog niet wakker?) oftewel vrouwenjachtDento schreef:Hè bah... jacht... Een echte jacht, of is het zo'n nepjacht waarbij ze achter een doek met vossen-/konijnengeur aan gaan?nieuwenoord schreef:Na afloop worden we uitgenodigd om aanwezig te zijn bij het vertrek van de slipjacht die morgen ook op het landgoed gehouden wordt.

groeten Paula
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zie hier het verslag van de eerste slipjacht in 2000. Sinds die tijd een jaarlijkse tradite, vol oude rituelen en veel 'koude kak', maar wel mooi om te zien hoor! En ja, zo heet het nu eenmaal. Enne, slipjacht betekent juist dat het geen vossejacht meer is zoals vroeger, dus inderdaad een 'nepjacht'.
Wij komen vorig jaar ergens anders met ons tweespan langs zo'n meute en ineens waren er heel veel honden van de jacht die vrolijk om ons span heen dartelden. Eén van die kerels, bla bla, helemaal in paniek, schelden, tekeer gaan. En onze paarden stonden heel rustig en vrolijk te kijken, die hadden er wel plezier in. We kregen trouwens wel een keurig excuus van de leidster van de groep die ook vond dat ons geen blaam trof.
Wij komen vorig jaar ergens anders met ons tweespan langs zo'n meute en ineens waren er heel veel honden van de jacht die vrolijk om ons span heen dartelden. Eén van die kerels, bla bla, helemaal in paniek, schelden, tekeer gaan. En onze paarden stonden heel rustig en vrolijk te kijken, die hadden er wel plezier in. We kregen trouwens wel een keurig excuus van de leidster van de groep die ook vond dat ons geen blaam trof.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ah... op die fiets (ik was me - geloof 't of niet - op mijn werk aan het concentrerenpaula58 schreef:Slipjacht (ben je nog niet wakker?) oftewel vrouwenjachtDento schreef: Hè bah... jacht... Een echte jacht, of is het zo'n nepjacht waarbij ze achter een doek met vossen-/konijnengeur aan gaan?

Geen doek met vossen- of konijnengeur dus, maar een doek met eh... ja...

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vislucht...Dento schreef:Geen doek met vossen- of konijnengeur dus, maar een doek met eh... ja...![]()
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tja, ik heb het niet gezegd, hè...phillybilly schreef:GGGGGGGGadverdarrie............. Gaan we nu niet heel erg Offtopic ?? hahahaha.....Njit schreef: Vislucht...
Mannen en hun gedachten

Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Nee, want jij had het druk met je werk!Dento schreef:Tja, ik heb het niet gezegd, hè...phillybilly schreef: GGGGGGGGadverdarrie............. Gaan we nu niet heel erg Offtopic ?? hahahaha.....
Mannen en hun gedachten![]()
Hey, what's wrong with that picture?

Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zo pauze en dan nog een halve dag en dan is het al weer WEEKEND!!!Mack schreef:Nee, want jij had het druk met je werk!
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja ik had ook al eens aan mijn voorhoofd gevoeldMack schreef:Nee, want jij had het druk met je werk!Dento schreef: Tja, ik heb het niet gezegd, hè...![]()

Anyway... tot zover off topic

Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Amerikakenner
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik neem vooralsnog twee Bossche Bollen mee voor Coyote en lelie. Verder nog geen officiele berichten over meer bollen... was er voor het organisatieteam nog wat nodig? 
Ik heb me voorgenomen om in ieder geval met meer mensen te gaan praten dan vorig jaar, toen heb ik maar met een paar mensen een woord gewisseld...

Ik heb me voorgenomen om in ieder geval met meer mensen te gaan praten dan vorig jaar, toen heb ik maar met een paar mensen een woord gewisseld...

- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ah lekker!!!!Marjol schreef:Ik neem vooralsnog twee Bossche Bollen mee voor Coyote en lelie. Verder nog geen officiele berichten over meer bollen... was er voor het organisatieteam nog wat nodig?
Ik heb me ook voorgenomen met meer mensen te gaan praten. Kijken wat er van terecht komt...