Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vragen over de Alles Amerika Meeting 2007

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Albert
Amerikafan
Partner van: Nieuwenoord
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Albertje Kretiek Himself gespot op de meeting

Bericht door Albert »

hallo kijkbuisvrienden,

een beetje ongewoon een Albertje Kretiek Himself direct op het forum.
Maar deze keer een uitzondering en een een live verslag van de meeting waar op dit moment 18.30 Beesd time heerlijk gegeten wordt.
Om eerlijk te zijn wordt er echt met bakken tegelijk eten gehaald en ze drinken allemaal een stevig drankje. De foto wedstrijd is ook al geweest en wie er gewonnen heeft wil ik niet vertellen omdat ik het niet ben. Eigenlijk is de verkiezing oneerlijk gedaan door twee blonde dames van de organisatie( ze mogen dan ook volgend jaar niet meer meedoen) zij vertelde welke foto Albertje gemaakt had dus semde de aanwezigen op een andere. Most niet magge ik begin een tegen actie straks.

Ook heb ik hier het verhaal verteld van Teddy the Traveler een beer die stiekem met ons mee op vakantie was gegaan. Meer hierover binnenkort. Wellicht horen jullie van dei zuipschuiten hier wel wat. Eigenlijk zit ik nu rustig in een hoekje te schrijven want als ze eten valt er op de meeting een rust dat wil je niet weten.

O ja Foto's worden er zat gemaakt maar het even online zetten is nu niet mogelijk dus later ook hierover meer.

ik ga efkens een pilsje halen dus de ballen en de groetjes vanuut Beesd
manja
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door manja »

Ik ben benieuwd naar je tegen actie :D
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Albert
Amerikafan
Partner van: Nieuwenoord
Contacteer:

Bericht door Albert »

sluit de bierpomp af
JGK
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JGK »

Wij zijn weer thuis. Net als de vorige 2 jaren was het weer erg gezellig. Lof ook dit keer aan de organisatie. Toen wij weggingen was niet iedereen van hun nog aanwezig; jullie allemaal erg bedankt! De ruimte was fantastisch ingericht; compleet met hooibalen. We misten de paarden van Albert & Monique wel :lol: Op naar meeting 2008!
Jan Gijs
manja
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door manja »

Albertje Kretiek Himself schreef:sluit de bierpomp af
:hilarious:
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Ook wij zijn inmiddels weer thuis. We vonden het supergezellig!! Petje af voor de organisatie, het was allemaal geweldig goed geregeld :doublethumb:

Jerry & Bianca
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Hoop dat iedereen inmiddels weer bij kennis is!! :D
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Noa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Noa »

The morning after.

We zitten saampjes bij een kopje koffie na te genieten van de geweldige avond. Het was (wederom) een zeer geslaagde avond, prachtige films en foto's, heerlijk eten en een zeer ontspannen sfeer. Ik wil nogmaals de organisatoren bedanken voor de heerlijke avond en we verheugen ons alweer op de volgende meeting

Bob en Marja

P.S. Albert, ik had WEL op jou gestemd bij de foto's, maar helaas......
Fan of the U.S.A.
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Wat was het weer ontzettend gezellig.

Helaas natuurlijk niet met iedereen kunnen praten, maar erg leuk om weer nieuwe mensen te leren kennen.
Het gekke is dat door de foto's en vakantieverhalen op het forum je eigenlijk iedereen al een beetje kent en je het gevoel hebt dat je met een bekende staat te praten.

Ook namens Cor iedereen die iets georganiseerd heeft ontzettend bedankt!!!!
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Heerlijk om zo lekker urenlang over Amerika te kunnen kletsen, en net als jij Wendy heb ik het gevoel dat ik iedereen eigenlijk al ken. Organisatie bedankt, we hebben een hele leuke dag gehad :D

Hans en Henriette
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Ook wij vonden het weer een hele gezellige meeting. We hebben weer volop kunnen kletsen over ons favoriete vakantieland. Hartstikke bedankt allemaal!

Groetjes Michel en Elly

ps. ook ik had op jouw foto gestemd Albert :wink:
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

michelly schreef:ps. ook ik had op jouw foto gestemd Albert :wink:
Nu maken jullie me wel heel nieuwsgierig, welke foto was dat dan? :)
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Karinita
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Het was voor ons de allereerste meeting. Het was best een beetje spannend van te voren, maar het was echt ontzettend gezellig! Met heel veel mensen gepraat. Het was heel leuk om iedereen in het echt te zien. Prachtige foto's ook. Ik denk dat we de volgende keer eens een album van Tictac gaan uitproberen. Wat een mooie grote albums zijn dat. Marlous vond het wel een aparte gewaarwording dat ze door mensen werd herkend terwijl ze nooit op het forum post :lol: En nu hebben we helemaal veel zin om weer naar Amerika te gaan en moeten we nog 8 maanden wachten... Organisatieteam bedankt, de volgende keer zijn we er weer bij!

Karin en Marlous
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

SpaceAce schreef:
michelly schreef:ps. ook ik had op jouw foto gestemd Albert :wink:
Nu maken jullie me wel heel nieuwsgierig, welke foto was dat dan? :)
En Marloes en ik hebben (zonder dat we het van elkaar wisten) ook al op Albert's foto gestemd! :D

Albert had foto nr. 18, die met de mooie herfstkleuren. Dat het Albert's foto was hoorden wij ook pas achteraf. :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Silent Dream
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Bericht door Silent Dream »

Ik heb me ook ontzettend vermaakt :)
Info over mijn boeken:
http://www.suzannepeters.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Karinita schreef: Ik denk dat we de volgende keer eens een album van Tictac gaan uitproberen. Wat een mooie grote albums zijn dat.
Karin en Marlous
Ook wij waren erg onder de indruk van de albums van Jerry en Bianca. Leuk is dat je nu de verschillende aanbieders naast elkaar ziet liggen en je dus echt een keuze kunt maken.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ook Marloes en ik hebben weer volop genoten van de meeting. De lokatie vond ik perfect voor een meeting van zo'n 70 man. Leuk aangekleed en heel gezellig. Niets op aan te merken! :D

Als ik toch één klein puntje mag noemen over het eten. Het eten smaakte erg goed maar was in mijn ogen net iets te weinig. Ik schepte als één van de laatsten op maar toen was al het vlees al op. Gelukkig werd er nog wat bijgevuld maar een tweede keer opscheppen lukte helaas niet. En dat was jammer omdat het juist erg goed smaakte. :(

Ik heb me voor de rest prima vermaakt. Leuk gesproken met een groot aantal mensen. Nu ik niet in de organisatie zat dit jaar, had ik daar meer tijd voor en dat is natuurlijk ook wel eens leuk.

Kortom, de meeting was weer reuze geslaagd en ik zie uit naar volgend jaar! :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Hiermede wil ik het AllesAmerikaforummeetingorganisatieteam en alle andere medewerkers, die deze vierde meeting tot weer een overweldigend succes hebben weten te maken, heel hartelijk danken voor hun inzet.
Het was in één woord, FANTASTISCH.

Een korte beschouwing.
Wat was het weer genieten gisteren namiddag en avond, van het begin tot het einde een groot feest.
Bij binnenkomst in de zaal van, het van oorsprong oud bruin café, Uitspanning De Notenboom in Beesd straalde de gezelligheid en Amerikaanse sfeer de bezoeker tegemoet.
Overal waren banners, posters en Amerikaanse vlaggen opgehangen en vlaggetjes neergezet. Tussen de tafels met stoelen en het bankstel met fauteuils lagen hier en daar strobalen ter afscheiding van intieme hoekjes of dienden deze als zitbank. Er waren een koffiehoek, die later tot een eethoek werd omgebouwd en een heel lange bar met biertap. Op een podium stonden tafels, waarop reisgidsen, -brochures en de vele prachtige scrap- en fotoboeken lagen en waarop meerdere laptopcomputers hun diavoorstellingen draaiden. Bovendien stond er een projectiescherm, waarop via een computer en een beamer films en dia’s over Amerika werden vertoond en er stond een computer met webcam, die verbonden was met het internet en waarop door middel van MSN contact was met de buitenwereld. Diverse forumleden, die niet aanwezig konden zijn, hebben op deze manier toch even contact gehad.
Op de grond lag hier en daar wat stro en later werden daar de doppen van de pinda’s aan toegevoegd, die ter consumptie in omgekeerde hoeden op de tafels stonden.
In een aparte zaal waren de Amerikafoto’s voor de fotowedstrijd opgehangen en daar kon men zijn of haar stem uitbrengen. Als dank voor het stemmen kreeg iedereen een mooie, houten Parkerpen van Stal Nieuwen Oord (hartelijk dank Monique en Albert). De winnaar van de foto met de meeste stemmen krijgt deze te zijner tijd op canvas geprint, als beloning aangeboden.
Na binnenkomst was er koffie met gebak en voor het diner was er een koud- en warmbuffet. Voor de drankjes kon men aan de bar van alles bestellen.
Tussen de vertoning van de films en dia’s door heeft Albert (Albertje Kritiek Himself) de reisavonturen verteld, en door middel van dia’s laten zien, van beertje Teddy the Traveler. Deze had op zijn rondreis door het oosten van de Verenigde Staten heel wat meegemaakt. Aan het einde van deze geslaagde meeting kreeg iedereen een vriendje van Teddy, namelijk een AllesAmerika-Teddybeerspaarpot door het organisatieteam aangeboden. (hartelijk dank voor deze bijzonder aardige geste).
Even na twaalven kwam er een einde aan deze bijzonder geslaagde meeting en zei menigeen bij het weggaan: “Tot volgend jaar”.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Ik vond het ook erg gezellig gister :doublethumb:
Ik heb met zeker de helft méér mensen gesproken dan vorig jaar, dus daar ben ik wel tevreden over.

Groetjes van Marloes
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Wij hebben ook ontzettend genoten, van de leuke mensen, de verhalen, de foto's, de films, het lekkere eten, de locatie, de aankleding van de locatie, kortom het was super!
Organisatie, Bedankt! :doublethumb:

Cor en Ingrid.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer