Ik heb met name nog genoten van de film van Cor en zijn 6 weken als arbeider op een boerderij in Montana. Ik begrijp ineens heel goed waarom zij juist vaak naar het noorden van de USA trekken.

Code: Selecteer alles
Als dank voor het stemmen kreeg iedereen een mooie, houten Parkerpen van Stal Nieuwen Oord
Heel verstandig EsméeEvdB schreef:Wij zijn geloof ik op het moment zo'n beetje de enige forumbezoekers die nog niet de volgende Amerika reis gepland hebben (dat doen we pas nadat we de foto's van de afgelopen vakantie hebben terugbekeken). Dat dat een voordeel is hebben wij gisteren gemerkt. Met alle tips die wij hebben opgedaan moet het een eitje zijn om ons 8e tripje (en de 9e ook wel
) te gaan plannen.
Het is wel een leuk idee om de foto's van de fotowedstrijd te plaatsen op het forum.pyca schreef:Ja!!!! Ik ben nieuwsgierig, trouwens ook eigenlijk wel naar de andere inzendingen.Martin & Marianne schreef:
Michel en Elly: gefeliciteerd met de winnende foto! Misschien kan hij hier ook een getoond worden?
Marianne
Nee hoorEvdB schreef:Wij zijn geloof ik op het moment zo'n beetje de enige forumbezoekers die nog niet de volgende Amerika reis gepland hebben (dat doen we pas nadat we de foto's van de afgelopen vakantie hebben terugbekeken).