Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vragen over de Alles Amerika Meeting 2007

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Noa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Noa »

Petra/VS schreef: Hij zal worden gevuld met spaarcenten om de volgende AA meeting bij te kunnen komen wonen!
Ja, inderdaad dat zou geweldig zijn!! :lol:

Even een compliment aan de fotografen. De grote foto mag dan wel mislukt zijn, de kleintjes zijn erg leuk geworden en geeft de sfeer goed weer. :doublethumb:
Fan of the U.S.A.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Petra/VS schreef: Zijn in Nederland streepjes truien in of zo ;)?
Dat was mij ook al opgevallen Petra, ik ben hier de enige streeploze.

Afbeelding

En inderdaad, alle winkels hangen hier momenteel vol met streepjes.

Marjon
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Allereerst: wat heerlijk om jullie reacties te lezen. Als uitgebluste, vermoeide, maar o zo tevreden mede-organisator van deze meeting zit ik met de pootjes omhoog in een ineens erg stil huis te genieten hiervan.

Toen om twaalf uur de meeting ten einde kwam, de gasten van De Neust door Fred in twee ploegen afgevoerd waren en wij dus schamel met Rob en Annie achter bleven, moesten we nog verplicht mee naar het Opkamertje om nog één pilsje te nemen. Tja, ééntje ... pff. Nou ja, vooruit, rond twee uur zagen ook wij het bed.

Om tien uur vanmorgen stond de after-meeting-opruimploeg (de complete logeerpartij van De Neust) op de stoep, we konden nog net Rob en Annie met beddengoed en al de kamer uitschuiven :lol: Allemaal koffie natuurlijk en tot mijn grote verrassing had Albert besloten dat de mannen (!) gingen opruimen in de Notenboom en dat de vrouwen gewoon mochten blijven doen waar ze goed in zijn, kletsen.

Na alle vooraf-stress, vooral veroorzaakt door dat het Teddy-DVD-tje crashte, het bestand 'weg' was en Teddy dus vrijdagavond in de late uurtjes nog volledig opnieuw gemaakt moest worden, was het heerlijk relaxed nafeesten.

Terwijl de dames hier vonden dat we eigenlijk toch wel gewoon de perfecte locatie gevonden hadden hier en de reacties op het forum dat driedubbel bevestigden, hebben de heren van de organisatie én de opruimploeg eensgezind besloten om onder voorbehoud de Notenboom af te huren voor 1 november 2008. Dat kwamen ze dan dus ook vrolijk even melden bij hun terugkomst hier.

De officiële evaluatie (want zonder Frederike en Jikke is geen borrel, eh, sorry, nabespreking compleet) moet nog komen, het organisatieteam moet nog wel of niet beslissen compleet of gedeeltelijk door te gaan, maar de locatie zal het AA-forum in elk geval niet door de vingers glippen!!

En ja, Petra, streepjes zijn in, maar in dit geval zie je vooral Frederique en Jikke met hun guppen (bijnaam gisteren gegeven door de heer Kretiek), waar altijd al wel een streepje door loopt, die je op de foto's ziet. Enne, de datum is bekend, je hebt de spaarpot, dus we rekenen vast op je op de volgende meeting.
Frederique
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Frederique »

Dag allemaal!,

Wat een leuke dag, avond was het gisteren. Wij vonden het erg leuk om ervaringen uit te wisselen, verhalen aan te horen en idd de mensen van de foto's uit de reisverhalen te ontmoeten. De locatie was perfect, goed eten en een gezellige sfeer. Ondanks dat Jikke en ik nog niet zulke doorgewinterde forumgangers zijn, vonden we het erg leuk om dit jaar de meeting mede te organiseren.
En ja, die streepjes, Oosterse klederdracht hè! Op zaterdag verplicht streepjes, zondag in je campingsmoking ;-).

Teddy the Traveller staat bij ons op kantoor, het eerste spaargeld voor de ansichtkaarten voor Ikkusdus zit er al in.

Nogmaals, leuk om jullie allemaal ontmoet te hebben en wellicht tot volgend jaar!

Groet, Romin en Frederique
Lees meer over onze drie reizen naar het westen van Amerika op rominenfrederique.spaces.live.com
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Leuk om de foto's al te bekijken!
Ziet er super leuk uit allemaal.
Anouschka
Amerikakenner

Bericht door Anouschka »

Ook mijn zus en ik hebben het gisteren geweldig naar onze zin gehad ! Het was harstikke gezellig. De tijd vloog werkelijk voorbij.

Mijn complimenten aan de organisatie. De lokatie was perfect en de ruimte was schitterend aangekleed. Ondanks dat we met een groep van 70 man waren, had je nog steeds dat knusse gevoel. Het eten was heerlijk !

Jammer dat de groepsfoto's mislukt zijn. Maar de binnenfoto's zijn perfect. Leuk als herinnering. Bedankt daarvoor !

Ik hoop dat er volgend jaar weer een meeting wordt gehouden, want dan ben ik zeker weer van de partij !
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Het viel misschien wat weg in mijn lange reactie, maar De Notenboom is (onder voorbehoud) al vastgelegd voor de volgende meeting:

Alles Amerika Meeting 2008

1 november 2008, De Notenboom, Beesd
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Mickey99 »

Wat een leuke reacties en foto's! Erg jammer dat ik er niet bij kon zijn maar Paul de Leeuw in het Gelredome was gelukkig ook geweldig :wink:

Hopelijk ben ik volgend jaar wel van de partij want het lijkt mij erg leuk om iedereen in levende lijve te ontmoeten.

Groetjes,
Sonja
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Dento schreef:Ook wij vonden onze eerste meeting heel erg geslaagd! Jammer genoeg niet met iedereen kunnen praten, maar toch wel met een redelijk aantal. Leuk om iedereen eens in het echt te zien.

Een ontzettend leuke lokatie, een gezellige sfeer, en uitstekend verzorgd!

Tenzij we volgend jaar ten tijde van de meeting al in Amerika zouden wonen, zijn we zeer zeker weer van de partij.

Complimenten in ieder geval aan de organisatie!
Volgens mij ben je helemaal niet geweest! Ik heb je iig niet gezien... :wink:
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Mack schreef:
Dento schreef:Ook wij vonden onze eerste meeting heel erg geslaagd! Jammer genoeg niet met iedereen kunnen praten, maar toch wel met een redelijk aantal. Leuk om iedereen eens in het echt te zien.

Een ontzettend leuke lokatie, een gezellige sfeer, en uitstekend verzorgd!

Tenzij we volgend jaar ten tijde van de meeting al in Amerika zouden wonen, zijn we zeer zeker weer van de partij.

Complimenten in ieder geval aan de organisatie!
Volgens mij ben je helemaal niet geweest! Ik heb je iig niet gezien... :wink:
Ik was er echt! Ik dacht al dat jij er niet was, ik zag de Mustang nergens staan - wij stonden ook op het dorpsplein geparkeerd! :wink:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Karinita
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Leuk al die foto's. Jammer van de mislukte groepsfoto's, maar de andere zijn goed gelukt! En dat terwijl het binnen toch best donker was. Het was inderdaad een uitstekende locatie en ik heb 1 nov 2008 al weer genoteerd :wink:

Karin
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Dento schreef: Ik was er echt! Ik dacht al dat jij er niet was, ik zag de Mustang nergens staan - wij stonden ook op het dorpsplein geparkeerd! :wink:
De Mustang stond "tussen het gewone volk" van half 4 tot kwart voor 12 ofzo... Dus niet goed gekeken! :D
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Het ziet er van de foto's echt heel geslaagd uit!
Leuke sfeerimpressie zo.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Mack schreef:
Dento schreef: Ik was er echt! Ik dacht al dat jij er niet was, ik zag de Mustang nergens staan - wij stonden ook op het dorpsplein geparkeerd! :wink:
De Mustang stond "tussen het gewone volk" van half 4 tot kwart voor 12 ofzo... Dus niet goed gekeken! :D
Inderdaad... jammer dat we elkaar niet gezien hebben (althans, niet "live" ontmoet...) volgende keer beter!

Maar ik had zo'n auto natuurlijk ook niet tussen het gewone volk verwacht, hè... :lol:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

nieuwenoord schreef:Het viel misschien wat weg in mijn lange reactie, maar De Notenboom is (onder voorbehoud) al vastgelegd voor de volgende meeting:

Alles Amerika Meeting 2008

1 november 2008, De Notenboom, Beesd
Zoals gezegd: als wij volgend jaar niet midden in een verhuizing zitten, of al zijn verhuisd, dan zijn we zeker weer van de partij!

Onze website | Mijn blog
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Had ik gelezen Dennis :lol: Maar Anouschka schreef:
Ik hoop dat er volgend jaar weer een meeting wordt gehouden, want dan ben ik zeker weer van de partij !
Toen was de nieuwe datum al bekend, dus Anouschka: meteen in de agenda zetten!!

En over het feit dat de meeting op een gegeven moment (door mijn aankondiging) beëindigd werd, wil ik nog wel wat kwijt. De Notenboom heeft van ons een richtlijn van ongeveer 11 uur gekregen als eindtijd. Vorig jaar was rond die tijd bijna iedereen weg.

Ervan uitgaande dat mensen nog een hele tijd moeten rijden én de meeting dan 7 uur zou duren, leek ons dat een redelijke tijd om vanuit te gaan. Een avondbijeenkomst duurt over het algemeen ook zo'n uurtje of vijf, hooguit zes, dus dit is al best ruim.

De Notenboom heeft ons dus ook verzocht mensen te verzoeken niet meer te bestellen in de zaal, zodat ook zij konden gaan opruimen. Er was daar nog een feest gaande wat pas om acht uur begonnen was én het cafégedeelte voorin zal vol met de normale zaterdaggasten. Wij hadden daar als organisatie alle begrip voor, tenslotte zaten wij al een uur over de afgesproken tijd.

Wellicht een idee voor volgend jaar om toch een eindtijd al van te voren aan te geven. Zo kunnen mensen die nog lang niet uitgepraat zijn, afspraken maken voor bezoeken bij elkaar thuis of eventuele andere dingen met elkaar ondernemen. Ook wij hebben een aantal mensen maar kort gesproken, anderen wel uitgebreider, maar ook een met een aantal mensen afgesproken om binnenkort elkaar eens op te zoeken! Meetings kunnen niet eindeloos zijn :wink:
JAN BOTERMANS
Amerika-ontdekker

Bericht door JAN BOTERMANS »

Beste mensen van de organisatie en aanwezigen!

Wat heerlijk om zo'n avond als gisteren te hebben gehad, gewoon lekker kleppen over je belevenissen die je hebt meegemaakt. Geen gedwongen dingen doen lekker relaxed.

Het mag duidelijk zijn dat wij het lekker naar ons zin hebben gehad en dat wij een ieder willen bedanken voor een zeer geslaagde avond! Ook een compliment voor de locatie, het eten was voortreffelijk.

:doublethumb: :D

Groet Jan en Christa Botermans
Liefhebber van de USA
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Ik was me net aan het bedenken dat het wel jammer is dat we weer een heel jaar moeten wachten... :lol:

Onze website | Mijn blog
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

nieuwenoord schreef: En over het feit dat de meeting op een gegeven moment (door mijn aankondiging) beëindigd werd, wil ik nog wel wat kwijt. De Notenboom heeft van ons een richtlijn van ongeveer 11 uur gekregen als eindtijd.
Ok, maar ik begrijp niet dat daar vantevoren (in dit topic) geen duidelijkheid over was. Ik heb het een paar keer gevraagd in dit topic en steeds kreeg ik als antwoord "ze gaan sluiten als de laatste persoon weg is".

Ik vind het fijn om te weten wat de eindtijd ongeveer is. Misschien een tip voor de volgende keer, dan kun je daar rekening mee houden.

Groetjes van Marloes
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Dento schreef:Ik was me net aan het bedenken dat het wel jammer is dat we weer een heel jaar moeten wachten... :lol:
Nou Dento, organiseer jij een "tussenmeeting"? :lol:
Daar komen vast ook wel een aantal mensen op af. Roland en ik staan daar altijd wel voor open :wink:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer