Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vragen over de Alles Amerika Meeting 2007
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Nog even over opruimen:
Noah en Esmée bieden aan om mee op te ruimen, gisterenavond kwam Sandy dat ook al heel lief doen. We stellen dit absoluut op prijs en ik vind het dan ook netjes om uit te leggen waarom 's avonds opruimen niet zo praktisch is.
Vlaggen, decoratiesmaterialen, veel boeken, allerlei losse spullen, maar ook bijvoorbeeld al die balen stro zijn van de mensen van de organisatie. Wij hebben de spullen meegenomen en weten ook precies wat van wie is en wat in welke doos of kist moet. Diascherm, beamer, laptop e.d. gaan ook allemaal mee terug en uiteindelijk verdwijnt 90 procent in onze bus en de rest ging deze keer met Rob en Annie mee (dus ook tijdelijk in de bus).
Wij hadden na een héle lange dag gewoon geen zin meer om op te ruimen, want hoeveel lieve mensen ook willen helpen, wij moeten toch aangeven wat waar heen zou moeten. En dan zit alles in die bus en staan wij thuis met een berg spullen én 20 balen stro die we dan met een paar mensen nog moeten lossen. Vanmorgen was dat zo gebeurd met een ploeg frisse, nuchtere mensen die weer lekker bijgeslapen waren! En die dus ook nog mee hebben geholpen met die bus weer lossen en het stro op zijn plaats zetten.
Noah en Esmée bieden aan om mee op te ruimen, gisterenavond kwam Sandy dat ook al heel lief doen. We stellen dit absoluut op prijs en ik vind het dan ook netjes om uit te leggen waarom 's avonds opruimen niet zo praktisch is.
Vlaggen, decoratiesmaterialen, veel boeken, allerlei losse spullen, maar ook bijvoorbeeld al die balen stro zijn van de mensen van de organisatie. Wij hebben de spullen meegenomen en weten ook precies wat van wie is en wat in welke doos of kist moet. Diascherm, beamer, laptop e.d. gaan ook allemaal mee terug en uiteindelijk verdwijnt 90 procent in onze bus en de rest ging deze keer met Rob en Annie mee (dus ook tijdelijk in de bus).
Wij hadden na een héle lange dag gewoon geen zin meer om op te ruimen, want hoeveel lieve mensen ook willen helpen, wij moeten toch aangeven wat waar heen zou moeten. En dan zit alles in die bus en staan wij thuis met een berg spullen én 20 balen stro die we dan met een paar mensen nog moeten lossen. Vanmorgen was dat zo gebeurd met een ploeg frisse, nuchtere mensen die weer lekker bijgeslapen waren! En die dus ook nog mee hebben geholpen met die bus weer lossen en het stro op zijn plaats zetten.
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
:hilarious: Onze eerste indruk van formule 1 was ook: het lijkt wel een studentenflat / hostel. Ik had ook liever de badkamer op de kamer gehad, maar voor een nachtje vond ik het wel grappig. Het bed lag p zich prima, alleen dat kussen ja, een grote worst. Wij hebben het kussen uit het stapelbed erbij gepakt en toen was het wel te doen hoor. Het was een leuke ervaring. Enne, die vieze wc...... was het die middelste aan de rechterkant? Er lag op die vanalles op de "bril".Dento schreef: Volgend jaar blijven we wel niet meer in het Formule1- toch wel fijner om je eigen badkamer te hebben, dan de douche en toilet om de hoek op de gang!
Dan heb je tenminste een toiletbril, en weet je wie het is geweest die op de rand heeft ge-jeweetweld...
En ook een echt kussen zou fijn zijn, in plaats van een rol die over de hele breedte van het bed vastligt...
![]()
![]()
De meeting vond ik net als vorig jaar erg geslaagd

Ik vond het alleen op sommige plakken wat donker en tochten, maar verder vond ik alles super! Applausje voor de organisatie en voor iedereen die het zo geslaagd heeft gemaakt!
Ik ga mijn tas eens uitpakken!
- Nati
- Amerikakenner
Hallo
Ook even een reactie van over de grens; ondanks dat ik best wel zenuwachtig was, is onze allereerste meeting reuze meegevallen
Normaal zijn wij niet zo een types die vlug contact leggen maar gisteren hebben we toch met verschillende mensen een babbeltje gedaan.
Op deze manier leer je de mensen kennen achter hun nickname en kan je er een gezicht bij plakken.
Door deze meeting heb ik nog meer spijt dat we volgend jaar niet van plan zijn om naar Amerika te reizen
Nog een dikke proficiat aan het hele organisatieteam :doublethumb: :doublethumb: :doublethumb:
groetjes Peter en Nancy
Ook even een reactie van over de grens; ondanks dat ik best wel zenuwachtig was, is onze allereerste meeting reuze meegevallen

Normaal zijn wij niet zo een types die vlug contact leggen maar gisteren hebben we toch met verschillende mensen een babbeltje gedaan.
Op deze manier leer je de mensen kennen achter hun nickname en kan je er een gezicht bij plakken.
Door deze meeting heb ik nog meer spijt dat we volgend jaar niet van plan zijn om naar Amerika te reizen

Nog een dikke proficiat aan het hele organisatieteam :doublethumb: :doublethumb: :doublethumb:
groetjes Peter en Nancy
Wij hebben het reuze naar onze zin gehad, maar voelen ons nu wel alsof we een jetleg hebben, zijn behoorlijk gesloopt.
Hierbij willen we ook de hele organisatie bedanken voor de uitstekende planning en zorgen en vooral gezelligheid.
Alleen jammer dat we niet iedereen hebben kunnen spreken maar 1 november 2008 staat al genoteerd dus dan "doen" we de andere helft.
Om 14.00 uur waren we al bij Monique en Albert en zijn met de overige slapers van de Neust wezen inchequen, toen naar de Notenboom en vertrokken met de hele groep weer richting de Neust, met natuurlijk nog dank aan Fred, deze taxichauffeur.
Daarna nog een even een paar flessen wijn opengetrokken met de nodige hapjes erbij en om 2.00 stortten we echt allemaal in, dus naar bed.
Om 8.30 zaten we met zijn allen alweer fris(nou ja
) en vrolijk aan het ontbijt.

Rond 10.00 op weg naar Monique en Albert en daar stond de koffie al lekker te pruttelen, daarna zijn de mannen wezen puin ruimen (wat dus allemaal reuze mee viel, na horen zeggen) en hebben wij nog na zitten kleppen en vast wat over de volgende meeting zitten bekokstoven.
Iedereen hartstikke bedankt en in ieder geval tot volgend jaar
Jos en Paula

Hierbij willen we ook de hele organisatie bedanken voor de uitstekende planning en zorgen en vooral gezelligheid.
Alleen jammer dat we niet iedereen hebben kunnen spreken maar 1 november 2008 staat al genoteerd dus dan "doen" we de andere helft.
Om 14.00 uur waren we al bij Monique en Albert en zijn met de overige slapers van de Neust wezen inchequen, toen naar de Notenboom en vertrokken met de hele groep weer richting de Neust, met natuurlijk nog dank aan Fred, deze taxichauffeur.

Daarna nog een even een paar flessen wijn opengetrokken met de nodige hapjes erbij en om 2.00 stortten we echt allemaal in, dus naar bed.
Om 8.30 zaten we met zijn allen alweer fris(nou ja

Rond 10.00 op weg naar Monique en Albert en daar stond de koffie al lekker te pruttelen, daarna zijn de mannen wezen puin ruimen (wat dus allemaal reuze mee viel, na horen zeggen) en hebben wij nog na zitten kleppen en vast wat over de volgende meeting zitten bekokstoven.
Iedereen hartstikke bedankt en in ieder geval tot volgend jaar

Jos en Paula
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die moeten we nog even overhalennieuwenoord schreef:
't Is dat Albert niet wil, maar anders ging ik volgend jaar gewoon gezellig mee naar De Neust, lekker makkelijk

groeten Paula
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ook wij hebben een geweldige avond gehad. Allemaal bedankt voor de gezelligheid.
Een compliment voor de organisatie, het was perfect. De locatie was prima en als het aan ons ligt doen we het volgend jaar gewoon weer over op dezelfde plek.
Marjon, Ger, Marjan, Jan, Paula en Jos ook het napraten (-drinken
) gisteravond en het ontbijt vanochtend was heel gezellig.
Monique en Albert, bedankt voor de gastvrijheid vanochtend, ook dit napraten vonden we erg leuk.
:doublethumb: :doublethumb: :doublethumb:
groetjes van Carola en Fred
Een compliment voor de organisatie, het was perfect. De locatie was prima en als het aan ons ligt doen we het volgend jaar gewoon weer over op dezelfde plek.
Marjon, Ger, Marjan, Jan, Paula en Jos ook het napraten (-drinken

Monique en Albert, bedankt voor de gastvrijheid vanochtend, ook dit napraten vonden we erg leuk.
:doublethumb: :doublethumb: :doublethumb:
groetjes van Carola en Fred
- SonjaV
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Wij kunnen ons alleen maar aansluiten bij alle complimenten aan de organisatie.
Wij hebben het ook reuze naar onze zin gehad.
Alles was prima geregeld!
1 november 2008 staat al geboekt op de kalender.
Alleen jammer dat wij in de verkeerde B&B zaten.
Volgend jaar komen wij ook naar de Neust en maken geen afspraak meer op de volgende dag.
Hoewel het rommelen in de Brabanthallen in Den Bosch weer zeer vruchtbaar was
Hebben de andere rommelmarktgangers ook nog wat gescoord?
Wij hebben het ook reuze naar onze zin gehad.
Alles was prima geregeld!

1 november 2008 staat al geboekt op de kalender.
Alleen jammer dat wij in de verkeerde B&B zaten.
Volgend jaar komen wij ook naar de Neust en maken geen afspraak meer op de volgende dag.
Hoewel het rommelen in de Brabanthallen in Den Bosch weer zeer vruchtbaar was

Hebben de andere rommelmarktgangers ook nog wat gescoord?
-
- Amerika-expert
Leuk om via de foto's een beeld te krijgen en omdat ik er vorig jaar wel bij was, kan ik me de sfeer heel goed voorstellen.
Ik heb 1 november 2008 ook op de agenda gezet. Ik zal toch ergens in het najaar naar NL komen, dus ik kan hier rekening mee houden wanneer ik ga plannen.
Heeft iemand nog een foto van de TeddyBeer?
Ik heb 1 november 2008 ook op de agenda gezet. Ik zal toch ergens in het najaar naar NL komen, dus ik kan hier rekening mee houden wanneer ik ga plannen.
SEEING IS BELIEVING
- phillybilly
- Amerika-expert
Ik hou niet van rommelmarkten, maar Kai verzamelt (en alles wat daarbij komt kijken) LEGO. Hij heeft een paar goede aankopen gedaan (zegt hij, ik vind het veel geld voor wat blokjes, haha)SonjaV schreef:Hebben de andere rommelmarktgangers ook nog wat gescoord?
Na de rommelmarkt zijn we lekker gaan shoppen in het centrum van Den Bosch, waar ik ook nog Linda en Martijn tegenkwam

- Albert
- Amerikafan
- Partner van: Nieuwenoord
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
voorlopig:nog ff een vraag voor Albertje Kretiek Himself:
Wat is het adres van Teddy Traveller ?
Teddy the Traveler
p/a Parkweg 69
4153 XL Beesd
info@nieuwenoord.nl t.a.v. Teddy
Teddy op visite bij Tante Petra/VS die graag even de beren laat zien aan jullie (Achhhhhhhhh was ik Teddy maar

De spaarpot Teddy die de deelnemers van de meeting meekregen

Laatst gewijzigd door Albert op 06 nov 2007, 20:59, 6 keer totaal gewijzigd.
Da's nou jammer, dit jaar kon ik ook al niet en volgend jaar ook weer niet. Moet werken dan (nachtdienst)doreennicole schreef:Leuk om via de foto's een beeld te krijgen en omdat ik er vorig jaar wel bij was, kan ik me de sfeer heel goed voorstellen.
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Kun je dat niet met iemand omruilen dan? Je bent er op zich vroeg bij...Bart40 schreef:Da's nou jammer, dit jaar kon ik ook al niet en volgend jaar ook weer niet. Moet werken dan (nachtdienst)doreennicole schreef:Leuk om via de foto's een beeld te krijgen en omdat ik er vorig jaar wel bij was, kan ik me de sfeer heel goed voorstellen.

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ga me vanavond vrij plannen voor 1 november en de week erna ook om van mijn "meetinglag" af te komen.nieuwenoord schreef:Dat ben ik met Marloes eens.
We hebben gisteren juist met z'n allen bedacht dat het wel heel prettig kan zijn voor mensen om een jaar van te voren de datum al te weten. Dit in verband met werk, vakantie en andere verplichtingen of omstandigheden.

Ben nog hardstikke moe.( het voelt net als een jetlag.)
Het ziet er erg gezellig uit op de foto's! Jammer dat wij er niet bij konden zijn dit jaar, maar wie weet volgend jaar.....
Ik had er graag bij willen zijn, maar ik zat op Bali voor mijn werk (op zich ook geen straf!).
Eigenlijk hadden we voor 2008 ook geen plannen om weer naar de USA te gaan, maar het wordt waarschijnlijk toch een reisje richting NYC en omgeving.....
Leuk om de foto's te zien en ik merk dat ik toch meerdere mensen herken op de foto's, grappig!
Ik had er graag bij willen zijn, maar ik zat op Bali voor mijn werk (op zich ook geen straf!).
Eigenlijk hadden we voor 2008 ook geen plannen om weer naar de USA te gaan, maar het wordt waarschijnlijk toch een reisje richting NYC en omgeving.....
Leuk om de foto's te zien en ik merk dat ik toch meerdere mensen herken op de foto's, grappig!
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Ik hoop met je mee... Zijn jullie er met z'n tweeen al uit?Mack schreef:Hopelijk kan ik in 2008 niet komen, omdat ik dan in Canada woon...![]()
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/