Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voorlopige route Sandy in Florida

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

hekkie schreef:Gatorland. Leuke foto's en alles zeer herkenbaar. Van de brand kan ik geen spoor meer ontdekken.
We hebben eindelijk een eigen domein aangevraagd: www.svoogt.nl/florida
Alle foto's kun je hier terugvinden op groter formaat, en het is ook niet langzaam meer.

PS. Marjan, op de eerste foto in de submap: Gatorland, zie je wat ze met de ingang hebben gedaan na de brand. Voorheen was dat toch een krokodillenbek waar je doorheen moest lopen?
Sandy
ess
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door ess »

Hoi Hoi,
Ik ben inmiddels ook bij gelezen en bij gekeken...
Leuk verslag en ik begrijp precies wat je bedoelt bij de 3-D film van Disney die vond ik ook zo geweldig.....
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Voorheen was dat toch een krokodillenbek waar je doorheen moest lopen?
Dat klopt. Zo zag de ingang eruit in juli 2006:

Afbeelding
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Leuke foto Bianca .. vraag me af of ze de ingang weer zo gaan maken.
Volgens Stefan wel ... wat ze nu hebben, is een tijdelijke oplossing.
Sandy
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Grappig - Marko vertelde op de meeting dat het hem opviel hoe vaak dit topic was bekeken.
Ik let daar nooit op, maar ik zie dat het inderdaad wel vaak is. Veel Florida fans waarschijnlijk ;)

Bedacht me later, dat ik zelf ook vaak klik op dit topic, misschien ben ikzelf wel verantwoordelijk voor de helft van het totaal :oops:
Sandy
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Sandy schreef:... Veel Florida fans waarschijnlijk ;)
Of veel Sandy fans... :wink:

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

PeeJay schreef:
Sandy schreef:... Veel Florida fans waarschijnlijk ;)
Of veel Sandy fans... :wink:
Mijn idee! :wink:

Blijft toch jammer dat ze zaterdag steeds wegdook voor de camera.... :wink: :lol:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Sandy
Amerika-expert

Re: Voorlopige route Sandy in Florida

Bericht door Sandy »

Het begint bij ons weer te kriebelen om eventueel in de meivakantie naar Florida te gaan weer. Het is afhankelijk van een aantal faktoren. Vroeg me af hoe lang ik kan wachten met boeken. Wanneer beginnen de tickets op te lopen?

Waarom is de luchthavenbelasting trouwens zo duur? Gisteren hadden we een berekening gemaakt via AmericanEstates en meer dan de helft van het totaalbedrag was luchthavenbelasting (2500 Euro voor 6 personen). Tickets vallen eigenlijk wel mee ....
Sandy
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

De kosten voor de tickets zijn nu waarschijnlijk al veel duurder dan twee maanden geleden. Ik zal eens even kijken...

De goedkoopste tickets die ik bij United zie met vertrek op 25/4 en terug op 8/5 kosten nu €684. In juni zou ik €580 betaald hebben.

Volgens mij kun je dus maar beter zo snel mogelijk boeken, tickets voor populaire periodes worden alleen maar duurder.
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Sandy schreef:Het begint bij ons weer te kriebelen om eventueel in de meivakantie naar Florida te gaan weer. Het is afhankelijk van een aantal faktoren. Vroeg me af hoe lang ik kan wachten met boeken. Wanneer beginnen de tickets op te lopen?

Waarom is de luchthavenbelasting trouwens zo duur? Gisteren hadden we een berekening gemaakt via AmericanEstates en meer dan de helft van het totaalbedrag was luchthavenbelasting (2500 Euro voor 6 personen). Tickets vallen eigenlijk wel mee ....
Probeer usafunvacations.nl eens, ik heb hier een offert van liggen en die was 300,00 goedkoper dan america estates (die garanderen overigens wel de goedkoopste te zijn en een goedkopere aanbieding te doen als je het ergens goedkoper kunt krijgen)

Groet Anja
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Mwoah, dat doen ze ook niet altijd. Ik had vorig jaar een aanbieding van USA Fun liggen en American Estates zei dat dat gewoon niet kon, het was echt onmogelijk. Hun prijzen lagen veel hoger. Ik heb toen dus maar gewoon bij USA Fun geboekt. Overigens echt een aanrader, zeer vriendelijke mensen met een zeer goede service. In 2006 hebben we bij AE geboekt en dat vond ik allemaal toch een stuk minder.

Note mod,
voor je een quote maakt svp onderstaande lezen.

viewtopic.php?f=1&t=17691

note Marjol:

Dat heb ik wel gelezen hoor, maar ik wilde gewoon even duidelijk maken waar ik op reageerde.
Laatst gewijzigd door Marjol op 01 sep 2008, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Ik heb ook nog geen reactie van ze, maar USA fun was voor hetzelfde (vlucht United) en villa en auto 300,00 goedkoper, het is maar een tip, ik heb verder geen ervaring met ze, maar de offerte zag er in ieder geval goed uit en een nieuwe offerte kwam ook redelijk snel.

Note mod,
voor je een quote maakt svp onderstaande lezen.

viewtopic.php?f=1&t=17691
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Die prijs klinkt wel heel goed Sandra, is dat 2500 euro met zijn zessen? Wij willen ook in de meivakantie naar Florida gaan ( maar geen compleet pakket boeken) en komen met z'n vieren ( waarvan 3 volwassen tickets omdat Timo tegen die tijd 12 is) uit tussen de 2350 en 2580 euro. ( afhankelijk wat we willen kiezen qua tijden en overstappen)
Dennis is nu naar zijn oom om samen te kijken naar de boeking, dus ik ben benieuwd...
Wie weet, zitten we tegen die tijd wel in hetzelfde vliegtuig :wink:
Groeten, Ilse
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

butterfly schreef:Die prijs klinkt wel heel goed Sandra, is dat 2500 euro met zijn zessen?
Nee de luchthavenbelasting. De totaalprijs was 4200 Euro (tickets, villa & minivan), maar daarvan 2400 euro luchthavenbelasting.
Vroeg me af waarom dat zoveel is ... gewoon meer dan de helft van de prijs .. is dat altijd zo duur?

PS. Dus als ik het goed begrijp is boeken in december veel te laat .. Denk dat het er niet in gaat zitten dan :(
Sandy
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Ja, dat klopt wel hoor, dat de luchthavenbelasting zo duur is. Het schijnt ook nog enorm gestegen zijn ten opzichte van vorig jaar omdat de brandstofprijzen zoveel hoger zijn geworden. ( vorig jaar waren we 2000 met z'n vieren kwijt) Moet je maar eens voor de grap je vlucht bij cheaptickets.com ofzo invoeren, dan staat bij de berekening precies waar de vliegprijs uit is opgebouwd: zoveel ticketprijs, en zoveel voor de luchthavenbelasting.

Ik wilde je trouwens al bijna vragen waar je deze vluchtprijs gevonden had, maar het was dus alleen belasting :D
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Haha, ja jammer hè .. zou leuk geweest zijn samen in het vliegtuig ;)
Leuk dat jullie weer gaan .. spannend zo'n boeking voor de boeg weer ...
Sandy
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Florida zit er financieel niet in met z'n zessen .. maar nu stelde mijn vriendin voor om alleen met Jamie en mij naar de Westkust te gaan in de meivakantie. Mijn neef gaat daar motorrijden met een groep en zij heeft geen zin om alleen mee te gaan. Dan gaan we twee weken naar de Westkust in een hotelletje en de tweede week komt mijn neef en dan gaan we met de auto overal heen. In de eerste week kunnen we ook eventueel een paar dagen naar haar nichten in Chicago en/of Nashville. De skyline van Chicago staat ook al enige tijd op mijn verlanglijstje ...

Even uitzoeken wat dit grapje gaat kosten .....
Sandy
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

Sandy schreef:De skyline van Chicago staat ook al enige tijd op mijn verlanglijstje ...
Speakers op 10 en genieten maar :)

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Sandy schreef:Florida zit er financieel niet in met z'n zessen .. maar nu stelde mijn vriendin voor om alleen met Jamie en mij naar de Westkust te gaan in de meivakantie. Mijn neef gaat daar motorrijden met een groep en zij heeft geen zin om alleen mee te gaan. Dan gaan we twee weken naar de Westkust in een hotelletje en de tweede week komt mijn neef en dan gaan we met de auto overal heen. In de eerste week kunnen we ook eventueel een paar dagen naar haar nichten in Chicago en/of Nashville. De skyline van Chicago staat ook al enige tijd op mijn verlanglijstje ...

Even uitzoeken wat dit grapje gaat kosten .....
Goh, dat is leuk voor jullie tweetjes! Het is in ieder geval véél goedkoper dan met z'n zessen.
Leuk vooruitzicht :D
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Leuk, Sandy! Wie weet komen we elkaar dan nog wel ergens tegen?

Ben wel benieuwd wat de andere kids (en Stefan) van dit plan vinden... ;)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer