Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vragen over de Alles Amerika Meeting 2007

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

lelie schreef:
Bart40 schreef: Da's nou jammer, dit jaar kon ik ook al niet en volgend jaar ook weer niet. Moet werken dan (nachtdienst)
Kun je dat niet met iemand omruilen dan? Je bent er op zich vroeg bij... :wink:
Nee ook al omdat het de 2e nacht is. Helaas. :cry:
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

SonjaV schreef:Hebben de andere rommelmarktgangers ook nog wat gescoord?
Yep! Als we naar de rommelmarkten gaan, gaan we altijd voor de wat meer bijzondere dingen, zoals oude ongebruikelijke gebruiksvoorwerpen.

Dit keer hebben we een oud petroleumkannetje van 1 liter gekocht uit de jaren '30/'40 (groen met vervaagde witte letters erop, nog compleet met afdekdopje aan een kettinkje), en een oud winkelblik voor koekjes van Verkade Biscuits (jaren '60, waarschijnlijk): een vierkant blik, met een rood ijzeren deksel met vierkant glas erin. Het is dit idee, maar dan een rode i.p.v. bruine rand en vierkant glas:
Afbeelding
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Kan iemand me dit Teddy the Traveler-verhaal uitleggen? Ik snap de achtergrond hiervan niet helemaal...
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Dennis schreef:Kan iemand me dit Teddy the Traveler-verhaal uitleggen? Ik snap de achtergrond hiervan niet helemaal...
Had je maar naar de meeting moeten komen...
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Dennis schreef:Kan iemand me dit Teddy the Traveler-verhaal uitleggen? Ik snap de achtergrond hiervan niet helemaal...
Dennis, vandaag of morgen komt de video van Teddy mét het bijbehorende verhaal online. Wordt nog even aan gewerkt.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

nieuwenoord schreef:Dat ben ik met Marloes eens.

We hebben gisteren juist met z'n allen bedacht dat het wel heel prettig kan zijn voor mensen om een jaar van te voren de datum al te weten. Dit in verband met werk, vakantie en andere verplichtingen of omstandigheden.
Onze jongste dochter is jarig op 1 november, dat is moeilijk te verzetten .... :cry:

Marianne
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Martin & Marianne schreef:
nieuwenoord schreef:Dat ben ik met Marloes eens.

We hebben gisteren juist met z'n allen bedacht dat het wel heel prettig kan zijn voor mensen om een jaar van te voren de datum al te weten. Dit in verband met werk, vakantie en andere verplichtingen of omstandigheden.
Onze jongste dochter is jarig op 1 november, dat is moeilijk te verzetten .... :cry:

Marianne
Nou Marianne, dat hebben jullie dan destijds niet goed gepland, hè... :roll: :wink: :lol:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Dento schreef:
Martin & Marianne schreef: Onze jongste dochter is jarig op 1 november, dat is moeilijk te verzetten .... :cry:

Marianne
Nou Marianne, dat hebben jullie dan destijds niet goed gepland, hè... :roll: :wink: :lol:
:lol: :lol:

Misschien moeten Martin en Marianne hun dochter er nu alvast voorzichtig op voorbereiden dat zij haar verjaardag volgend jaar een dag eerder of later viert... :lol:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

nieuwenoord schreef:mail Hekkie, zij heeft goede contacten met de freule bij de Neust!
:lol: :lol: :lol:

Ja, ja, ik heb ook nog wat blauw bloed in de aderen, vandaar....... :wink:

Hier nog wat foto's van De Neust van de buitenkant

Afbeelding
B&B De Neust

Afbeelding
De tuin

B&B De Neust ligt op het prachtige enorm grote landgoed Marienwaerdt. Zaterdagmorgen hebben Jan en ik samen met Monique een tochtje gemaakt over dit landgoed. Een schitterend gebied, helemaal met de herfstkleuren. Aansluitend had ik dus een gesprekje met Freule Lotje (dochter van de baron).

Afbeelding
Een van de prachtige lanen op het landgoed

Afbeelding
Landgoed Marienwaerdt zelf...

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Karinita
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Karinita »

hekkie schreef: Hier nog wat foto's van De Neust van de buitenkant
Ziet er goed uit. Ik krijg steeds meer zin om ook in de Neust te gaan overnachten. Jammer dat we niet zo ver van Beesd af wonen.

Karin
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Karinita schreef:
hekkie schreef: Hier nog wat foto's van De Neust van de buitenkant
Ziet er goed uit. Ik krijg steeds meer zin om ook in de Neust te gaan overnachten. Jammer dat we niet zo ver van Beesd af wonen.

Karin
Heeft niets met afstand te maken het gaat om een leuk weekend weg daar hoef je geen kilometers voor te maken :wink:
Lotje mag wel gaan verbouwen om al de meetinggangers te slapen te leggen :lol:
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Jan en ik hebben ook bijzonder genoten van de meeting. Deze keer heb ik eindelijk eens met praktisch iedereen een gesprekje kunnen voeren. De vorige keren was ik als medeorganisator meer bezig om te zorgen dat alles goed verliep en kon daardoor niet met iedereen praten.

Het organisatieteam dat deze meeting van 2007 heeft georganiseerd wil ik een groot compliment maken. De lokatie was perfect en de sfeer was weer voortreffelijk.

Ook het buffet was uit de kunst getuige het feit dat alles is opgegaan. Al was het dan niet specifiek Amerikaans (hoeft van mij ook niet persé), toch moet het iedereen wel voortreffelijk hebben gesmaakt lijkt mij..... :wink:

Het meehelpen opbouwen en het opruimen de volgende dag was ook erg gezellig en deden we met veel plezier. De gastvrijheid van Monique en Albert verdient ook een pluim. Super!

Volgend jaar zijn Jan en ik zeker weer van de partij.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Toen Albert zaterdagavond aankondigde dat we allemaal een bruine beer mee naar huis kregen maakte ik me wel een beetje zorgen. Ik kon me niet voorstellen dat iemand op een bruine beer van Albert zat te wachten. Gelukkig bleek het om spaarpotjes te gaan. :lol:
Carola
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

CaroLine schreef:Toen Albert zaterdagavond aankondigde dat we allemaal een bruine beer mee naar huis kregen maakte ik me wel een beetje zorgen. Ik kon me niet voorstellen dat iemand op een bruine beer van Albert zat te wachten. Gelukkig bleek het om spaarpotjes te gaan. :lol:
Carola
:hilarious:
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

CaroLine schreef:Toen Albert zaterdagavond aankondigde dat we allemaal een bruine beer mee naar huis kregen maakte ik me wel een beetje zorgen. Ik kon me niet voorstellen dat iemand op een bruine beer van Albert zat te wachten. Gelukkig bleek het om spaarpotjes te gaan. :lol:
Carola
Ha, zover had ik nog niet doorgedacht :lol: :lol:
JGK
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JGK »

nieuwenoord schreef:
Carola
Ha, zover had ik nog niet doorgedacht :lol: :lol:
Tja dat is een echte nadenker; vooral voor diegenen die jullie reisverslag niet hebben gelezen ...
:idea:
Jan Gijs
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Albert heeft dit weekend nog het verhaal verteld van zijn bruine beren, incl. beeld en geluid.

Dat was weer lachen...... :hilarious:

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

hekkie schreef:Albert heeft dit weekend nog het verhaal verteld van zijn bruine beren, incl. beeld en geluid.
Gelukkig was het zonder geur .....

Marjon
JGK
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JGK »

vana schreef:
hekkie schreef:Albert heeft dit weekend nog het verhaal verteld van zijn bruine beren, incl. beeld en geluid.
Gelukkig was het zonder geur .....

Marjon
En een heleboel leden denken nu; waar hebben zij het nu over ...

:hilarious: :hilarious: :hilarious: :hilarious: :hilarious:
Jan Gijs
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Dento schreef:
Martin & Marianne schreef: Onze jongste dochter is jarig op 1 november, dat is moeilijk te verzetten .... :cry:

Marianne
Tja, 14 jaar vooruitplannen vergt wel een erg vooruitziende blik :roll:

Marianne
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer