Hoe breng je "bijna" een fossiel mee? :hm:MarHan schreef:bijna een fossiel uit Bryce Canyon;
Elke
Het zit hem niet in het branden maar in het gehalte aan Robusta koffiebonen. Die is in Nederland hoger dan in standard US/Canadeese koffie. Je kunt in due US en Canada ook koffie krijgen met meer Robusta erin, maar niet in off-the-shelf merken als Folgers of Maxwell House. Je moet dan het zoeken in bij merken als Starbuck's of Seattle's Best.thebes schreef:...
- DE-koffie. De koffie in NoordAmerika wordt anders gebrand, volgens hen.
...
Geeft niks hoor, dat is alleen voor de autoreis dus kan je op het eind van je vakantie zeer veel gaan shoppen want voor het vliegtuig geld die 12 kilo niet en bij de Walmart verkopen ze ook kofferslelie schreef:Als ik dit allemaal zo lees, ben ik bang dat ik vorige week toch een te kleine koffer/reistas heb gekocht.
Helaas mag ik maar 10 tot 12 kilo bagage meenemen ivm autoreis/ruimte in auto.
Ik zal uitkijken naar cd's en dvd's.
Hopelijk kom ik een Wal-Mart tegen.
Hoi Lelie,lelie schreef:Ik zal uitkijken naar cd's en dvd's.
Bedankt voor de tip! Ook wij verheugen ons alweer een tijd op Amerikaanse pindakaas! Met van die lekkere grote stukken erin! Ik ga in de toko's neuzen!Ineke schreef:Wij kunnen de Nederlandse pindakaas niet meer door onze keel krijgen, geef ons maar Skippy superchunk.
Gelukkig bij de Makro te koop en ook bij toko's kun je Skippy vaak kopen.