Voordat ik mezelf ga voorstellen, wil ik toch even kwijt dat dit een top website is die mij de afgelopen jaren ontzettend heeft geholpen toen ik als gast meelas. Ontzettend toppie!

Okee, laat ik me nu dan even voorstellen.
Ik ben Stefan Reinhardt en ben op dit moment 23 jaar, woonachtig in Denver, CO en een paar maanden geleden getrouwd met de mooiste en liefste vrouw van de wereld, Nicole

Afijn, nu mezelf. In 1984 heb ik het licht gezien. Geboren en getogen in Duitsland, München. In 1990 toen ik 6 jaar was, zijn we geëmigreerd naar Nederland in Haarlem voor mijn vaders werk in Amsterdam in het AMC. Ik heb in Nederland mijn VWO afgemaakt en op mijn 18e ben ik naar Amerika vertrokken. Mijn droom was mijn hele leven al om piloot te worden. Mijn liefde voor Amerika deed de doorslag om mijn vliegopleiding in Amerika te doen. Nog voor mijn 19e ben ik weer naar Amerika gegaan naar Naples, FL voor mijn vliegopleiding. Ik heb zowel mijn Europese als Amerikaanse brevetten gehaald, omdat ik toendertijd niet veel vertrouwen had voor een greencard, na 4 keer te zijn afgewezen. De markt na 11 september was ontzettend krap en ze namen geen groentjes aan met 200 uur op de teller. Ik heb hierdoor 2 jaar gewerkt voor een vliegschool in Florida als vlieginstructeur en heb al mijn instructeursbrevetten gehaald. De vliegschool sponsorde me voor een visa dus dat zat voor een paar jaar goed. De financiën moest ik echter wel terugbetalen en ik was op zoek naar een goede job in de luchtvaart. Ik heb heel lang gesolliciteerd naar een baan in Europa, maar omdat de markt ontzettend krap was, lukte me dit niet. Althans ik moest betalen om aangenomen te worden en dat werd me nogal te veel. 30.000 euro betalen voor een type rating zonder baangarantie, gaat me ontzettend ver.
Afijn, ik ging terug naar Amerika en heb daar ook gesolliciteerd in de hoop dat een maatschappij me wilde sponsoren. In 2004 heb ik een jaar single pilot operations gedaan voor een charter maatschappij hier in Denver, CO wat een ontzettende unieke ervaring was die ik nooit zal vergeten. In 2005 heb ik op een ontzettend leuke manier mijn vrouw ontmoet. Tijdens een excursie met sociaal-emotionele kinderen op haar stage, ging zij met de kinderen een voor een met mij een rondje vliegen. Het was liefde op het eerste gezicht en vergeet die dag nooit meer in mijn leven. Ze woonde op pisafstand van me vandaan en zo hebben we ons naar elkaar toe laten trekken door de liefde. Na een jaar zijn we gaan samenwonen en na anderhalf jaar zijn we getrouwd en heb ik de uiteindelijke green card gekregen

http://www.airliners.net/open.file?id=1 ... photo_nr=7
Ook ben ik bezig om mijn, online dan wel, law degree te behalen.
Ik denk dat dit wel meer dan genoeg is om te vertellen en ik kan dan ook goed als advies voor sommigen mbt Amerika fungeren.
Stefan Reinhardt