Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Eerste keer NYC??... Budget tips!!
Om ook nog bij het topic te blijven, over budget NY in: in 2007 is weer de nieuwe Cheap Bastard Guide to NY uitgekomen. Ik heb het net gekregen en het staat boordevol zinvolle, uitvoerbare tips over hoe je gratis of anders zeer goedkoop bij concerten kunt zijn, kunt eten, overnachten, boeken kunt aanschaffen, etcetc. Niet alleen voor de toerist, maar ook voor de NY-er bestemd. Er staan niet alleen maar uitersten in, maar ook leuke dingen die je zeker zou gebruiken als je er eerder vanag had geweten. Aanschaffen of lenen dus, als je een goedkoop tripje naar NY wilt maken (de aanschafkosten haal je er dan ruimschoots uit).
Overigens is het ook zonder dat boekje vrij gemakkelijk om de goedkopere restaurants er uit te pikken. Met gemak kun je iedere dag in een ander restaurant / eetcafé voor onder de $ 20,- p.p. eten en drinken. En dan heb ik het niet over een vettige hamburger of andere snack, maar goed, gezond en lekker voedsel (en voedsel is juist vaak een enorme kostenpost als je op vakantie gaat, zeker in NY kan je het aardig bont maken..).
Overigens is het ook zonder dat boekje vrij gemakkelijk om de goedkopere restaurants er uit te pikken. Met gemak kun je iedere dag in een ander restaurant / eetcafé voor onder de $ 20,- p.p. eten en drinken. En dan heb ik het niet over een vettige hamburger of andere snack, maar goed, gezond en lekker voedsel (en voedsel is juist vaak een enorme kostenpost als je op vakantie gaat, zeker in NY kan je het aardig bont maken..).
Sytske
Zit t/m september 2008 in NYC!!

Ik heb het afgelopen week gekregen van 2 mensen die overkwamen uit NL (en die het in NL hebben gekocht). Ze wilden het me vlak voor mijn vertrek geven, maar toen was het nog niet uit (in sept. uitgekomen volgens mij). Ik weet niet waar je het kunt krijgen, maar dit zijn de precieze gegevens:
The Cheap Bastard's Guide to New York City: A Native New Yorker's Secrets of Living the Good Life--for Free! (Paperback) door Rob Grader , 3de editie (in 2006 in US). # ISBN-10: 0762740639
# ISBN-13: 978-0762740635
Wie weet hebben ze het gewoon gevonden bij Selexyz. Anders kun je het in ieder geval goedkoop (!) aanschaffen bij Amazon.com.
The Cheap Bastard's Guide to New York City: A Native New Yorker's Secrets of Living the Good Life--for Free! (Paperback) door Rob Grader , 3de editie (in 2006 in US). # ISBN-10: 0762740639
# ISBN-13: 978-0762740635
Wie weet hebben ze het gewoon gevonden bij Selexyz. Anders kun je het in ieder geval goedkoop (!) aanschaffen bij Amazon.com.
Sytske

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1794 Weergaves
-