Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke outletcenter in Las Vegas?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Manonneke

Welke outletcenter in Las Vegas?

Bericht door Manonneke »

Hoi hoi!

Welke outletcenter in Las Vegas heeft het meeste aanbod?
Het Las Vegas Outlet Center aan het zuideinde van de strip of de
Las Vegas Premium Outlets vlakbij de Fremontstreet?

(wij gaan vooral voor (sport en merk) kleding...)

Manon
Noa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Welke outletcenter in Las Vegas?

Bericht door Noa »

Manonneke schreef:Hoi hoi!

Manon
Ik vond de outlet aan het einde van de strip niet bijzonder. Ik vond die vlakbij Fremontstraat veel leuker. Als je wat verder weg wilt dan kan ik de outlet aanbevelen in Primm. Je kan (als je geen eigen auto hebt) kaartjes kopen voor de bus in MGM. De bus komt je ophalen daar en spreekt ook weer een tijd af om je terug op te komen halen. Een leuke rit en een prachtige outlet. Echt een aanrader.
Fan of the U.S.A.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Manon
Absoluut en zonder twijfel de Premium Outlets in het Noorden. En vergeet ook niet de (nieuwe) Macy's tegenover het Wynn. Vaak goede aanbiedingen en zeker met de 11% foreigner discount vaak veel betere aanbiedingen :wink: !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Manonneke

Bericht door Manonneke »

MattRob schreef:En vergeet ook niet de (nieuwe) Macy's tegenover het Wynn. Vaak goede aanbiedingen en zeker met de 11% foreigner discount vaak veel betere aanbiedingen :wink: !
En hoe kom je aan die discount dan? Gewoon zeggen dat je een foreigner bent? :wink:

Manon
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Manonneke schreef:
MattRob schreef:En vergeet ook niet de (nieuwe) Macy's tegenover het Wynn. Vaak goede aanbiedingen en zeker met de 11% foreigner discount vaak veel betere aanbiedingen :wink: !
En hoe kom je aan die discount dan? Gewoon zeggen dat je een foreigner bent? :wink:

Manon
Ja, maar dan bij de klantenservice, daar krijg je dan dat pasje (op vertoon van paspoort of rijbewijs) :lol: !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Koekjo
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Koekjo »

Absoluut met stip op 1, Premium Outlet nabij downtown Las Vegas, de ander is meer een gewone Shopping Mall.
1995 Cal-Nev
2004 Cal-Nev-UT-AR
2006 Cal-Nev-UT-ID-MT-SD-CO
2008 Cal-Nev-Org-Was-Can VI
2010 New York
2012 Canada BC
2013 Four Corners USA
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Koekjo schreef:Absoluut met stip op 1, Premium Outlet nabij downtown Las Vegas, de ander is meer een gewone Shopping Mall.
Wij hadden dus duidelijk de verkeerde te pakken :? We vonden het ook totaal niet interessant en zijn dan ook zonder iets te kopen (behalve een t-shirt van CSI Las Vegas dan) weer afgedropen. :o
californian girl
Amerikafan

Bericht door californian girl »

Precies, na al wat outlets in de VS bezocht te hebben en dus in LV duidelijk op de verkeerde gegokt te hebben dachten wij ook van huh? is dit nu alles... gelukkig vonden we er nog een in Phoenix die onze teleurstelling ruimschoots goed maakte :wink:
Vegasgirl
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Vegasgirl »

MattRob schreef:
Manonneke schreef:En vergeet ook niet de (nieuwe) Macy's tegenover het Wynn. Vaak goede aanbiedingen en zeker met de 11% foreigner discount vaak veel betere aanbiedingen :wink: !
Nieuw? Deze Macy's zit er al jaren ... :? De pas heet 'international shopping card' en is niet geldig voor het hele assortiment (geen parfumerie etc) maar wel voor kleding, schoenen en tassen. De pas is geldig voor een maand en kan je in elke Macy's weer gebruiken.

Premium outlet is idd het beste. Wil je verder de duurdere strip malls vemijden om gewoon wat 'alledaagse' winkels te bezoeken, ga dan nr de Boulevard Mall aan de Maryland Pkwy. Her geen gebrek aan footlockers, claire's of JC Penneys :wink:
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Vegasgirl schreef: Nieuw? Deze Macy's zit er al jaren ... :?
Ik begreep dat het pas sinds een jaar (september 2006) zo groot was. De Macy's is twee keer zo groot geworden. Ziet er in ieder geval nieuw uit :wink: ! Maar Macy's kan je overal vinden natuurlijk :lol:

Het mooie van de pas vind ik dat het ook op alle aanbiedingen geldt 8) !
brekson
Amerikafan

Bericht door brekson »

Koekjo schreef:Absoluut met stip op 1, Premium Outlet nabij downtown Las Vegas, de ander is meer een gewone Shopping Mall.
Ik had hier al een link gevonden van een premiumoutlet in vegas
Maar het adres is wel op de boulevard
http://www.premiumoutlets.com:80/outlet ... .asp?id=61
Is dit dan niet de juiste :?:
Het is nooit te laat om anderen iets te vragen, ooit komt het moment dat ik anderen kan helpen.
Antoinette
Amerikafan

Bericht door Antoinette »

brekson schreef:
Ik had hier al een link gevonden van een premiumoutlet in vegas
Maar het adres is wel op de boulevard
http://www.premiumoutlets.com:80/outlet ... .asp?id=61
Is dit dan niet de juiste :?:
Deze vond ik ook niet zo leuk, wat ik wel leuk vond, net voor de shoppingmall aan de rechterkant (vanaf de strip gezien) zit een hele grote winkel met heel veel Cowboy laarzen.
Daar kun je altijd wat vinden

http://www.bootbarn.com/indexflatfile/s ... vegas.html
Antoinette
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

De outlet aan de kant van het Luxor vonden wij niet zo. Erg deprimerend..overdekt, en donker

De outlet richting Circus Circus was vee lleuker!!
Gewoon winkelstraatjes enzo...veel gezelliger dan die andere.
Wij hebben ons daar ook helemaal ziek gekocht in de timberland store...daar kan je voor 100 dollar een compleet nieuwe garderobe aanschaffen :) (nou ja..de mannen dan).
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Wij vonden juist de outlet aan de luxor leuker dan die richting circis circus. Wij vonden die toch ene stuk uitgebreider en met de hitte in juli was het richting circus circus minder aangenaam om te winkelen.
Zo zie je maar : ieder zijn meug :)
Donny
Amerika-ontdekker

Bericht door Donny »

Noa schreef:

Manon
Ik vond de outlet aan het einde van de strip niet bijzonder. Ik vond die vlakbij Fremontstraat veel leuker. Als je wat verder weg wilt dan kan ik de outlet aanbevelen in Primm. Je kan (als je geen eigen auto hebt) kaartjes kopen voor de bus in MGM. De bus komt je ophalen daar en spreekt ook weer een tijd af om je terug op te komen halen. Een leuke rit en een prachtige outlet. Echt een aanrader.
Hallo Manon,

bedoel je het Primm dat ligt op de weg van Las Vegas naar Mojave NP?
Noa
Amerikakenner

Bericht door Noa »

Donny schreef:
Noa schreef: Ik vond de outlet aan het einde van de strip niet bijzonder. Ik vond die vlakbij Fremontstraat veel leuker. Als je wat verder weg wilt dan kan ik de outlet aanbevelen in Primm. Je kan (als je geen eigen auto hebt) kaartjes kopen voor de bus in MGM. De bus komt je ophalen daar en spreekt ook weer een tijd af om je terug op te komen halen. Een leuke rit en een prachtige outlet. Echt een aanrader.
Hallo Manon,

bedoel je het Primm dat ligt op de weg van Las Vegas naar Mojave NP?
Het gehucht Primm ligt op de grens van Californie en Nevada. Het is een goede 3 kwartier rijden vanaf Las Vegas. Maar ik moet zeggen dat het een prima outlet was. Alle winkels waren aanwezig, het centrum zelf is overdekt, altijd lekker in de bloedhitte. De rit door de woestijn is erg leuk. De kaartjes voor de bus zijn l in MGM te koop. Voor ongeveer 11 dollar werd je met de bus gebracht en gehaald en keurig weer voor het hotel afgezet. Ik vond persoonlijk deze outlet de fijnste van LV en omgeving. Doen!!!

Marja
Fan of the U.S.A.
Donny
Amerika-ontdekker

Bericht door Donny »

Hoi Marja,

op onze voorlopige route komen we erdoor, maar ik had er nog nooit van gehoord. Alweer een mooie tip op dit forum, die onze reis vorm geeft.

Groetjes,
Donny
Noa
Amerikakenner

Bericht door Noa »

Donny schreef:Hoi Marja,

op onze voorlopige route komen we erdoor, maar ik had er nog nooit van gehoord. Alweer een mooie tip op dit forum, die onze reis vorm geeft.

Groetjes,
Donny
Je zult er geen spijt van krijgen!!! . Kijk voor meer informatie op http://www.fashionoutletlasvegas.com. Veel plezier

Groetjes Marja
Fan of the U.S.A.
Vegasgirl
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Vegasgirl »

MattRob schreef:
Vegasgirl schreef: Nieuw? Deze Macy's zit er al jaren ... :?
Ik begreep dat het pas sinds een jaar (september 2006) zo groot was. De Macy's is twee keer zo groot geworden. Ziet er in ieder geval nieuw uit :wink: ! Maar Macy's kan je overal vinden natuurlijk :lol:

Het mooie van de pas vind ik dat het ook op alle aanbiedingen geldt 8) !
Nee de Macy's zit er al heel lang, maar heeft vorig jaar de winkel Robinsons May opgekocht en heeft er dus nog een filiaal tegenover zitten. Helaas is dit een verschrikkelijk winkel met veel minder leuk assortiment. Niet echt boeiend... Ik moet zeggen dat ik vind dat die andere Macy's de beste collectie heeft van allemaal (NY niet meegerekend natuurlijk :wink:).
Sarahken
Amerika-ontdekker

Bericht door Sarahken »

Mocht er iemand geïnteresseerd zijn in een plannetje van de malls... 'k heb ze meegenomen naar huis. Kwestie van inscannen (zend me dan wel een pm met je emailadres).

Wij hebben tijdens ons verblijf nog nooit zoveel geshopt als in LV :lol: We hebben de Primms gedaan, de mall aan Fremontstreet (die ook voor ons tegenviel), zelfs downtown gaan shoppen :) En dan vooral niet vergeten : de vele winkeltjes die je in elk hotel tegenkomt...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer