Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
2e Starbucks op Schiphol (NU GEOPEND !)
Ik ben een beetje over mijn Frappucino verslaving heen .. ik heb deze vakantie 2x een frappucino genomen. Eén tijdens onze overstap op Dulles en nog een keer in de mall in Florida. Ik vind het veel te machtig en wordt er ook misselijk van. Ik neem al een kleintje .. maar had aan een paar slokken voldoende en de rest dronken mijn kinderen op .. Een stoot caffeine wel 

Sandy
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik ben er gek op maar moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik nogal wat kwaliteitsverschil bespeur tussen de verschillende vestigingen. Ze zijn lang niet overal goed en lekker. Misschien ben jij wel net bij de "verkeerde" geweest...Sandy schreef:Ik ben een beetje over mijn Frappucino verslaving heen ..

Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Ok, nou dan geef ik het nog een kanshekkie schreef:Ik ben er gek op maar moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik nogal wat kwaliteitsverschil bespeur tussen de verschillende vestigingen. Ze zijn lang niet overal goed en lekker. Misschien ben jij wel net bij de "verkeerde" geweest...Sandy schreef:Ik ben een beetje over mijn Frappucino verslaving heen ..![]()

Sandy
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Bedankt Carin, ziet er goed uit. Erg ruim opgezet ook. Ik verheug me er al op om daar samen met Rob en Annie even wat te nuttigen op 3 december....pyca schreef:
Starbucks in aankomsthal 4
waar o.a. deze mugs te koop zijn:

P.S. Werk jij daar ergens in de buurt? Zit er een ontmoetinkje in?
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Ik werk op de 3e verdieping, boven vertrekhal 2, redelijk in de buurt van de Starbucks, maar 3 december valt op een maandag en dan werk ik nooit.hekkie schreef:
P.S. Werk jij daar ergens in de buurt? Zit er een ontmoetinkje in?
Gr. Marjan
Das nou weer jammer, want een mini meetup zou leuk geweest zijn. Andere keer beter. (terugreis misschien?)
Je had eigenlijk niet naar Tenerife gemoeten maar naar Lanzarote. In de cactustuin aldaar hebben ze alle soorten cactussen die er bestaan (zeggen ze). Wij waren er in april en het was erg mooi daar.Rob schreef:Gaat dan ook niet lukken terugreis is maandag 10-12 landen om 20:05 (vlucht OR 112)pyca schreef:Das nou weer jammer, want een mini meetup zou leuk geweest zijn. Andere keer beter. (terugreis misschien?)
Edit: ik zie dat ze er op Tenerife ook eentje hebben... Veel plezier!
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Is Starbucks ook 's nachts open eigenlijk? ik moet volgende week dinsdag om 3.00 uur 's nachts mijn zoon ophalen en dan gaat zo'n koppie er natuurijk wel in.
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Mack schreef:Je had eigenlijk niet naar Tenerife gemoeten maar naar Lanzarote. In de cactustuin aldaar hebben ze alle soorten cactussen die er bestaan (zeggen ze). Wij waren er in april en het was erg mooi daar.
Edit: ik zie dat ze er op Tenerife ook eentje hebben... Veel plezier!

Aangelegde cactustuinen zijn over het algemeen niet echt de moeite waard, die op Tenerife is een grote aanfluiting lijkt meer op een kwekerij met honderden planten van 1 soort als een peleton soldaten keurig in het gelid.
Een cactustuin die wel de moeite is ligt op Gran Canaria in de Botanische tuin vlak bij Tafira-Alta.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Hoe laat moeten jullie op Schiphol zijn Marjan? Misschien kan ik een frappuchino meedrinken op 3 december. Wij moeten mijn broer en schoonzus wegbrengen, die gaan lekker weer 3 maanden naar Thailand. Ze moeten om ongeveer 1700 uur op Schiphol zijn.hekkie schreef: Ik verheug me er al op om daar samen met Rob en Annie even wat te nuttigen op 3 december....![]()
Gr. Marjan
Marjon
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht