Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bevestiging gekregen van usareisen.de: maar wat nu?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Jeroen80
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Jeroen80 »

Ik kom inderdaad wel over als een complete nitwit. Ach je kan het maar beter een keer te veel vragen zodat het helemaal duidelijk is. Zeker als je hier helemaal geen ervaring mee hebt en je Duits dan ook nog niet geweldig is om het op z'n zachtst uit te drukken.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Jeroen80 schreef:Ik kom inderdaad wel over als een complete nitwit. Ach je kan het maar beter een keer te veel vragen zodat het helemaal duidelijk is. Zeker als je hier helemaal geen ervaring mee hebt en je Duits dan ook nog niet geweldig is om het op z'n zachtst uit te drukken.
Nee hoor, Jeroen, we zitten maar wat te dollen. Je komt echt niet zo over.

Geen enkel probleem dat je 't even vraagt!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

Als het in het frans had gestaan, had ik ook zo getwijfeld.
Prima toch dat er een forum is waar je je vragen kunt stellen!!!
Veel plezier in de USA :!:

Reny

PS: heb net de Equinox geboekt voor onze reis in mei naar Yellowstone :lol: :lol:
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Jeroen schreef:
Ik kom inderdaad wel over als een complete nitwit. Ach je kan het maar beter een keer te veel vragen zodat het helemaal duidelijk is. Zeker als je hier helemaal geen ervaring mee hebt en je Duits dan ook nog niet geweldig is om het op z'n zachtst uit te drukken.
Blijf vooral doorgaan met vragen, maar het zorgt nog wel eens voor wat verwarring als meerdere mensen tegelijk op een vraag antwoorden. Maar het is zondagmiddag, en sommige van ons zijn wel eens een beetje melig.

Harry
Jeroen80
Amerikakenner

Bericht door Jeroen80 »

Ik had het wel begrepen hoor. Kan er zelf ook om lachen.

Nogmaals bedankt.

Jeroen
Sophie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Sophie »

Aan allen die geholpen hebben de tekstjes uit het Duits te vertalen over dit onderwerp : Dank je wel !

Ik heb namelijk ook net geboekt en zat eigenlijk met dezelfde vragen als Jeroen80 maar daar heb ik dankzij jullie weer een antwoord op gekregen!
Dank u
Sophie 8) 8)
2014 : CMA Fest Nashville - Atlanta - Memphis - New Orleans !!
2015: Washington en Vancouver
2016: Alaska en Yukon
Jeroen80
Amerikakenner

Bericht door Jeroen80 »

Voila kijk, nog iemand geholpen. Blij te lezen dat ik niet de enige was met deze vragen.
chelled
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door chelled »

Sophie schreef:Aan allen die geholpen hebben de tekstjes uit het Duits te vertalen over dit onderwerp : Dank je wel !

Ik heb namelijk ook net geboekt en zat eigenlijk met dezelfde vragen als Jeroen80 maar daar heb ik dankzij jullie weer een antwoord op gekregen!
Dank u
Sophie 8) 8)
You're welcome!
enger003
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door enger003 »

Overigens kun je als je nog ergens vragen over hebt altijd bellen.
Alle medewerkers spreken ook Engels en minstens één verstaat ook behoorlijk Nederlands !!
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
Percussive
Amerika-ontdekker

Bericht door Percussive »

Allemaal heel handig om hier in het nederlands te lezen!! Merci, vertalers...

Het ligt eigenlijk wel grotendeels aan usareisen zelf, die site ziet er héél onoverzichtelijk uit en met alleen de duitse taal lijken ze toch niet zo heel internationaal. Al lijkt alles me anders wel keurig geregeld...

Groetjes
Sam
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer