Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ladies and Gentleman: American Dreamer

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
americandreamer
Amerika-newbie

Ladies and Gentleman: American Dreamer

Bericht door americandreamer »

Beste mensen,

Mijn naam is Melvin, ik ben 15 jaar en ik woon in Eindhoven. Ik ben ongeveer 2 jaar geleden helemaal verslaafd aan Amerika geraakt. Grote plannen als een jaar Highschool en een latere emigratie naar de USA spoken ook al door mijn hoofd.

Nadat ik de Star Spangled Banner uit mijn hoofd kende, de Amerikaanse vlag boven mijn bed had hangen en een enorm dik boek over Amerika had gelezen en de Amerikaanse Ambassadrice had gesproken bij mij op school, was het voor mij overduidelijk; Ooit zal ik in Amerika gaan wonen.

Natuurlijk kan ook de Country muziek niet bij dit plaatje ontbreken en inmiddels ben ik een grote fan die bijna alleen nog maar country music op zijn Ipod heeft staan. Het meeste houdt ik van de muziek van Conway Twitty en zeker zijn duetten met Loretta Lynn zijn geweldig!

Noem me obsessed (misschien is dat ook wel zo), maar met mijn 15 jaar voel ik me nu al meer amerikaan dan nederlander en weet ik eigenlijk ook meer van Amerika af dan van mijn eigen kikkerlandje.
Everything is worthless without America
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Melvin,

:welcome: op het forum

Marjon
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Afbeelding op het forum!

Dennis
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Hoi Melvin,

:welcome: op het forum!

Ben je wel eens in de VS geweest?
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hoi Melvin,

:welcome: op het forum.

Leuk dat jij ook zo gek bent van Amerika. Ik vind het wel bijzonder dat een 15 jarige zo van Countrymuziek houdt. Zelf ben ik er ook een liefhebber van, maar eigenlijk kende ik Conway Twitty niet zo goed.

Ik heb even een paar filmpjes gezien en beluisterd via You Tube en idd zijn duetten met Loretta Lynn spreken mij ook aan. Bedankt voor je tip!

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
moniqueespana
Amerika-ontdekker

Bericht door moniqueespana »

Melvin, welkom - het lijkt erop dat je nog niet in de US bent geweest en ik vraag me dan ook af of je niet teleurgesteld zal zijn als je er op een dag naar toegaat, omdat je er hele hoge verwachtingen van hebt? Wil niet al te kritisch zijn, maar mijn nichtje van ook 15 heeft het zelfde met de UK, terwijl ze er nog nooit is geweest. Ik ben nog al zo, omdat ik naast al in 4 landen te hebben gewoont en de US de 5e wordt, ik 2 jaar heb rondgereist 100% van mijn tijd voor mijn werk en heel wat heb gezien, en niet altijd alles is wat je ervan verwacht...
americandreamer
Amerika-newbie

reactie

Bericht door americandreamer »

ik ben er een maal geweest dus ik weet waar ik over praat ;) maar ja, het kan zijn dat leven daar toch anders is dan werkelijk wonen.. dat zal ook best wel eigenlijk.
Everything is worthless without America
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

welkom op het forum :dance:
Anouschka
Amerikakenner

Bericht door Anouschka »

Ook namens mij van harte welkom op het forum !
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer