Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Jouw mooiste USA foto...
De bekende Hollywoodstar aka Poehbear. Niet meer in het park, kwam te dichtbij de mensen dus de eerste keer 60km verderop uitgezet maar binnen een week was ze er weer. Tweede keer nog verder maar heeft ook niets geholpen en nu is ze is in een opvangcentrum nabij Seattle en zal ze ergens anders worden uitgezet. Ze was nog te klein om tegen de reuzen in de bergen van Yellowstone te kunnen opnemen.
Prachtige grizzly en gek op poseren vandaar ook die naam...

Prachtige grizzly en gek op poseren vandaar ook die naam...

Echt ongelofelijk wat een mooie foto’s zijn er hier gepost!!!
Deze vind ik erg bijzonder, als je hem heel groot zou kunnen afdrukken dan zou ik hem zo in mijn huis hangen.

Ook deze vind ik erg mooi!!

Ook al die landschap foto’s zijn allemaal adembenemend mooi.
Hoop in de toekomst net zulke foto’s te kunnen maken.
Deze vind ik erg bijzonder, als je hem heel groot zou kunnen afdrukken dan zou ik hem zo in mijn huis hangen.

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Thanks USA fan!!! Maareh, we kunnen wel wat regelen hoorUSAfan schreef:Echt ongelofelijk wat een mooie foto’s zijn er hier gepost!!!

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
- Contacteer:
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Wat een mooie foto's staan er in dit topic, leuk dat er nog steeds nieuwe bijkomen. Zo vind ik bijvoorbeeld die foto met de zonnebril in Death Valley heel apart... artistieke foto zeg. Erg mooi, Pushkin!
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
-
- Amerikafan
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht