Maar, ik had me weer niet moeten bemoeien met iets waar ik geen verstand van heb

Neem eens een kijkje op de homepage van dit forum (te vinden door helemaal bovenaan dit forum op 'AllesAmerika.com homepage' te klikken).Sarahken schreef:Tijdens het 1ste deel (inschrijving online) is er geen info gevraagd over werkervaring, beroep of vb reden om naar US te verhuizen. Wanneer gebeurt dit wél ?
postmeisje schreef:Hoi heb afgelopen vrijdag de uitnodiging voor het interview ontvangen en moet in Januari heen.
Sommige dingen zijn mij nog niet helemaal duidelijk, wie kan mij helpen. Komt misschien dom over, maar aangezien het wel allemaal goed moet zijn...
Death certificate -> bedoelen ze attestatie de vita, of moet echt een overlijdens acte?
Evidence of financial support -> ik ben zelf student dus niet zoveel geld, maar kan mijn vader bijvoorbeeld garant staan? (staat alleen iets over sponsor in de VS)
Immigrant visa apllication processing fee -> Er staat ook weer allerlei fees op van 335 euro en nog één van 375 euro, moet er weer betaald worden of is dat wat je al betaald hebt en daarom dus al het interview hebt?!?!
En als laatse police certificate -> gewoon bewijs van goed gedrag of is het iets anders??
Hoop dat iemand me kan helpen.. thanks