Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
usareisen.de: prijzen beschikbaar + advies gevraagd
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Met zo'n prijzen voor zo'n auto zou je vanzelf al zin krijgen in een trip! 

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt voor de foto Bianca!jerbia schreef:Ik heb even gegoogled en zo ziet de kofferbak van de Equinox er uit:
Foto's van het interieur vind je hier:
Als ik dit zo zie, denk ik dat wij ook maar voor de Equinox gaan
Het blijft moeilijk inschatten. Ik heb ook even de specificaties opgezocht, het max laadvolume is 35,2 cu ft oftewel 997 liter. Dat is enorm, wel twee keer zoveel als wij in onze stationwagen hebben. Zou dat wel kloppen?
Marianne
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Marianne, ik dacht dat men het max. laadvermogen berekende met alle zetels (niet vooraan natuurlijk) plat. Dus dan kan je er wel maar met 2 personen in.Martin & Marianne schreef: Ik heb ook even de specificaties opgezocht, het max laadvolume is 35,2 cu ft oftewel 997 liter.
Elke
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee, met de achterste stoelen plat was het nog meer! Ik heb het toch goed omgerekend?kastelke schreef:Marianne, ik dacht dat men het max. laadvermogen berekende met alle zetels (niet vooraan natuurlijk) plat. Dus dan kan je er wel maar met 2 personen in.Martin & Marianne schreef: Ik heb ook even de specificaties opgezocht, het max laadvolume is 35,2 cu ft oftewel 997 liter.
MarianneCargo volume, maximum behind second-row seats (cu. ft.) 35.2
Cargo volume, behind first-row seats (cu. ft.)68.6
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
De uitsparingen zijn te gebruiken om apart hiervoor ontworpen planken in de bagageruimte aan te brengen:

*EDIT* Nu ik er nog eens naar kijk, lijkt het er meer op dat de standaard vloer van de kofferruimte tevens de plank is - dus geen aparte plank, maar standaard in de auto.

*EDIT* Nu ik er nog eens naar kijk, lijkt het er meer op dat de standaard vloer van de kofferruimte tevens de plank is - dus geen aparte plank, maar standaard in de auto.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Ik heb even nog een extra vraagje... via mail heb ik al twee offertes laten maken door usa-reisen.
Op de vraag of de geboden prijs all-in was kreeg ik te horen dat alles behalve de lokale taxen en drop off fee inbegrepen waren.
Hoe kan ik deze extra kosten berekenen?
Is dat 'gewoon' een kost per staat of wordt er per km iets in rekening gebracht?
Op de vraag of de geboden prijs all-in was kreeg ik te horen dat alles behalve de lokale taxen en drop off fee inbegrepen waren.
Hoe kan ik deze extra kosten berekenen?
Is dat 'gewoon' een kost per staat of wordt er per km iets in rekening gebracht?
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Dropoff kosten staan gewoon op de site (dit heet Einweg mieten).
Staat bij elke verhuurder onderaan de pagina.
Binnen sommige staten hoef je niks te betalen. En anders betaal je een bepaald bedrag per km.
Staat bij elke verhuurder onderaan de pagina.
Binnen sommige staten hoef je niks te betalen. En anders betaal je een bepaald bedrag per km.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ik heb ook even een berekening gemaakt voor een SUV van usareisen.de Wij gaan ruim 2 weken naar de USA in juli 2008. Zij hebben heel scherpe prijzen lijkt me. Maar ik heb een vraagje over de "Hochsaisonzuschläge". Dit vermeldt:
bei Anmietung 15.07. bis 20.08.08 ab allen Stationen Zuschlag
pro Auto/Woche EUR 22,-; Auto/Verl.Tag EUR 4,-.
Komt dit nog bovenop de uitgerekende prijs of is dit al inbegrepen? Is het uitgerekende bedrag m.a.w. all-inclusive of komt er nog wat bij?
En weet iemand hoe uitgebreid en compleet de dekking van de verzekering is met het Paket Super-Inklusiv-PLUS?
Komt dit nog bovenop de uitgerekende prijs of is dit al inbegrepen? Is het uitgerekende bedrag m.a.w. all-inclusive of komt er nog wat bij?
En weet iemand hoe uitgebreid en compleet de dekking van de verzekering is met het Paket Super-Inklusiv-PLUS?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik neem aan dat als u een fictieve boeking maakt dit erbij staat ?Roeffi schreef:Ik heb ook even een berekening gemaakt voor een SUV van usareisen.de Wij gaan ruim 2 weken naar de USA in juli 2008. Zij hebben heel scherpe prijzen lijkt me. Maar ik heb een vraagje over de "Hochsaisonzuschläge". Dit vermeldt:
Wij hebben bij hun reeds een auto geboekt ( equinox) van 07-07-2008 tm 30-07-2008. Wij hebben geen hoogseizoensteoslag betaald. Ik ga er dus van uit dat deze toeslag alleen maar berekend wordt als u tussen deze data de auto huurt. Paket super inclusiv is zoals de naam al aangeeft helemaal compleet, je hoeft niets extra's ter plekke te regelen. Je krijgt oa een volle tank en mag 'm "leeg"inleveren. Tenminste zo heb ik na alle vorige postings het begrepen. Ik heb geen ervaring met het boeken via usareisen maar heb na alle positieve reacties wel al onze auto via hun geboekt !
Karin
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Valt idd moeilijk te vertrouwen. Vorig jaar had ik in San Francisco een Jeep Liberty gehuurd. Die was er niet meer en kreeg en pontiac Vibe mee. Wat toch een groot verschil is.pyca schreef:De kans dat je een andere meekrijgt is volgens mij groter dat dat je een Equinox krijgt. Bij gebrek aan een Equinox in Orlando kregen wij een Pontiac Torrent:
Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Is dat zo ??? Als ik mijn wagen ophaal in Denver en aflever in San Diego, moet ik geen drop-off kosten betalen ??paula58 schreef: We gaan wel voor Alamo omdat dat de enige is die geen dropoff kosten berekent tussen Colorado en Californië. (bij de andere moet je als ik het goed heb $300 betalen)
Hans
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Van de USAReisen site - http://www.usareisen.de/mietwagen/alamo/index_so.htmVeusy schreef:Is dat zo ??? Als ik mijn wagen ophaal in Denver en aflever in San Diego, moet ik geen drop-off kosten betalen ??paula58 schreef: We gaan wel voor Alamo omdat dat de enige is die geen dropoff kosten berekent tussen Colorado en Californië. (bij de andere moet je als ik het goed heb $300 betalen)
Hans
Es werden keine Gebühren verlangt für Mieten innerhalb Kaliforniens, Floridas und Hawaii, zwischen Kalifornien und Nevada, zwischen Kalifornien und Colorado, zwischen Kalifornien und Washington State, zwischen Arizona und Nevada, zwischen Kalifornien und Arizona, sowie zwischen Georgia und Florida.
En aangezien Denver in Colorado en San Diego in Californië ligt hoef je idd geen Dropoff kosten te betalen...
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Mijn Duits is niet zo goedNjit schreef:
Van de USAReisen site - http://www.usareisen.de/mietwagen/alamo/index_so.htm
Es werden keine Gebühren verlangt für Mieten innerhalb Kaliforniens, Floridas und Hawaii, zwischen Kalifornien und Nevada, zwischen Kalifornien und Colorado, zwischen Kalifornien und Washington State, zwischen Arizona und Nevada, zwischen Kalifornien und Arizona, sowie zwischen Georgia und Florida.
En aangezien Denver in Colorado en San Diego in Californië ligt hoef je idd geen Dropoff kosten te betalen...

Hans
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik probeer een Standard SUV te boeken, van 7/6/2008 tot 26/6/2008 van Denver tot San Diego, maar krijg steeds de melding:
Keine Preise vorhanden
Buchung auf Anfrage möglich
Doe ik iets fout ?
Hans
Keine Preise vorhanden
Buchung auf Anfrage möglich
Doe ik iets fout ?
Hans
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties