a) Inderdaad interessant op die wijzedoreennicole schreef:Nogmaals vind het dus best een interessante discussie, misschien voor een ander draadje met een andere titel?
b) Goed idee

libertel schreef:Heey,
Jullie weten dat Amerika veel te maken heeft met rampen: Bosbranden in californie en natuurlijk aardbebvingen, de oostkust en het noorden van Amerika zullen overspoeld worden door water ( wanneer er dus overstromingen komen ) En het midwesten is ook al niet veilig voor de rampen.En dan heb je ook nog de terroristische rampen enz.
En ik vroeg me dus al een tijdje af : Welk deel/staten of staat zijn eigenlijk veilig voor al deze natuur en terroristische rampen ??
Iemand die het weet ?
Libertel
Ik heb zelf jaren lang meegewerkt aan dat plan voor Boskalis, de grote baggeraar, hier is een link:doreennicole schreef: En hoe is het eigenlijk in NL. Naar aanleiding van de watersnood hier komt NL en zijn geschiedenis met overstromingen en bestrijding daarvan steeds ter sprake en er schijnt een of ander dijkbouwplan te zijn of men is al mee bezig. Weet iemand daar meer van?
Lol
heb de link even bekeken maar zag niet gelijk iets wat recent was zonder eerst alle tabs te bekijken. gaat dit over een recent plan, want het leek alsof het over de zaken die sinds 1953 zijn gedaan. of zitten we nu gewoon in een andere fase van hetzelfde delta plan?Pete.Z schreef:Ik heb zelf jaren lang meegewerkt aan dat plan voor Boskalis, de grote baggeraar, hier is een link:doreennicole schreef: En hoe is het eigenlijk in NL. Naar aanleiding van de watersnood hier komt NL en zijn geschiedenis met overstromingen en bestrijding daarvan steeds ter sprake en er schijnt een of ander dijkbouwplan te zijn of men is al mee bezig. Weet iemand daar meer van?
http://www.deltawerken.com/Het-Deltaplan/26.html
Al die Terroristische rampenlibertel schreef:Heey,
En dan heb je ook nog de terroristische rampen enz.
Libertel
The FatesBennogr schreef:Ik denk altijd maar aan die Griekse mythe van de godinnen die je levensdraad zitten te spinnen. Een van die dames heeft een schaar in haar handen om die draad door te knippen. En zelfs Zeus kan dat knippen niet tegenhouden.
Dat heb ik inderdaad ook al gevraagd op de vorige pagina van dit draadje:dutchamerican82 schreef: En LIBERTEL stel je aub even voor dat weten we tenminste een beetje met wie we te maken hebben
Libertel reageerde ondertussen nog wel in dit draadje, maar spijtig genoeg niet met een voorstelling... Heel erg netjes/beleefd vind ik dat niet.kastelke schreef:libertel, misschien moet je jezelf even voortellen:
http://www.allesamerika.nl/forum/viewforum.php?f=17
Het is altijd fijner om in interactie te treden als iemand zich eerst even voorstelt.