Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
tips gvraagd voor route!!
tips gvraagd voor route!!
Hallo, in september ga ik samen met mijn vriend voor de 1e keer naar de USA. Graag zouden we nog wat tips krijgen ivm onze route. We denken er ook over om te kamperen met de tent om zo beetje te besparen aangezien we beiden nog student zijn.
Route:
1. Brussel - San Francisco
2. San Francisco
Fisherman's wharf
under the bay aquarium??
chinatown
coit tower
lombard street
3. San Francisco
Golden gate bridge
alcatraz
4. San Francisco - Monterey - Big Sur - San Simeon
Julia pfeifer SP
Mc Way Fall
5. San Simeon - Cambria - Morro Bay - San Luis Obispo - Pismo Beach - Santa Barbara
6. Santa Barbara - Ventura - Malibu - Santa MOnica - Venice Beach
7. Hollywood - Joshua Tree NP
8. Joshua Tree NP - Kingman
9. Kingman - Grand Canyon
10. Grand Canyon
11. Grand Canyon - Antelope Canyon - Zion NP
12. Zion NP - LAs Vegas
13. Las Vegas
14 Las Vegas - Brussel
Is deze route haalbaar? Iemand tips of zo tijdens de route? En weet iemand leuke campings?
Bedankt!
Route:
2. San Francisco
Fisherman's wharf
under the bay aquarium??
chinatown
coit tower
lombard street
3. San Francisco
Golden gate bridge
alcatraz
Julia pfeifer SP
Mc Way Fall
5. San Simeon - Cambria - Morro Bay - San Luis Obispo - Pismo Beach - Santa Barbara
6. Santa Barbara - Ventura - Malibu - Santa MOnica - Venice Beach
7. Hollywood - Joshua Tree NP
8. Joshua Tree NP - Kingman
9. Kingman - Grand Canyon
10. Grand Canyon
11. Grand Canyon - Antelope Canyon - Zion NP
12. Zion NP - LAs Vegas
13. Las Vegas
14 Las Vegas - Brussel
Is deze route haalbaar? Iemand tips of zo tijdens de route? En weet iemand leuke campings?
Bedankt!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Deze route is zeer zeker haalbaar.
Persoonlijk zou ik 1 dag minder aan de kust verblijven en daarvoor naar Bryce gaan.
Ik vond de KOA in Williams erg leuk en sfeervol.
In Big Sur is deze campground geweldig http://www.fernwoodbigsur.com/.
Carola
Persoonlijk zou ik 1 dag minder aan de kust verblijven en daarvoor naar Bryce gaan.
Ik vond de KOA in Williams erg leuk en sfeervol.
In Big Sur is deze campground geweldig http://www.fernwoodbigsur.com/.
Carola
Je begint prima, dus ik zou de route tot Santa Barbara onwijzigd laten.
Vervolgens ga je heel weinig tijd voor LA en Joshua Tree nemen. Als je het rondje van GC naar Zion en naar Las Vegas wilt maken zou ik het volgende willen voorstellen.
Dag 6: Van Santa Barbara richting GCNP. Ik weet het. Je slaat dan Joshua Tree over, maar als ik de keus had voor Joshua Tree of Bryce/Zion dan zou ik voor de laatsten kiezen.
Dag 7: Vroege aankomst in GCNP. Rest van de dag in GCNP.
Dag 8: 's Morgens vroeg weg uit GCNP. Zoveel mogelijk stops aan de east rim. Desert View, Cameron en naar Monument valley.
Dag 9: Monument Valley naar Page. Daar kom je op het juiste moment aan om Antelope Canyon te bezoeken. 's Middags naar Horseshoe bend overlook en naar Glen Canyon Dam
Dag 10: Van Page naar Bryce. Bezoek aan Bryce.
Dag 11: Vroeg op en naar Zion. Rest van de dag in Zion.
Dag 12: Naar Las Vegas en een bezoek aan Valley of Fire SP onderweg.
Dag 13: Las Vegas
Dag 14: Terug naar Brussel.
Misschien helpt dit wat.
Yeehaw.
Vervolgens ga je heel weinig tijd voor LA en Joshua Tree nemen. Als je het rondje van GC naar Zion en naar Las Vegas wilt maken zou ik het volgende willen voorstellen.
Dag 6: Van Santa Barbara richting GCNP. Ik weet het. Je slaat dan Joshua Tree over, maar als ik de keus had voor Joshua Tree of Bryce/Zion dan zou ik voor de laatsten kiezen.
Dag 7: Vroege aankomst in GCNP. Rest van de dag in GCNP.
Dag 8: 's Morgens vroeg weg uit GCNP. Zoveel mogelijk stops aan de east rim. Desert View, Cameron en naar Monument valley.
Dag 9: Monument Valley naar Page. Daar kom je op het juiste moment aan om Antelope Canyon te bezoeken. 's Middags naar Horseshoe bend overlook en naar Glen Canyon Dam
Dag 10: Van Page naar Bryce. Bezoek aan Bryce.
Dag 11: Vroeg op en naar Zion. Rest van de dag in Zion.
Dag 12: Naar Las Vegas en een bezoek aan Valley of Fire SP onderweg.
Dag 13: Las Vegas
Dag 14: Terug naar Brussel.
Misschien helpt dit wat.
Yeehaw.
Hallo,
op aanraden van Yeehaw heb ik Joshua tree NP overgelaten, en Bryce in de plaats. Monument Valley zal wss niet lukken anders wordt het schema TE druk.
Voorlopig is het dus:
2. San Francisco
3. San Francisco
5. San Simeon - Cambria - Morro Bay - San Luis Obispo - Pismo Beach - Santa Barbara - Camarillo
6. Camarillo - Malibu - Santa MOnica - Venice Beach - Hollywood
7. Hollywood - Laughlin
8. Laughlin - Grand Canyon
9. Grand Canyon - Antelope Canyon - Bryce NP
10. Bryce NP - Zion NP
11. Zion NP
12. Zion NP - Las Vegas
13. Las Vegas
14 Las Vegas - Brussel
op aanraden van Yeehaw heb ik Joshua tree NP overgelaten, en Bryce in de plaats. Monument Valley zal wss niet lukken anders wordt het schema TE druk.
Voorlopig is het dus:
2. San Francisco
3. San Francisco
5. San Simeon - Cambria - Morro Bay - San Luis Obispo - Pismo Beach - Santa Barbara - Camarillo
6. Camarillo - Malibu - Santa MOnica - Venice Beach - Hollywood
7. Hollywood - Laughlin
8. Laughlin - Grand Canyon
9. Grand Canyon - Antelope Canyon - Bryce NP
10. Bryce NP - Zion NP
11. Zion NP
12. Zion NP - Las Vegas
13. Las Vegas
14 Las Vegas - Brussel
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Persoonlijk zou ik kijken of je een dag van SF af kan halen en deze naar LA kan verplaatsen. Alcatraz en de Golden Gate kan je makkelijk op 1 dag doen, zeker als je van te voren je kaarten voor Alcatraz al besteld. Wij hadden de boot van 18:20 dus hadden nog de hele dag om andere dingen te doen. Wij zijn vroeg vertrokken, de Golden Gate overgefietst, even in Sausolito rond gelopen en met de boot terug gekomen. We hadden bijna nog de hele middag om andere dingen te doen, je zou dan bv Fisherman's Warf kunnen doen en 's avonds naar Alcatraz.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Laughlin: Kan je heen gaan natuurlijk maar is wel een omweg. Needles ligt meer op de route en probeer wat verder te komen, Kingman of zelfs Williams. Dan heb je meer tijd voor GC.
Grand Canyon-Page-Bryce. Veel te ver en je hebt geen tijd voor Page en langs de east rim in GC zijn ook nog de nodige must stops.
Grand Canyon-Page-Bryce. Veel te ver en je hebt geen tijd voor Page en langs de east rim in GC zijn ook nog de nodige must stops.
-
- Amerikafan
Verstandig om van te voren vanuit Nederland kaartjes te reserveren voor Alcatraz. Dit moet wel met een creditcard.
Wij zijn in 2004 daar geweest in het begin 1 dag en op het eind 1 dag. En in het begin wilden we naar alcatraz maar alles uitverkocht.
Gelukkig tijdens 2 weken vakantie nog via creditcard kaartjes kunnen reserveren voor die laatste dag!
Tip: neem de laatste tour geeft extra effect omdat het dan schemerig word.
Wij zijn in 2004 daar geweest in het begin 1 dag en op het eind 1 dag. En in het begin wilden we naar alcatraz maar alles uitverkocht.
Gelukkig tijdens 2 weken vakantie nog via creditcard kaartjes kunnen reserveren voor die laatste dag!
Tip: neem de laatste tour geeft extra effect omdat het dan schemerig word.
Havasu moet je rekening houden met minstens 1 overnachting bij de Havasupai.
Voor goed te zijn slaap je beter in je auto op Hualapai hilltop om dan vroeg genoeg de tocht naar beneden te doen (13 km), je kan dan de rest van de dag spenderen om de watervallen te bezoeken, belangrijkste zijn, twin falls, havasu falls en mooney falls...de andere liggen verder af en kan je, als je maar 1x overnacht, niet bezoeken.
Als je Havasu wil bezoeken moet je goed op voorhand reserveren, wij haddan in Februari gereserveerd om in september te kunnen gaan en de keuze was al beperkt....tenzij je wil kamperen.
Je kan ook naar beneden met de helikopter, maar persoonlijk zou ik naar beneden en boven hiken, echt een prachtige wandeling.
Voor ons was dit één van de mooiste wandelingen die ik gemaakt heb...een parel van een plaats.
http://www.havasupaitribe.com/home.html
Voor goed te zijn slaap je beter in je auto op Hualapai hilltop om dan vroeg genoeg de tocht naar beneden te doen (13 km), je kan dan de rest van de dag spenderen om de watervallen te bezoeken, belangrijkste zijn, twin falls, havasu falls en mooney falls...de andere liggen verder af en kan je, als je maar 1x overnacht, niet bezoeken.
Als je Havasu wil bezoeken moet je goed op voorhand reserveren, wij haddan in Februari gereserveerd om in september te kunnen gaan en de keuze was al beperkt....tenzij je wil kamperen.
Je kan ook naar beneden met de helikopter, maar persoonlijk zou ik naar beneden en boven hiken, echt een prachtige wandeling.
Voor ons was dit één van de mooiste wandelingen die ik gemaakt heb...een parel van een plaats.
http://www.havasupaitribe.com/home.html
http://web.me.com/eric.katja/Site/Welkom.html
under construction
under construction
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 2240 Weergaves