Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

iPod

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Scrammy
Amerika-ontdekker

iPod

Bericht door Scrammy »

Hee mensen,

Lange tijd geleden dat ik hier was. Maargoed, mijn iPod is kapot gegaan... *huil* en nu wil ik uiteraard een nieuwe. Ik ben gaan kijken wat het verschilt op de site van Apple.com en Apple.nl. Dat scheelt je zo'n 80 euro als ik hem in Amerika koop. Dat wilde ik doen, maar ze sturen niet naar Nederland. Nu wil ik aan iemand vragen of iemand een oplossing voor mij heeft die hem voor mij koopt en dan verzend naar mij. Ik denk dat ik zelfs met de verzendkosten dan nog 60 euro win.

Ik weet dat er een bedrijfje in Amerika is die dit doet, maar ik weet echt niet meer welke! Ik wacht op jullie reacties!

Oh, alvast fijne feestdagen!
Mark
Think positive
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: iPod

Bericht door jerbia »

Scrammy schreef: Ik weet dat er een bedrijfje in Amerika is die dit doet, maar ik weet echt niet meer welke! Ik wacht op jullie reacties!
Ik denk dat je deze bedoelt:

http://www.allesamerika.com/shoppen-in-amerika.html
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Hou er wel rekening mee dat bedrijven die dat voor je doen ook geld vragen voor hun dienst,de verzendkosten naar hun adres rekenen, de verzendkosten naar jou rekenen, en dat je dan met een redelijke grote zekerheid nog eens importheffingen en BTW kan betalen aan de bezorger, en je ipod is al snel 40 euro duurder ipv goedkoper.

Ik heb zelf naar volle tevredenheid gebruik gemaakt van de in de vorige post genoemde service, maar dan wel voor iets wat in NL echt heel veel duurder was, die 80 euro verschil op een iPod is vermoedelijk niet genoeg om daadwerkelijk winst te maken.
saskia & ron
Amerika-ontdekker

Bericht door saskia & ron »

Ik heb ook gebruik gemaakt van de service in de vorige post genoemd, en tot volle tevredenheid. Ze rekent maar 5% voor haar service (en verzendkosten uiteraard), waarschijnlijk ben je dan nog altijd voordeliger uit, zoveel weegt een Ipod niet natuurlijk. Ik kan het iedereen aanbevelen!
benchen
Amerikafan

Bericht door benchen »

Misschien eens proberen met http://www.borderlinx.com/.
Steffen
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Steffen »

Ik heb mijn iPod uit de States laten komen, scheelde me 35% (ruim €100). Wat ik heb gedaan is hem online besteld bij een Amerikaans bedrijf en hem af laten leveren bij een hotel. Binnenlandse verzendingen in de USA zijn vaak gratis! Mijn ouders hebben hem toen opgehaald bij de receptie en meegenomen naar NL... zo simpel kan het zijn.

Wellicht kan je iemand vragen die binnenkort naar Amerika gaat of die je iPod naar NL wil meenemen...

Ik wil dat wel doen, maar ik ga over 4 dagen weg, dus dan moet je binnen die tijd wel alle gegevens hebben. Veel succes in ieder geval, stuur me anders ff een PB.

Groeten, Stefan
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer