Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

usareisen.de: prijzen beschikbaar + advies gevraagd

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Veusy schreef:Ik probeer een Standard SUV te boeken, van 7/6/2008 tot 26/6/2008 van Denver tot San Diego, maar krijg steeds de melding:

Keine Preise vorhanden
Buchung auf Anfrage möglich

Doe ik iets fout ?
Ze hebben voor die periode nog geen prijs beschikbaar. Je kan wel een aanvraag indienen per email (die mag je ook gewoon in het Engels schrijven als dat handiger werkt).
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Veusy schreef:Ik probeer een Standard SUV te boeken, van 7/6/2008 tot 26/6/2008 van Denver tot San Diego, maar krijg steeds de melding:

Keine Preise vorhanden
Buchung auf Anfrage möglich

Doe ik iets fout ?
Hans
Dat is wel vreemd want ik heb hem al geboekt (Equinox) zonder problemen, ook ophalen in Denver (3 juli 2008) en afleveren in San Diego (3 augustus)

Even een mailtje sturen, dan krijg je meestal dezelfde dag al antwoord.
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

paula58 schreef:
Dat is wel vreemd want ik heb hem al geboekt (Equinox) zonder problemen, ook ophalen in Denver (3 juli 2008) en afleveren in San Diego (3 augustus)

Even een mailtje sturen, dan krijg je meestal dezelfde dag al antwoord.

Ja vreemd, de ene keer gaat het wel, de andere keer niet.

Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik kan voor Vancouver ook nog steeds geen huurauto boeken (10 juli).
Ga er ook maar eens een mailtje aan wagen.

Marjon
Ta2 Gerrit
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Ta2 Gerrit »

Ook wij hebben al geboekt bij usareisen. Voor Mei 2008 via National (wegens gunstige drop-off regeling) en voor Oktober (en Maart)2008 via Alamo (Equinox voor €160 p/w :lol: )
Dus het zou moeten lukken, en anders even mailen; ze zijn zeer behulpzaam.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
Afbeelding
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Wij hebben gisteren ook maar de knoop doorgehakt en via usareisen de Equinox geboekt voor mei. We zijn voor 16 dagen maar €389 kwijt, echt ongelooflijk weinig :D
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
dieter
Amerikakenner

Bericht door dieter »

Mag ik hier wat raad vragen (beperkte kennis Duits).
Als ik bij USAREISEN boek krijg ik :
1.1 Mietwagen
Luxury 4türig Code: L4
Veranstalter: Frosch Touristik GmbH
Vermieter: Alamo
Preis: 266,22 EUR
Paket: Super-Inklusiv-PLUS-Preise
Miettage: 7
Annahme: Orlando Airport (MCO)am:23.08.2008 - 14:00 Uhr
Abgabe: Orlando Airport (MCO) am: 30.08.2008 - 12:00 Uhr

Als ik het goed begrijp vul ik alles in, geef mijn cc nummer door en voor mijn vertrek krijg ik de voucher per post thuis. Zijn er extra kosten als ze dat naar het buitenland moeten sturen ? Rekenen ze verder nog dossierkosten of iets dergelijks aan als je alleen maar een wagen boekt ?

Alvast bedankt voor jullie hulp !
Ta2 Gerrit
Amerikakenner
Contacteer:

Wij hebben daar al een paar keer geboekt en als je alles invult krijg je de factuur en de voucher per e-mail zodat je die thuis kunt printen.
Er komen geen verdere kosten bij. WYSIWYG

Als je dit per post wil zal dat uiteraard ook kunnen, maar dan zullen er ongetwijfeld portokosten bijkomen. Gewoon even per mail of telefoon vragen. Kan ook in het Engels.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
Afbeelding
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

dieter schreef:Mag ik hier wat raad vragen (beperkte kennis Duits).
Als ik bij USAREISEN boek krijg ik :
1.1 Mietwagen
Luxury 4türig Code: L4
Veranstalter: Frosch Touristik GmbH
Vermieter: Alamo
Preis: 266,22 EUR
Paket: Super-Inklusiv-PLUS-Preise
Miettage: 7
Annahme: Orlando Airport (MCO)am:23.08.2008 - 14:00 Uhr
Abgabe: Orlando Airport (MCO) am: 30.08.2008 - 12:00 Uhr

Als ik het goed begrijp vul ik alles in, geef mijn cc nummer door en voor mijn vertrek krijg ik de voucher per post thuis. Zijn er extra kosten als ze dat naar het buitenland moeten sturen ? Rekenen ze verder nog dossierkosten of iets dergelijks aan als je alleen maar een wagen boekt ?

Alvast bedankt voor jullie hulp !
Niet echt de voordeligste deal op dit moment ! Onderstaande is te boeken via Eautohuur.nl voor de periode 23/08 t/m 30/08 vanaf Orlando-luchthaven. En daar komt dus niets meer bij ! (alles inclusief) Voor 254,75 heb je zelfs een Chrysler 300 of een Sebring.

Dodge Charger of Soortgelijk Was € 215,90 Nu € 186,75

Automatisch Schakeling en Airconditioning aanbetaling van € 45,00

Deze 2/4 deurs full size auto is de perfecte oplossing Indien u op zoek bent naar een ruime auto met air-conditioning en automatische transmissie.
Deuren: 2 Zitplaatsen: 5
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
dieter
Amerikakenner

Bericht door dieter »

heb even op eautohuur.nl gezocht, maar zie dat de prijzen ongeveer gelijk zijn (ik zoek werkelijk een "all in" forumule, het equivalent van Alamo Gold).
Ik heb ook een voorkeur voor Alamo zelf daar ik weet dat deze op de luchthaven zelf zitten. Geen zin om nog shuttle te nemen.

en uiteraard hoef ik niet alles met de post te krijgen. Als ze me de voucher per email opsturen is dat ook goed.
Heeft er al ooit iemand gebeld met hen ? (kwestie van te weten dat ze goed Engels kunnen, zoals reeds aangehaald is het met mijn kennis van het Duits pover gesteld)
Laatst gewijzigd door dieter op 22 dec 2007, 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Je kunt natuurlijk ook geen appels met peren vergelijken, Dieter heeft het over een Luxury en Ruud heeft het over Full-size, die zijn dus niet te vergelijken.

Harry
Eugeni
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Eugeni »

dieter schreef:Heeft er al ooit iemand gebeld met hen ? (kwestie van te weten dat ze goed Engels kunnen, zoals reeds aangehaald is het met mijn kennis van het Duits pover gesteld)
In een andere posting wel eens gelezen dat men er Engels spreekt en dat er zelfs iemand schijnt te zijn die redelijk Nederlands spreekt.
Ta2 Gerrit
Amerikakenner
Contacteer:

Ta2 Gerrit schreef:Als je dit per post wil zal dat uiteraard ook kunnen, maar dan zullen er ongetwijfeld portokosten bijkomen. Gewoon even per mail of telefoon vragen. Kan ook in het Engels.
Ongeveer 3 berichten boven jouw vraag, Dieter. Je moet wel lezen ! :lol:
Afbeelding
ben_
Amerika-ontdekker

Bericht door ben_ »

Ik heb een vraagje omtrent het rijbewijs zelf. We zijn met 2 personen die willen rijden.

De eerste heeft al meer dan 4 jaar een rijbewijs, de 2e echter nog geen jaar.

Moet je verplicht je rijbewijs al een bepaalde periode hebben als je via usareisen huurt (alamo) in California. De site van Alamo is ook niet echt duidelijk:
Within the European Union, all drivers must produce a current driver's license from the county of residence that has been valid for the last 12 months. An international driver's permit is only accepted together with a valid driver's license from the country of residence.
Er staat "within". Is dit voor als je binnen Europa huurt of als je vanuit Europa komt en ergens ter wereld een auto huurt?
Racerke
Amerikakenner

Bericht door Racerke »

Weet iemand toevallig of Usareisen deze week open is?
Luc
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Luc »

racerke,
Je kan online boeken. Ze hoeven niet open te zijn.
If you can´t stand the heat, stay out of the kitchen.
Afbeelding
Racerke
Amerikakenner

Bericht door Racerke »

Als ik online boek dan krijg ik niet alleen drop off kosten maar ook de prijs die ik via mail kreeg was lager dan deze op internet.

Vandaar hoop ik dat ze mij morgen antwoorden, dan kan ik overmorgen bestellen... 8)
Luc
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Luc »

Dat wil ik graag zien. Kan je dat absoluut bevestigen dat je over hetzelfde produkt spreekt.
Drop off kosten zijn er voor jouw sowieso niet bij want tussen Arizona en Nevada vallen geen drop-off kosten aan.
Ik heb vandaag online geboekt. Een Equinox tussen PHX en LAS voor 5 dagen voor 170 Euronen.
If you can´t stand the heat, stay out of the kitchen.
Afbeelding
Percussive
Amerika-ontdekker

Bericht door Percussive »

Weet er iemand of bij het huren van een auto bij usareisen.de de one-way kost al is ingerekend?

Ik ga een kleine auto huren voor volgend jaar (september) met 2 -25 jarige bestuurders, en ze bieden deze maand een promo aan waarbij die leeftijdskosten wegvallen.. Ideaal voor ons dus!

Alvast bedankt voor jullie antwoord,
Groetjes
Sam
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

Bei den genannten Kosten für Einwegmieten handelt es sich um zur Zeit gültige Angaben, die sich im Laufe der Saison ohne Vorankündigung ändern können. Alle vor Ort zu zahlenden Beträge verstehen sich zuzüglich der örtlichen Steuern.

Je betaalt dus ter plekke (vor Ort) de one-way kosten.

Maar misschien hoef je wel helemaal geen one-way kosten te betalen, kijk op dit overzicht:

Es werden keine Gebühren verlangt für Mieten innerhalb Kaliforniens, Floridas und Hawaii, zwischen Kalifornien und Nevada, zwischen Kalifornien und Colorado, zwischen Kalifornien und Washington State, zwischen Arizona und Nevada, zwischen Kalifornien und Arizona, sowie zwischen Georgia und Florida.

Reny
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer