Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gouldings Lodge
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij hebben een cabin (zijn met 3 personen) geboekt in september voor volgend jaar mei, via de site: http://www.gouldings.com . Een dag later kreeg ik ter bevestiging deze mail.
Goulding's Camp Park
PO Box 360001
Monument Valley, UT 84536
Phone: 435 727 3231 Ext. 425
Sep 22, 2007
Thank you for your reservation at Goulding's Camp Park. We have you scheduled to be checking in on May 6, 2008 and checking out on May 7, 2008 in Park Facilities, CABIN, #1.
The balance due on this reservation is $82.69.
If you have any questions, please feel free to call us at your earliest convenience or contact us by email at campground@gouldings.com. We look forward to seeing you.
Sincerely,
Goulding's Camp Park
Groeten en bedankt, Jeroen.
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
CO-UT-ID-WY-MT-SD-NE-CO 2014
Florida 2015
The Deep South 2017
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
CO-UT-ID-WY-MT-SD-NE-CO 2014
Florida 2015
The Deep South 2017
Neen er is geen reactie gekomen.
Ik heb gisterenavond ook nog even getelefoneerd. Ik kreeg een vriendelijke dame aan de lijn die beolofde de reservatie te controleren maar vanmorgen was er niets in de mailbox.
Ik denk er over na niet langer in gouldings te overnachten maar iets te reserveren in Kayenta.
Luc
Ik heb gisterenavond ook nog even getelefoneerd. Ik kreeg een vriendelijke dame aan de lijn die beolofde de reservatie te controleren maar vanmorgen was er niets in de mailbox.
Ik denk er over na niet langer in gouldings te overnachten maar iets te reserveren in Kayenta.
Luc
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ook hier nog steeds geen reactie. Ook niet na een extra mail van een ander mailadres. Misschien toch ook maar eens bellen...
2013 4de reis VS, Noordwesten. http://weblog.wenmar.org/?q=node/249" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Afgelopen vrijdagavond (onze tijd) hebben wij gebeld. We kregen een aardige vrouw aan de lijn. Zij probeerde onze reservering erbij te zoeken maar kwam er niet echt wijs uit geloof ik. Ze vertelde dat de campground gesloten is en dat degene die over de reserveringen van de campground gaat maar 1x per week langskomt. Ze heeft ons e-mail adres en telefoonnummer opgeschreven en hoopte dat het zo goed zou komen. Mochten we nou binnen een week nog niets gehoord hebben adviseerde ze ons nogmaals te bellen. En dat zullen we ook zeker doen. (Gezien dit gesprek van ongeveer 10 minuten ons maar 9,5 cent heeft gekoste).
Het blijft dus nog steeds afwachten en onzeker. Wel vervelend vind ik zelf.
Groetjes,
WendyD
Het blijft dus nog steeds afwachten en onzeker. Wel vervelend vind ik zelf.
Groetjes,
WendyD
2013 4de reis VS, Noordwesten. http://weblog.wenmar.org/?q=node/249" onclick="window.open(this.href);return false;
Wendy,
Ik had dus vorig weekend gereserveerd met hun online reservation form.
Ik had maandag en vandaag ook een email gestuurd om te vragen of ze wilden bevestigen....maar..no answer....
Vanavond heb ik dus getelefoneerd en bij de 2e poging had ik een vrouw aan de lijn die doodleuk zei dat ze geen reservatie vond op mijn naam en dat voor die datum (van 9 op 10 mei) de cabins volzet waren.
Ze heeft dat een paar minuten nadien ook bevestigd per mail zoals je hierna kan lezen....
Hello!
From beautiful monument valley camp park.
I,m sorry that I did not receive your reservation request.You may make your request on line at
http://www.gouldings.com
Thank You
Yvonne
Kl....maar niks aan te doen...we zullen nu maar in Mexican Hat overnachten...
Ik had dus vorig weekend gereserveerd met hun online reservation form.
Ik had maandag en vandaag ook een email gestuurd om te vragen of ze wilden bevestigen....maar..no answer....
Vanavond heb ik dus getelefoneerd en bij de 2e poging had ik een vrouw aan de lijn die doodleuk zei dat ze geen reservatie vond op mijn naam en dat voor die datum (van 9 op 10 mei) de cabins volzet waren.
Ze heeft dat een paar minuten nadien ook bevestigd per mail zoals je hierna kan lezen....
Hello!
From beautiful monument valley camp park.
I,m sorry that I did not receive your reservation request.You may make your request on line at
http://www.gouldings.com
Thank You
Yvonne
Kl....maar niks aan te doen...we zullen nu maar in Mexican Hat overnachten...

Na de berichtjes hier wat te hebben opgevolgd zonet ook nog eens naar mijn mails gekeken en ja... ook ik kreeg een antwoord na al die tijd van Gouldings :
Hello !
From beautifull monument valley camp park.
You are conrimed for a cabin 1 night on July 16,08
Your confirmation # 100267440
Wat conrimed betekent... ? Zal wel confirmed moeten zijn denk ik.
Toch blij dat het we nu eindelijk van iets weten.
Rick
Hello !
From beautifull monument valley camp park.
You are conrimed for a cabin 1 night on July 16,08
Your confirmation # 100267440
Wat conrimed betekent... ? Zal wel confirmed moeten zijn denk ik.
Toch blij dat het we nu eindelijk van iets weten.
Rick
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Nou, wij hebben zojuist maar weer gebeld want wij hadden na weer een week nog steeds niets gehoord. Wij hebben dus nu telefonisch kunnen reserveren en gaan als het goed is naar aanleiding hiervan nog een bevestiging krijgen... MAAR we hebben in elk geval een reserveringsnummer. DUS... als het goed is overnachten wij 4 oktober 2008 in een Camping Cabin in Monument Valley. Pfffff je moet er iets voor over hebben. hahahaha
Groetjes,
WendyD
Groetjes,
WendyD
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wij reserveerden in September voor Augustus volgend jaar. Kreeg ik een mailtje voor welk jaar het was.
Op de site kun je geen jaartal invullen, maar het was toch wel vrij logisch dat ik niet meer in 2007 wilde komen!?
Ik kreeg wel binnen een paar dagen een bevestigingsmailtje met reserveringsnummer.
Zijn ze nu gesloten,omdat ze zo slecht bereikbaar zijn?
Op de site kun je geen jaartal invullen, maar het was toch wel vrij logisch dat ik niet meer in 2007 wilde komen!?
Ik kreeg wel binnen een paar dagen een bevestigingsmailtje met reserveringsnummer.
Zijn ze nu gesloten,omdat ze zo slecht bereikbaar zijn?
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ja gondelier, de Campground is op het moment ivm de winter gesloten. Vandaar dat ze maar beperkt aanwezig zijn daar. Helaas verloopt het niet echt soepeltjes, maar goed... als wij straks inderdaad daar mogen overnachten zijn wij allang blij. We hebben nu twee keer gebeld en het lijkt nu geregeld te zijn. Maar als we nog geen bevestiging per mail hebben volgende week bellen we gewoon weer. Dit hebben we ook afgesproken met ze.
Een telefoontje van zo'n 8 minuten kost iets van 9 cent dus daar hoeven we het niet voor te laten.
Het gaat vast goed komen.
Groetjes,
WendyD
Een telefoontje van zo'n 8 minuten kost iets van 9 cent dus daar hoeven we het niet voor te laten.

Groetjes,
WendyD
- eekje
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: Gouldings Lodge
Heeft iemand een idee van de huidige prijs per nacht? (staat niet vermeld op de site)
Is er al dan niet bedlinnen beschikbaar, want wij overnachten in hotels en motels en hebben dus geen slaapzakken bij.
Mvg, Eva
Is er al dan niet bedlinnen beschikbaar, want wij overnachten in hotels en motels en hebben dus geen slaapzakken bij.

Mvg, Eva
- gyatso
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Enkele jaren geleden, zaten wij daar in een casita. Een woonwagen met alles er op en eraan, was wel wat sleets, maar wat een fantastisch uitzicht vooral vroeg in de morgen. Overigens hadden wij vooraf geboekt, betaalde op locatie en (omdat we natuurlijk Hollanders blijven) Korting met onze ANWB pas.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Ik ben net gaan kijken op de site van gouldings lodge,de prijs voor een casita voor 1 nacht is 247 dollar ,is wel prijzig natuurlijk. Of is het echt zoveel waard en zijn er nog goede alternatieven in de buurt?
- eekje
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Waar vind je die prijzen aub?
Grtjs
Grtjs
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Ik heb bij Gouldings nog nooit in een cabin overnacht, dus je vraag over bedlinnen kan ik niet beantwoorden.
Wat betreft de prijzen, als je het reservatieformulier invult, worden die daarna zichtbaar.
Wat ik vond is 92 $ voor een cabin en 149 $ voor een casita - https://camp.gouldings.net/iqreservatio ... cmdBack=-7
Groetjes,
Ingrid
Wat betreft de prijzen, als je het reservatieformulier invult, worden die daarna zichtbaar.
Wat ik vond is 92 $ voor een cabin en 149 $ voor een casita - https://camp.gouldings.net/iqreservatio ... cmdBack=-7
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
De datum waarop ik gezien heb is voor 10 juni 2015,247 dollar voor een casita.
Andere kamers zijn al volgeboekt.
Andere kamers zijn al volgeboekt.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
In de cabins is beddengoed aanwezig. Er zijn maar 3 cabins op de camping, dus die zijn altijd snel volgeboekt. zie voor foto's ons 2008-verslag.
Voor de prijzen: ga naar http://www.gouldings.com/campground/ en klik cabins aan (onder campground) en dan naar campground reservations en naar de reservation wizard. Dat wijst zich verder vanzelf.
Mocht je nergens prijzen vinden: altijd een proefboeking doen, dan zie je vanzelf wel een prijs verschijnen ergens in het proces.
Marianne
Voor de prijzen: ga naar http://www.gouldings.com/campground/ en klik cabins aan (onder campground) en dan naar campground reservations en naar de reservation wizard. Dat wijst zich verder vanzelf.
Mocht je nergens prijzen vinden: altijd een proefboeking doen, dan zie je vanzelf wel een prijs verschijnen ergens in het proces.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 953 Weergaves
-
Laatste bericht door dejong89
-