Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

24 uur Miami

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
wiepster
Amerika-expert

24 uur Miami

Bericht door wiepster »

Vrijdagochtend besloot hubby om ons te trakteren op een nachtje Miami. Ruby wilde al heel lang graag naar Miami,dankzij bepaalde TV-series....

We hebben een hotel geboekt via Priceline.com, het Westin Hotel in Coral Gables,voor $100 ex.taxes....een 4-sterren hotel in een upscale buurt, dit gedeelte van Miami was een aanrader van een collega....
Na het werk om 17.00 vertokken richting Miami, aldaar om ca. 21.00 aangekomen, ingecheckt en even de buurt in.
Heerlijke gegeten bij een Indiaas restaurant en daarna weer naar het hotel en relaxed geslapen op de luxe bedden.
Ochtend's vroeg omgestaan, om 09.00 uitgecheckt en naar South beach gereden, was vlakbij. De skyline was helemaal zoals het op TV regelmatig te zien is.
Naar Key Biscane gereden, aldaar op het puntje naar het State Park gegaan, toch makkelijk dat de Florida State park passen overal geldig zijn.
Rondgekeken op het strand en gegeten in het restaurant op het terras, men had daar de Cubaanse keuken, heerlijke broodjes.
Vanuit Key Biscane weer rondgetourd door South Beach, bij een heel verkeerd gasstation uitgekomen in een verkeerde buurt, waar hubby algauw besloot toch maar ergens anders te gaan tanken, nu snap ik ook waarom mijn schoonouders nooit wilden dat Ruby en ik alleen richting Miami gingen, je komt algauw in een verkeerde buurt terecht.
Eindelijk een redelijk gasstation gevonden, getankt en geleegd 8) en ingeslagen, via de US1 en daarna de 95 weer terug naar huis.
Waar we om ca. 17.00 weer aankwamen en blij zijn dat we in een vrij rustig gedeelte van Florida wonen.......
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Leuk Annewiep om zo getrakteerd te worden op een uitje door je echtgenoot. Wat die "verkeerde" wijken betreft, daar staat Miami wel om bekend. Je moet echt uitkijken dat je niet verkeerd rijdt en daar terecht komt. Jammer dat er geen tijd was om door te rijden naar Key West. Leuk uitje voor een volgende keer............ :wink:

Fijne feestdagen gewenst.

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Kingswood
Amerika-ontdekker

Bericht door Kingswood »

Bij een verkeerde gasstation beland in South Beach? Dat lijkt me heel sterk. Je zult waarschijnlijk bedoelen dat je nadat je in SoBe hebt rondgereden over de Mc. Arthur Causeway naar Downtown bent gereden en daar ergens in de buurt bij een verkeerdee gasstation bent beland? En dan waarschijnlijk in Overtown, of Liberty City.

Wel leuk dat je 'even' een dagje Miami kan doen! Maar een dagje is natuurlijk eigenlijk veel te kort. Ik ga in maart weer voor 8 maanden, ik kan niet wachten!!
Whatever people say I am, that's what I'm not
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer