Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Site met gratis travel guides van alle staten van de USA!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Site met gratis travel guides van alle staten van de USA!
Ik heb deze site gevonden: http://www.pilot-pauls-travel-accessori ... guide.html
Ik heb zelf een 14-tal dagen geleden de guides voor Nevada, California, Utah en Arizona aangevraagd voor onze trip naar het zuidwesten volgend jaar. Ondertussen heb ik die van Nevada en Arizona al aangekregen. De verzending is volledig gratis. In de guides die ik al ontvangen heb staat heel wat interessante informatie (wat te zien/doen, eten/drinken, slapen, mappen, ...) en er zit ook telkens een map van de staat in.
Ik heb zelf een 14-tal dagen geleden de guides voor Nevada, California, Utah en Arizona aangevraagd voor onze trip naar het zuidwesten volgend jaar. Ondertussen heb ik die van Nevada en Arizona al aangekregen. De verzending is volledig gratis. In de guides die ik al ontvangen heb staat heel wat interessante informatie (wat te zien/doen, eten/drinken, slapen, mappen, ...) en er zit ook telkens een map van de staat in.
Laatst gewijzigd door Jeroen80 op 26 dec 2007, 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten en bedankt, Jeroen.
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
CO-UT-ID-WY-MT-SD-NE-CO 2014
Florida 2015
The Deep South 2017
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
Florida 2015
The Deep South 2017
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Free travel guides van alle staten van de USA!
Goede tip, deze link. Bedankt!....Jeroen80 schreef:Ik heb deze site gevonden: http://www.pilot-pauls-travel-accessori ... guide.html

Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerikakenner
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Bedankt voor de tip Jeroen.
Helaas worden lang niet alle gidsen verzonden. Ik kreeg bijv. een melding dat de gids van Arizona niet "international" verzonden wordt.
Je kunt 'm dan wel digitaal ontvangen. Die link heb ik eens verder uitgedokterd en het blijkt dat je bijna alle gidsen ook digitaal kunt ontvangen.
Voor een overzicht, ga naar deze pagina. Je komt op de site van Nxtbook Media terecht waar je d.m.v. een plattegrond de gidsen kunt uitzoeken. Dat kan ook door onder het kaartje uit een lijst jouw voorkeur op te geven. Op die manier kun je gelijk naar de gids van jouw keuze. Het bladeren door deze gidsen gaat heel eenvoudig en is een prima oplossing als de gids niet verstuurd wordt.
Naast Amerika worden ook digitale gidsen van de rest van de wereld aangeboden maar ik vond deze link wel het vermelden waard hier.
Roland

Helaas worden lang niet alle gidsen verzonden. Ik kreeg bijv. een melding dat de gids van Arizona niet "international" verzonden wordt.

Voor een overzicht, ga naar deze pagina. Je komt op de site van Nxtbook Media terecht waar je d.m.v. een plattegrond de gidsen kunt uitzoeken. Dat kan ook door onder het kaartje uit een lijst jouw voorkeur op te geven. Op die manier kun je gelijk naar de gids van jouw keuze. Het bladeren door deze gidsen gaat heel eenvoudig en is een prima oplossing als de gids niet verstuurd wordt.
Naast Amerika worden ook digitale gidsen van de rest van de wereld aangeboden maar ik vond deze link wel het vermelden waard hier.
Roland
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jeroen en Roland, bedankt voor deze tips!
En niet vergeten: soms vragen ze bi jde zending van je boekje wel een vrijwillige bijdrage in de kosten. Vind ik niet meer dan logisch!
En niet vergeten: soms vragen ze bi jde zending van je boekje wel een vrijwillige bijdrage in de kosten. Vind ik niet meer dan logisch!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Amerikakenner
Graag gedaan iedereen.
Roland, de gids van Arizona heb ik nog niet ontvangen maar ik heb eind vorige week wel een mailtje gekregen dat de gids verzonden is en dat ik hem binnen de 5 tot 7 werkdagen zou ontvangen. We zullen wel zien. Anders is er inderdaad ook nog altijd de digitale versie.
Roland, de gids van Arizona heb ik nog niet ontvangen maar ik heb eind vorige week wel een mailtje gekregen dat de gids verzonden is en dat ik hem binnen de 5 tot 7 werkdagen zou ontvangen. We zullen wel zien. Anders is er inderdaad ook nog altijd de digitale versie.
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
Florida 2015
The Deep South 2017
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
Florida 2015
The Deep South 2017
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Contacteer:
Er zijn nog staten die aan het milieu denken.GJ schreef:Wat flauw van Arizona!!! Je zou denken dat ze het toerisme wel willen promoten.

Als het via je mailbox binnen komt kan je toch ook alles bekijken.
Ben benieuwd hoeveel van de informatie die je per post krijgt ook daadwerkelijk leest?
Er zitten vaak hele boekwerken met reclame bij, die meestal op de stapel oud papier eindigen.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Arizona is al een jaar of 3 gestopt met het overzee verzenden , heb het een paar jaar geprobeert maar kreeg dan een briefkaartje dat ze tot hun spijt niet overzee verzenden,Racerke schreef:Knappe link!!
Ik heb de brochures ook bestelt en zal de komende dagen ook alvast de sites uitpluizen. Alvast jammer dat Arizona niets opstuurt... .
Ik kreeg de melding dat ze de voorbije tijd té veel aanvragen internationaal kregen waardoor ze niets meer opsturen.![]()
Wel mooi dat dat dankzij AA komt
Overigens heb je zoals Roland al aangaf dat bij een behoorlijk aantal staten, vul het forumlier maar eens in soms kan je alleen maar USA of Canada aangeven als verzend adres of je krijgt een foutmelding omdat het systeem geen letters in de zipcode kent en kom je niet verder.
-
- Amerikakenner
Op de sites van de 4 staten (Californië, Arizona, Utah, Nevada) waarvan ik de travelguides besteld heb, kon ik telkens gewoon België ingeven en mijn adres. Geen enkel probleem.
11 december heb ik deze niet mis te verstane mail gekregen:
Your Arizona Official State Travel Kit Has Shipped
Arizona Official State Visitor's Guide
Your Arizona Official State Travel Kit, including the Arizona Official State Visitor's Guide and Map has been shipped.
You should receive your travel kit within the next 5 to 7 business days.
In addition, you can browse the Arizona Official State Visitor's Guide now by visiting our online visitors guide.
Thank you for your interest and enjoy your visit to the Grand Canyon State.
Aangezien het al 14 werkdagen geleden is zal er wel niets meer van in huis komen. Dan doen we het maar met de digitale versie.
En wat betreft het gebruik van deze guides: ik vind ze wel interessant en dan vooral de mappen die erbij zitten. Ze staan inderdaad vol reclame maar er staat ook nuttige informatie in. Als er mensen zijn die ze dan na 1 maal doorbladeren al bij het oud papier doen dan kan ik er ook niets aan doen. Mij leek deze link interessant om op het forum te zetten. En uit de reacties die ik hier al gekregen heb, lijken de meeste mensen wel mijn mening te delen. Misschien toch 2 maal nadenken voor je de guides bestelt, zodat de andere staten ook niet stoppen met overzees te verzenden.
11 december heb ik deze niet mis te verstane mail gekregen:
Your Arizona Official State Travel Kit Has Shipped
Arizona Official State Visitor's Guide
Your Arizona Official State Travel Kit, including the Arizona Official State Visitor's Guide and Map has been shipped.
You should receive your travel kit within the next 5 to 7 business days.
In addition, you can browse the Arizona Official State Visitor's Guide now by visiting our online visitors guide.
Thank you for your interest and enjoy your visit to the Grand Canyon State.
Aangezien het al 14 werkdagen geleden is zal er wel niets meer van in huis komen. Dan doen we het maar met de digitale versie.
En wat betreft het gebruik van deze guides: ik vind ze wel interessant en dan vooral de mappen die erbij zitten. Ze staan inderdaad vol reclame maar er staat ook nuttige informatie in. Als er mensen zijn die ze dan na 1 maal doorbladeren al bij het oud papier doen dan kan ik er ook niets aan doen. Mij leek deze link interessant om op het forum te zetten. En uit de reacties die ik hier al gekregen heb, lijken de meeste mensen wel mijn mening te delen. Misschien toch 2 maal nadenken voor je de guides bestelt, zodat de andere staten ook niet stoppen met overzees te verzenden.
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
Florida 2015
The Deep South 2017
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
Florida 2015
The Deep South 2017
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Nog niet gelijk opgeven mijn ervaring is dat het wel eens 3 tot 6 weken kan duren.Jeroen80 schreef:En wat betreft het gebruik van deze guides: ik vind ze wel interessant en dan vooral de mappen die erbij zitten. Ze staan inderdaad vol reclame maar er staat ook nuttige informatie in. Als er mensen zijn die ze dan na 1 maal doorbladeren al bij het oud papier doen dan kan ik er ook niets aan doen. Mij leek deze link interessant om op het forum te zetten. En uit de reacties die ik hier al gekregen heb, lijken de meeste mensen wel mijn mening te delen. Misschien toch 2 maal nadenken voor je de guides bestelt, zodat de andere staten ook niet stoppen met overzees te verzenden.
Dat men bewust informatie laat komen is inderdaad te hopen maar helaas is dat vaak anders kijk maar een op bijvoorbeeld de vakantiebeurs, daar zie je mensen met winkelwagens vol folders weggaan die waarschijnlijk zo in het oud papier verdwijnen (als het maar voor niets is)
Een (kleine) vergoeding voor porto kosten zou op zijn plaats zijn en de mensen zullen dan bewuster informatie opvragen, probleem is dan weer hoe dat (naar Amerika) betaald kan worden..
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Waar een credit card al niet handig voor kan zijn. Ik denk dat als ze het systeem aanpassen en iedereen de verzendkosten per cc laten betalen dat er dan al een hoop mensen afhaken. Voor de meeste hier is het heel normaal dat je die kosten betaalt en de meeste hier zullen ook niet zomaar klakkeloos gidsen bestellen, maar er zijn genoeg mensen in de wereld die dat wel doen. De gidsen digitaal versturen is ook een goed alternatief, als de informatie niet interessant is hoef je alleen maar de e-mail weg te gooien ipv complete boekwerken.Rob schreef:Nog niet gelijk opgeven mijn ervaring is dat het wel eens 3 tot 6 weken kan duren.Jeroen80 schreef:En wat betreft het gebruik van deze guides: ik vind ze wel interessant en dan vooral de mappen die erbij zitten. Ze staan inderdaad vol reclame maar er staat ook nuttige informatie in. Als er mensen zijn die ze dan na 1 maal doorbladeren al bij het oud papier doen dan kan ik er ook niets aan doen. Mij leek deze link interessant om op het forum te zetten. En uit de reacties die ik hier al gekregen heb, lijken de meeste mensen wel mijn mening te delen. Misschien toch 2 maal nadenken voor je de guides bestelt, zodat de andere staten ook niet stoppen met overzees te verzenden.
Dat men bewust informatie laat komen is inderdaad te hopen maar helaas is dat vaak anders kijk maar een op bijvoorbeeld de vakantiebeurs, daar zie je mensen met winkelwagens vol folders weggaan die waarschijnlijk zo in het oud papier verdwijnen (als het maar voor niets is)
Een (kleine) vergoeding voor porto kosten zou op zijn plaats zijn en de mensen zullen dan bewuster informatie opvragen, probleem is dan weer hoe dat (naar Amerika) betaald kan worden..
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
-
- Amerikakenner
Ach ik begrijp het probleem wel en inderdaad heel milieuvriendelijk is het niet. Ik vond het een interessante site en dacht, ik zet hem ook op het AA-forum.
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
Florida 2015
The Deep South 2017
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
Florida 2015
The Deep South 2017
Tja, die PDF'jes zijn allemaal leuk, maar daar heb ik niet zoveel aan als ik in de huurauto/de motelkamer/in het nationaal park zit. En om dat nou allemaal zelf te gaan printen... Het soort informatie dat in deze folders staat, is toch écht wel handig om mee op vakantie te nemen. En ja, die folders gaan bij ons dus allemaal in de koffer en niet bij het oud papier!Annie schreef:Er zijn nog staten die aan het milieu denken.GJ schreef:Wat flauw van Arizona!!! Je zou denken dat ze het toerisme wel willen promoten.![]()
Ben benieuwd hoeveel van de informatie die je per post krijgt ook daadwerkelijk leest?
Er zitten vaak hele boekwerken met reclame bij, die meestal op de stapel oud papier eindigen.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Contacteer:
Jeetje, neem je echt al die folders mee?GJ schreef:Tja, die PDF'jes zijn allemaal leuk, maar daar heb ik niet zoveel aan als ik in de huurauto/de motelkamer/in het nationaal park zit. En om dat nou allemaal zelf te gaan printen... Het soort informatie dat in deze folders staat, is toch écht wel handig om mee op vakantie te nemen. En ja, die folders gaan bij ons dus allemaal in de koffer en niet bij het oud papier!Annie schreef: Er zijn nog staten die aan het milieu denken.![]()
We halen eruit wat we interessant vinden en soms versturen we ze naar anderen belangstellende van het AA-forum.
Of ze verdwijnen na de vakantie bij het oud papier, soms haal ik er nog wat uit voor het scrapbook.
Re: Site met gratis travel guides van alle staten van de USA!
Jeroen en Roland,
Bedankt voor de links!
Gr.
Richelle
Bedankt voor de links!
Gr.
Richelle
Re: Site met gratis travel guides van alle staten van de USA!
We hebben gisteren de South Dakota-gids binnengekregen en daarin zaten ook allerlei kortingscoupons en -advertenties voor hotels en motels (onder meer 10% korting op het laagste tarief bij alle Motel 8's in de Black Hills). Erg interssant!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 7648 Weergaves
-
Laatste bericht door Amarens
-
- 1 Reacties