In 1994 liep ik stage en we waren een dagje naar memphis en toen las ik over de greyhound races. Ik had leuke visioenen van allemaal afgedankte greyhound bussen die daar op een track aan het rondracen waren.
Mijn visioenen vielen in duigen toen bleek dat het van die magere hondebeesten waren die achter een namaak konijn aanrenden
Football ( nee geen Soccer ) , Baseball en vooral Golf kan ik uren naar kijken. daarom hebben we hier ook Kanaal digitaal van @home genomen voor NASN en Sport 1 e.d.
ned in MO schreef:In 1994 liep ik stage en we waren een dagje naar memphis en toen las ik over de greyhound races. Ik had leuke visioenen van allemaal afgedankte greyhound bussen die daar op een track aan het rondracen waren.
Mijn visioenen vielen in duigen toen bleek dat het van die magere hondebeesten waren die achter een namaak konijn aanrenden
Schitterend verhaal!
Hetzelfde effect had ik een beetje met een 'demolition derby'. Ik dacht aan een soort caravanrace (met of zonder caravan ) waarbij het tijdens het rondracen flink botsen geblazen was. Was wel teleurgesteld dat het een zooi auto's in een klein afgezet stuk was die niets anders deden dan een paar centimeter voor- en achteruit rijden en botsen (een soort overvolle botsautootjesattractie op de kermis).
Hmm..ik zal misschien wel de enige zijn hier, maar ik vind het showworstelen van de WWE schitterend om te zien...Velen vinden het geen "sport", maar neem maar van mij aan dat deze heren (en dames) in topconditie zijn, derhalve beschouw ik het wel als sport!
Anyway, elke keer als ik in de states ben, levert het mij diverse prettige (tv) avonden op!
Voor diegenen die het naadje van de kous willen weten; http://www.wwe.com/
Truckman schreef:Hmm..ik zal misschien wel de enige zijn hier, maar ik vind het showworstelen van de WWE schitterend om te zien...Velen vinden het geen "sport", maar neem maar van mij aan dat deze heren (en dames) in topconditie zijn, derhalve beschouw ik het wel als sport!
Anyway, elke keer als ik in de states ben, levert het mij diverse prettige (tv) avonden op!
Voor diegenen die het naadje van de kous willen weten; http://www.wwe.com/
Ik vind het showworstelen ook af en toe wel eens leuk om naar te kijken ja. Je weet dat het nep is maar toch is het wel spectactulair.
Ik volg vooral veel College Football, maar ook Indoor Football (Arena Football), Major- en Minor League Baseball plus af en toe nog een NBA wedstrijd. Ook het eerder genoemde Pro Wrestling vind ik geweldig, maar dan wel de kleinere federaties.
Geweldig om in de VS naar een sportwedstrijd te gaan. Het mooie aan Amerikaanse sport vind ik de gedrevenheid en professionaliteit van de teams/organisaties. Of het nu om een college team gaat of om een professioneel team: alles is prima verzorgd. Ook voor de fans is het vaak genieten met mooie stadions, veel sfeer en entertainment rondom de wedstrijd. Fans komen in de VS dan ook (meestal) in grote getalen naar de wedstrijden. Je kunt je hier in Nederland niet voorstellen dat er 100.000 mensen naar een sportwedstrijd van een universiteit komen kijken!
Baseball & Hockey zijn mijn twee favorieten, en ik ga ook minimaal 1 of 2 keer per jaar naar een hockey wedstrijd, en een keer of 3 naar een baseball wedstrijd.
Uiteraard ben ik fan van de lokale teams hier: Anaheim Angels (baseball) en Anaheim Ducks (hockey)
Een paar fotootjes uit 2007, wedstrijdjes baseball en hockey waar ik naar toe ging.
Softball ook wel fast pitch genoemd! Ik heb dat jarenlang in Nld. gedaan. Ik kreeg zelf een sportbeurs aangeboden voor een university in St. Louis, maar niet gedaan..stomstomstom achteraf!
Tja en dan natuurlijk Baseball, jarenlang 's nachts eruit en de World Series kijken op NBC. Maar toen werd NBC van de buis afgehaald. Gelukkig hebben we nu weer NASN!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.