Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

helicoptervlucht over de Grand Canyon

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
gabriele
Amerika-newbie

Re: helicoptervlucht over de Grand Canyon

Bericht door gabriele »

Liesje68 schreef:Hallo iedereen

Ik heb al veel pro's en contra's over een helicoptervlucht over de Grand Canyon gelezen op dit forum. Maar toch had ik nog een paar vraagskes.

:?: Rond welk uur vlieg je het beste? Waren jullie tevreden of hadden jullie liever een ander tijdstip gekozen?

:?: Wij zouden voor de Imperial Tour kiezen, kan iedereen dan aan een raampje zitten? Kan je gemakkelijk foto's trekken?

:?: Ze beweren op de website dat het goedkoper is om online te boeken dan ter plaatse, is dit zo? Al gaat mij voorkeur toch naar het online reserveren want ik wil niet voorhebben dat we er toekomen en er geen plaats meer vrij is.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes
Liesbeth
Wij zijn net 3 weken terug uit Amerika. Hebben lang getwijfeld om de helicoptervlucht vooraf thuis te boeken. Toch niet gedaan. Wij hebben rond 16:00 uur 's middags onze vlucht met pappilon helicopters geboekt voor 11.55 uur de dag erna. Er was nog voldoende ruimte; en dat in het hoogseizoen. Het klopt inderdaad dat het in de namiddag vaak bewolkt is met onweer. Wij hadden rond dit tijdstip ideaal weer voor de vlucht. Denk aan de korting met je ANWB kaart bij de reservering!! (10%).
Vegasgirl
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Vegasgirl »

Iemand nog wat over de ecostar te vertellen?? (zie vorige post)
Dries Molemans
Amerikafan
Contacteer:

Re: helicoptervlucht over de Grand Canyon

Bericht door Dries Molemans »

Wij willen ook een vlucht boven de Grand Canyon boeken. Ik begrijp dat ik deze best via Papillon.com boek?
Vraagje: er wordt hier verteld dat 's morgens vroeg het weer meestal optimaal is voor zo'n vluchtje met de helicopter, hoe komt 't dan dat deze voordeliger zijn dan een vlucht in de namiddag bijvoorbeeld? :?:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer