Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuwenoord goes USA 2008

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

ned in MO schreef:Alvast de groetjes aan mijn schoonouders :lol:
Ik mag er toch vanuit gaan dat jij ze voor die tijd nog een keer spreekt? Kondig onze komst alvast maar aan :P
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Inmiddels zijn we al een paar maanden verder. De najaarsreis voor 2008 waarover gesproken is in dit topic, heeft inmiddels al in oktober 2007 plaatsgevonden :oops:

Wij kijken uit naar de geplande reis voor 2008. De tickets en het voucher voor de camper zijn deze week binnengekomen, de hotels voor San Francisco en Denver zijn geboekt en ook heel wat camperreserveringen zijn rond.

Ik heb zojuist de link naar het oorspronkelijke plan weggehaald, want ondertussen zijn er toch nog wat dingen gewijzigd.

De route en de details staan online op onze website: klik hier!

En ja Mark, we gaan nog steeds naar je schoonouders, Arthur we komen graag voor die borrel en Loek, in het weekend kan je ons een keer verwachten!

Ik heb enorm veel zin in deze reis, al zal ik de rode rotsen dit jaar wel missen!
Laatst gewijzigd door nieuwenoord op 27 dec 2007, 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Als je van Loek naar Arthur rijdt zijn er ook rode rotsen onderweg. Red Rocks Park is vlakbij I-70, de weg die je rijdt.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Gelukkig :lol:
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

nieuwenoord schreef:
Wij kijken uit naar de geplande reis voor 2008. De tickets en het voucher voor de camper zijn deze week binnengekomen, de hotels voor San Francisco en Denver zijn geboekt en ook heel wat camperreserveringen zijn rond.
Doet Tiogatours dat standaard of heb je dat zelf aangevraagd? (wij hebben namelijk nog niets ontvangen)

vrolijke groetjes,
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ik heb zelf nergens om gevraagd. Maar kan het met de betaling te maken hebben? Wij hebben de hele reissom vorige week betaald, omdat we dit graag in 2007 wilden houden. In 2008 staat o.a. een nieuwe keuken op de planning en het kwam ons beter uit dit zo te doen.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Mooie route Monique. Ik kijk uit naar jullie verslag, leuk om wat plekjes terug te zien die wij vorig jaar bezocht hebben.
Ook ben ik benieuwd naar de omgeving van Bend omdat wij daar in juli ook komen.
Wij nemen alleen een andere route van Yellowstone naar Bend. Wij rijden via John Day Fossil Beds, dat lijkt me erg mooi. http://www.nps.gov/joda/

In de omgeving van Bend heb je ook de Cascades Lake Scenic Highway: http://gorp.away.com/gorp/activity/byway/or_casca.htm

En ook heel mooi schijnt het Smith Rock State Park te zijn: http://www.oregonstateparks.org/park_51.php

Marjon
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

nieuwenoord schreef:Ik heb zelf nergens om gevraagd. Maar kan het met de betaling te maken hebben? Wij hebben de hele reissom vorige week betaald, omdat we dit graag in 2007 wilden houden. In 2008 staat o.a. een nieuwe keuken op de planning en het kwam ons beter uit dit zo te doen.
hmmm,... ik denk dat dat het is :D . We betalen volgens de rekening en de laatste betaling moet ergens in april gedaan worden...
Onze keuken is gelukkig net klaar :wink:.
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

nieuwenoord schreef: ... en Loek, in het weekend kan je ons een keer verwachten!
Wij zien jullie bezoek al tegemoet. Hou je van BBQ'en?
:lol:
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

YES! Ik ben een slagersdochter, dol op vlees en mijn lieve husband ook. Wij schikken ons volledig naar jullie. We zijn vanaf 20 t/m 22 juni elke dag in Denver.

Leuk :lol:
Albert
Amerikafan
Partner van: Nieuwenoord
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Albert »

YES! Ik ben een slagersdochter, dol op vlees en mijn lieve husband ook
Hallo Truus ik ben geen slagersdochter hoor
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Albertje Kretiek Himself schreef:
YES! Ik ben een slagersdochter, dol op vlees en mijn lieve husband ook
Hallo Truus ik ben geen slagersdochter hoor
Volgens mij is ze dol op jouw :wink:
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Rob schreef:
Albertje Kretiek Himself schreef: Hallo Truus ik ben geen slagersdochter hoor
Volgens mij is ze dol op jouw :wink:
Dat laatste wisselt per dag :wink:
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Heerlijk Monique, wat een vooruitzicht!
Carola
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Nieuwenoord goes USA 2008

Via MSN ben ik deze week toch nog aan het twijfelen geslagen over route die ik eerder deze week op de website zette. Cor, de echtgenoot van ons aller Gypsygirl, had de route gezien en Ingrid vertelde me dat hij het stuk door het zuiden van Oregon niet zo geweldig vond. Veel Noordelijker, via de 12 naar Missoula, is veel mooier, zegt Cor.

Nou beschouw ik Cor en Ingrid als experts wat betreft dit Noordelijke deel en luister ik dus graag naar hen. Ondanks dat ik al wat campings had geboekt (cancellen kan nog makkelijk) denk ik dus dat er toch nog een en ander wijzigt. Er zitten vooral in Oregon een aantal pittige rijdagen in, maar als we dat niet doen, komen we nooit in Yellowstone. Het zwaartepunt van deze reis ligt toch vooral op het tweede deel. Omdat we graag in Chowchilla onze vrienden bezoeken en spullen halen, starten we in San Francisco. De Redwoods staan al langer op het verlanglijstje, Oregon en Idaho zien we als overbrugging, maar dan wel graag een aangename.

Om het wat overzichtelijker te maken, ga ik hieronder de route toch maar eens plaatsen. Ik plaats hem ook als bijlage (als dat lukt/nieuwe optie) in mijn openingsbericht. De oplettende lezer snapt dat dit ook is om eens te testen wat we op deze manier kunnen met het routekaartjestopic.

Voor wie de rijtijden erg lang lijken: deze route is gemaakt met alle opties in Streets & Trips op bijna de langzaamste optie. Voor ons als campergekken blijkt dat toch altijd nog het beste uit te komen. Ik hou liever een kwartier over dan dat het elke dag weer een dik half uur of langer tegenvalt.

Op- of aanmerkingen zijn nog steeds welkom, het is nog lang geen mei. De website pas ik later deze week nog weleens aan, anders blijf ik bezig :wink:
Bijlagen
Route 2008.JPG
Route 2008.JPG (103.41 KiB) 1156 keer bekeken
Totale route 2008 versie januari.JPG
Totale route 2008 versie januari.JPG (95.4 KiB) 1156 keer bekeken
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Ik lees graag even mij. Voornamelijk ben ik benieuwd of je nog verdere opmerkingen over Oregon gaat krijgen. Wij willen in september 3 weken naar Washington en Oregon. Heb me er verder nog niet in verdiept dus ik ben erg benieuwd wat er dan niet mooi is in het zuiden van die laatste staat.
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Ziet er leuk uit Monique!
Alvast veel plezier met het plannetjes maken.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Inmiddels staat de teller op minder dan twee maanden en dan begint het altijd weer echt te kriebelen ... In die twee maanden is het thuis erg druk, dus dan vliegt de tijd!

Een paar weken geleden heeft Tioga Tours bij KLM onze stoelen voor de heenreis vastgelegd en zojuist heb ik online via de site van Northwest Airlines de stoelen voor beide vluchten terug vanaf Denver kunnen reserveren. Heerlijk, we hebben er zo'n zin in! :dance: :dance: :dance:
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

nieuwenoord schreef:Inmiddels staat de teller op minder dan twee maanden en dan begint het altijd weer echt te kriebelen ...
Heerlijk, we hebben er zo'n zin in! :dance: :dance: :dance:
Ik hoop inderdaad dat jullie snel gaan, dan hoeven wij ook niet meer zo lang te wachten. :D
Ga jullie wel dagelijks volgen want veel plaatsen zijn hetzelfde, dus dat vergroot voor mij de voorpret weer.

Loek en Arthur krijgen het wel druk dit jaar, laten jullie wel wat voor ons over? :wink:
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

nieuwenoord schreef:Inmiddels staat de teller op minder dan twee maanden en dan begint het altijd weer echt te kriebelen ... In die twee maanden is het thuis erg druk, dus dan vliegt de tijd!

Een paar weken geleden heeft Tioga Tours bij KLM onze stoelen voor de heenreis vastgelegd en zojuist heb ik online via de site van Northwest Airlines de stoelen voor beide vluchten terug vanaf Denver kunnen reserveren. Heerlijk, we hebben er zo'n zin in! :dance: :dance: :dance:
Geweldig joh! Ook voor ons gaat het nu opschieten en praten we alleen nog in 'weken' !!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer