Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto huren via usareisen.de en Hertz/ANWB
- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Nog steeds niks zo te zien.
Heb net de tickets voor volgend jaar geregeld en wil aan de slag met de auto.
Ben benieuwd of ze goedkoper zijn dan http://eautohuur.nl ?
Is tot nog toe de voordeligste nog voor http://hertz.nl/anwb.
Heb net de tickets voor volgend jaar geregeld en wil aan de slag met de auto.
Ben benieuwd of ze goedkoper zijn dan http://eautohuur.nl ?
Is tot nog toe de voordeligste nog voor http://hertz.nl/anwb.
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is inderdaad een mooie prijs. Voor welke periode en welke locatie?erki schreef:Hebben nu voor 380 euro een Jeep Grand Cherokee Laredo voor twee weken met verzekeringen en volle tank. Ik vind het geen geld!
Erik
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Die auto hebben ze op dit moment. Zie hier.Dento schreef:Dat is inderdaad een mooie prijs. Voor welke periode en welke locatie?erki schreef:Hebben nu voor 380 euro een Jeep Grand Cherokee Laredo voor twee weken met verzekeringen en volle tank. Ik vind het geen geld!
Erik
Roland
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij danken u!

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Ik heb een vraagje, bij de gewone prijzen is er een een kolom met huurprijzen incl een gps systeem.
Bij de -25 jarigen ( Super-Inklusiv-PLUS-Preise / U25 Special) staan er geen prijzen met gps systeem.
Weet iemand hier meer over? ik heb al een e-mail gestuurd maar geen antwoord tot nu toe...
2e vraagje: als je nu reeds boekt, wordt dit bedrag dan reeds afgeschreven van je kredietkaart of pas als je hem gaat ophalen?
Bij de -25 jarigen ( Super-Inklusiv-PLUS-Preise / U25 Special) staan er geen prijzen met gps systeem.
Weet iemand hier meer over? ik heb al een e-mail gestuurd maar geen antwoord tot nu toe...
2e vraagje: als je nu reeds boekt, wordt dit bedrag dan reeds afgeschreven van je kredietkaart of pas als je hem gaat ophalen?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
Marjon, wij hebben via Alamo.de (de duitse Alamo dus) een auto gehuurd. Die site was goedkoper dan de nederlandse Alamo.vana schreef:Weet iemand of er ook zo'n goedkope (duitse) site is waar je auto's in Canada kunt huren?
Wie heeft er wel eens een auto in Canada gehuurd vanuit Nederland en waar heb je dat gedaan?
Marjon
We hebben de auto in downtown Vancouver opgehaald en op het vliegveld weer ingeleverd. Verliep allemaal prima.
Groetjes,
Reny
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Bedankt Reny. Ik zal de site eens bekijken.Reny schreef:Marjon, wij hebben via Alamo.de (de duitse Alamo dus) een auto gehuurd. Die site was goedkoper dan de nederlandse Alamo.vana schreef:Weet iemand of er ook zo'n goedkope (duitse) site is waar je auto's in Canada kunt huren?
Wie heeft er wel eens een auto in Canada gehuurd vanuit Nederland en waar heb je dat gedaan?
Marjon
We hebben de auto in downtown Vancouver opgehaald en op het vliegveld weer ingeleverd. Verliep allemaal prima.
Groetjes,
Reny
Ik wacht ook nog even op de tarieven van Hotelplan. Die zijn meestal goedkoper dan de sites van Alamo.
Marjon
Re:
En is de Equinox bevallen?? En uiteraard de rest van je vakantie?Dento schreef:Wij gaan van 20 december 2007 tot en met 4 januari 2008 een Equinox huren in Denver, via usareisen.de.
Het prijsverschil kan heel goed hoor; wij boeken normaliter altijd via ons eigen reisbureau, en daar komen ze op vergelijkbare prijzen uit. Daar hoef je dus niet bang voor te zijn! Ter vergelijk: via ons reisbureau is een Jeep Liberty € 453,00, via usareisen.de is het € 421,00. De Equinox is net nog iets goedkoper.
Ik ben eens benieuwd of ze de Equinox in Denver wel hebben, aangezien je wat verhalen leest hier. Maar ja, onze eerste keuze was eigenlijk een Midsize SUV - mochten ze de Equinox niet hebben, dan mogen ze me er zo een meegeven (of nog groter, mag ook)
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Auto huren via usareisen.de
Wij hebben voor onze week in februari/maart ook weer een equinox gehuurd. Nu hopen dat we hem nu wel meekrijgen, hoewel de RAV4 van de laatste keer ook prima is bevallen.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost

Allemaal Duits ... .
Maar er zit één blad in een bepaald bundeltje waar je de gegevens van jezelf en de andere chauffeurs moet aanduiden, of je een extra verzekering wil, of je in het Duits aangesproken wil worden, ... .
Moet dat nu ingevuld en terug naar usareisen? Of is dat om ter plaatse te doen?
Moet ik überhaupt nu nog iets aan usareisen laten weten of bevestigen.
Trouwens ik heb de Dodge Magnum voor deel 2 van mijn route .... :dance:
Hoe weet ik 100% zeker dat ik geen dropoff kosten moet betalen tussen Phoenix en SF en tussen SF en LV ?
Vragen dat ik iets zwart op wit heb of ... ? Want normaal mag de DM niet buiten SF komen. (als je gewoon wil boeken)
Heeft iemand al eens via usareisen bij Hertz geboekt? Dat wil ik nl. graag doen maar zie nog steeds geen nieuwe prijzen daar. Die zou je dan op moeten vragen. Verhuren zij überhaupt wel bij Hertz of wat zou hiervoor de reden kunnen zijn?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Volgens de info op de site hebben ze nog geen prijzen gekregen. Ik zou gewoon eens bellen.Aïda schreef:Heeft iemand al eens via usareisen bij Hertz geboekt? Dat wil ik nl. graag doen maar zie nog steeds geen nieuwe prijzen daar. Die zou je dan op moeten vragen. Verhuren zij überhaupt wel bij Hertz of wat zou hiervoor de reden kunnen zijn?
Wij hebben goede ervaringen met Hertz, voor ons waren ze in 2006 het voordeligst omdat ze geen dropp off kosten rekenden tussen WA en CA.
Marianne
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Daar liep ik ook tegenaan toen ik bij USAreisen.de voor Hertz wilde kiezen. Heb je al in de nieuwe zomergids 2008 van Amerika van Hotelplan gekeken? Verder kun je ook nog rechtstreeks via Hertz kijken als je ANWB-lid bent. Dat wil ook nog wel eens voordelig zijn. Marjan en ik hebben er in ieder geval begin vorig jaar baat bij gehad. Je gaat dan naar deze site. Via de site van Hertz worden overigens wel altijd drop-off kosten gerekend daar waar die niet gelden in de Hotelplangids. Moet je dus even op letten.Martin & Marianne schreef:Volgens de info op de site hebben ze nog geen prijzen gekregen. Ik zou gewoon eens bellen.Aïda schreef:Heeft iemand al eens via usareisen bij Hertz geboekt? Dat wil ik nl. graag doen maar zie nog steeds geen nieuwe prijzen daar. Die zou je dan op moeten vragen. Verhuren zij überhaupt wel bij Hertz of wat zou hiervoor de reden kunnen zijn?
Wij hebben goede ervaringen met Hertz, voor ons waren ze in 2006 het voordeligst omdat ze geen dropp off kosten rekenden tussen WA en CA.
Roland
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik heb ook via de ANWB site een prijs opgevraagd bij Hertz, maar ik begrijp niet helemaal welke verzekeringen er zitten in het tarief dat er uitkomt. Ik kan ook nergens iets vinden over die verzekeringen en de extra verzekeringen die je eventueel nog moet nemen.Coyote schreef: Verder kun je ook nog rechtstreeks via Hertz kijken als je ANWB-lid bent. Dat wil ook nog wel eens voordelig zijn. Marjan en ik hebben er in ieder geval begin vorig jaar baat bij gehad.
Roland
Wij willen een standard SUV huren van 10 juli t/m 7 augustus (Vancouver). Ik krijg zo'n goedkope prijs vergeleken met de prijs in de gidsen en die bij USA Reisen dat ik me afvraag of er nog iets bijkomt.
Marjon
Marjon,
Zoals het er nu uitziet gaan wij huren bij uscarhire, zij zijn het goedkoopst. Ze verhuren ook in Canada, misschien zijn ze voor jullie ook voordelig:
http://www.uscarhire.co.uk/canada-car-hire.aspx
Zoals het er nu uitziet gaan wij huren bij uscarhire, zij zijn het goedkoopst. Ze verhuren ook in Canada, misschien zijn ze voor jullie ook voordelig:
pyca schreef:Marjon,
Ik heb voor mezelf hier ook eens gekeken om te vergelijken.
Hier zou ik 556 pond betalen, wat neerkomt op 684.2 € (silver) en 745 € (gold) voor een Car type 4 x 4 / SUV
Bij usareisen zou het op 764.4 € uitkomen voor Super-Spar-PLUS-Preise en 851.7 € voor Super-Inklusiv-PLUS-Preise voor LW - Standard-SUV 4türig.
toch vrij grote verschillen precies.
iemand al ooit geboekt via uscarhire ?
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Nog niet, maar wij gaan het wel doen. Hier heeft, zover ik weet, nog niemand geboekt.
Wel ervaringen gelezen op andere fora die ik bezoek, en die waren goed.
Als er goede reacties op zijn is dit wel een mooie aanbiedingpyca schreef:Nog niet, maar wij gaan het wel doen. Hier heeft, zover ik weet, nog niemand geboekt.
+-80 € verschil, dat is toch al een mooi bedrag
Grts, Bart
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 6526 Weergaves