Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Lekker chique uit eten in Orlando

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Sherry
Amerika-newbie

Lekker chique uit eten in Orlando

Bericht door Sherry »

Hallo!

Wij gaan met mijn ouders op vakantie naar Orlando.
Het is zo, dat wij hun als verassing uit eten willen nemen naar een chique restaurant in Orlando. We zijn vaker naar Orlando geweest, maar als kind. Alleen ben ik nooit in een "chique" restauarant gaan eten en heb er ook nooit eentje gezien.

Heeft iemand tips? Of een internet site waar ik dit misschien kan vinden.

Dank en groeten aan allen. Sherry
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Ik ga altijd kijken op http://www.fodors.com. Ga naar TALK, tik in wat je wil weten, b.v. Orlando Restaurant, en je krijgt heel veel antwoorden van mensen die er geweest zijn. Fodors.com is een leuk travel site.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

In Universal City vind je het restaurant Emerils, een aanrader! Het is een restaurant van een Canadese TV kok, en in de omstreken heel bekend. Je kunt er heerlijk eten, echt een aanrader!

http://www.emerils.com/restaurants/index.html

Je hebt voor Universal City trouwens geen entreekaartjes nodig voor een van de pretparken, iedereen kan er gewoon naar toe. Het is een uitgaansgebied dat tussen de 2 pretparken in ligt, en sowieso wel de moeite waard is.

Groetjes
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Sherry
Amerika-newbie

Bericht door Sherry »

Heel erg bedankt hiervoor! Mijn zussen en ik kijken er zo naar uit om onze ouders te verassen. Nu even een goede restaurant kiezen en een limo om hun daar naartoe te rijden.

Thanks a million!
newyork
Amerikafan

Bericht door newyork »

Voor na het eten is Church Street Station erg leuk, als je je ouders toch wil verwennen. Van alles wat, vooral veel muziek... je waant je af en toe in het Wilde Westen. Er is ook een zeer realistisch spookhuis, met echte acteurs...

Have fun.
I love NY
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Universal City, waar Emerils ligt, is een autovrije zone, dus daar kan volgens mij geen limousine komen......
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer