Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Auto huren via usareisen.de en Hertz/ANWB

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Auto huren via usareisen.de en Hertz/ANWB

Bericht door vana »

Wauw Carin, dat is een mooie auto!

Raar dat ze deze categorie niet in Amerika hebben, hij is veel goedkoper dan de Standard SUV terwijl hij bijna net zo groot is en meer stoelen heeft.
Of heeft deze categorie misschien een andere naam in Amerika?

Marjon
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Dames toch, volgens mij hebben jullie het nu over dezelfde auto. :wink:

Vana schreef:
Chrysler Pacifica, GMC Acadia & Saturn Outlo
Pyca schreef:
hadden een GMC Acadia.
De auto op het plaatje is dus een GMC Acadia, er komen steeds meer auto's op de markt die heel moeilijk in een bepaalde catagorie te stoppen zijn, de een noemt het een SUV, de ander noemt het weer een Crossover, als het beesje maar een naam heeft, maar het wordt er natuurlijk niet makkelijker op bij het huren van een SUV of was het nu toch een crossover?

Veel succes met uitzoeken, en Marjon, ik nam gewoon de crossover.

Harry
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Harry schreef:Dames toch, volgens mij hebben jullie het nu over dezelfde auto. :wink:

Harry
Sorry :oops: maar ik geloof dat ik je niet helemaal begrijp, ik stuurde juist een (eigen) foto mee, om Marjon te laten zien hoe de GMC Acadia er uitziet.
Maar misschien mis ik iets??
Bertorelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Bertorelli »

Wij zijn ook gegaan voor de Equinox via USAReisen.de.

Orlando, 25 dagen voor € 658,72

Nu nog 5 maanden wachten en dan gaan met die :dance:
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Nee Pyca, misschien mis ik wel iets, eigenlijk wou ik alleen maar aangeven dat het met heel veel nieuwe autotypes alsmaar verwarrender wordt in welke klasse ze nu eigenlijk thuishoren. De AMC Acadia hoort in Phoenix kennelijk bij de midsize SUV's, terwijl dezelfde auto in Canada bij de Crossovers hoort.

Harry
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Harry schreef:Dames toch, volgens mij hebben jullie het nu over dezelfde auto. :wink:
Ik had wel begrepen hoor Harry, dat op het plaatje van Pyca de GMC Acadia stond. Maar op het plaatje van haar kon ik pas goed zien wat een mooie grote auto dat is.
De AMC Acadia hoort in Phoenix kennelijk bij de midsize SUV's, terwijl dezelfde auto in Canada bij de Crossovers hoort.
In Phoenix hoort hij ook bij de categorie Crossover, dus ik denk dat Pyca gewoon geluk gehad heeft;
Kijk maar eens op http://www.alamo.com/ en klik dan op Cars en vervolgens op United States.
Harry schreef:Veel succes met uitzoeken, en Marjon, ik nam gewoon de crossover.
Ik heb even de foto's van Pyca's vakantie met de GMC Acadia bekeken en ben erg enthousiast (ook over de andere twee types trouwens).
Ger ziet zichzelf er ook al helemaal in rijden, dus ik denk wel dat het de crossover gaat worden.
Vooral de bagageruimte is erg groot als je twee stoelen neerklapt. Vorige keren zaten we steeds met de koelbox. We wilden hem niet tussen de kinderen in zetten, dan zaten ze zo krap. Maar in de achterbak stond hij op laatst helemaal ingebouwd en dat was lastig met onderweg picknicken.

Marjon
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

vana schreef:
In Phoenix hoort hij ook bij de categorie Crossover, dus ik denk dat Pyca gewoon geluk gehad heeft;
Kijk maar eens op http://www.alamo.com/ en klik dan op Cars en vervolgens op United States.

[
Nog even een detail:
als je dan verder klikt dan blijkt dat de categorie Crossover in PHX niet aangeboden wordt. En aangezien we weer een GMC Acadia of gelijkwaardig willen weet ik nog steeds niet wat te kiezen. Standard SUV of Minivan.
Gelukkig hebben we nog even :D
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Je zou kunnen proberen even een mailtje naar Alamo.com te sturen met de vraag of ze de GMC Acadia in Phoenix aanbieden en welke categorie je dan moet boeken. Je kunt dan ook vragen welke gelijkwaardige types je nog meer kunt verwachten in die categorie (omdat ze natuurlijk niet precies de Acadia kunnen garanderen)

Ik heb ook naar Alamo canada gemaild want ik wilde precies weten welke types in kon verwachten in Vancouver.
Ik kreeg 20 minuten nadat ik mijn mailtje gestuurd had al bericht en het was op zondag!

Marjon
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

vana schreef:Je zou kunnen proberen even een mailtje naar Alamo.com te sturen met de vraag of ze de GMC Acadia in Phoenix aanbieden en welke categorie je dan moet boeken. Je kunt dan ook vragen welke gelijkwaardige types je nog meer kunt verwachten in die categorie (omdat ze natuurlijk niet precies de Acadia kunnen garanderen)

Ik heb ook naar Alamo canada gemaild want ik wilde precies weten welke types in kon verwachten in Vancouver.
Ik kreeg 20 minuten nadat ik mijn mailtje gestuurd had al bericht en het was op zondag!

Marjon
Ja, ga ik doen en ik zal hun antwoord hier vermelden.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Bertorelli schreef:Wij zijn ook gegaan voor de Equinox via USAReisen.de.

Orlando, 25 dagen voor € 658,72
Wij ook! :dance:

Phoenix - Los Angeles, 23 dagen voor € 566,93.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
hondake0
Amerika-ontdekker

Bericht door hondake0 »

wij hebben nu een eqienox gereserveerd in las vegas voor een week in mei via usareisen, de super all incl versie,er zit zelfs een volle tank bij voor 185 euro, als ik zo de berichten lees is dit gunstig en met kans op eventueel de trailblazer
ik klaag niet maar geniet nu al met het voorspel :dance:
Dezz
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Dezz »

Wij gaan waarschijnlijk voor 3 weken een minivan huren bij Hertz. Met korting van Airberlin kost dit 810 euro. Dit is dus nog goedkoper dan huren via usareisen.de :dance:
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Volgens mij gaat Chevy goede zaken doen met hun Equinox! Als dit zo door gaat en iedereen overal een Equinox gaat huren, dan worden er straks veel meer gekocht door de verhuurbedrijven, kunnen ze de vraag niet meer aan! :lol: :wink:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Bertorelli
Amerikakenner

Dento schreef:Volgens mij gaat Chevy goede zaken doen met hun Equinox! Als dit zo door gaat en iedereen overal een Equinox gaat huren, dan worden er straks veel meer gekocht door de verhuurbedrijven, kunnen ze de vraag niet meer aan! :lol: :wink:
Jammer dat tie niet in mijn koffer past, anders nam ik hem mee naar huis :beerchug:
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Marco K.
Amerika-ontdekker

Bericht door Marco K. »

Dag USA-liefhebbers,

Ook ik ben van plan een Equinox te boeken via USA-Reisen. Ik heb alleen een vraagje m.b.t. de ruimte van de auto. Is deze groot genoeg voor 3 personen? En dan zal het aan de zitruimte wel niet liggen. Ik denk meer aan de bagageruimte.

B.v.d. voor jullie reactie.
Cisca
Amerikakenner

Bericht door Cisca »

Wij doen het dit jaar weer met de oude vertrouwde ford taurus. 27 dagen voor 810 euro incl. navigatiesysteem.
Bertorelli
Amerikakenner

Marco K. schreef:Dag USA-liefhebbers,

Ook ik ben van plan een Equinox te boeken via USA-Reisen. Ik heb alleen een vraagje m.b.t. de ruimte van de auto. Is deze groot genoeg voor 3 personen? En dan zal het aan de zitruimte wel niet liggen. Ik denk meer aan de bagageruimte.

B.v.d. voor jullie reactie.
Afbeelding

Lijkt me voldoende :mrgreen:
Hoeveel was je van plan mee te nemen?
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Marco K.
Amerika-ontdekker

Bericht door Marco K. »

Dank je Bertorelli. Lijkt me duidelijk. Ruimte genoeg.
Nu wil ik niet krenterig overkomen. Maar nu ik die foto zie, komt de volgende gedachte bij me op. Blijft de bagageruimte open of kan men die afdekken? Ik heb altijd het gevoel dat ik maar liever niets `open en bloot` zichtbaar moet laten. Zeker niet tijdens zo`n rondreis.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Marco K. schreef:Dank je Bertorelli. Lijkt me duidelijk. Ruimte genoeg.
Nu wil ik niet krenterig overkomen. Maar nu ik die foto zie, komt de volgende gedachte bij me op. Blijft de bagageruimte open of kan men die afdekken? Ik heb altijd het gevoel dat ik maar liever niets `open en bloot` zichtbaar moet laten. Zeker niet tijdens zo`n rondreis.
De bagageruimte blijft open, althans dat was bij de Equinox die wij vorig jaar meekregen wel zo. Toch valt het reuze mee met dat 'open en bloot'. De ramen zijn achter getint zodat je echt met je neus op de ramen moet zitten om te kijken wat er achterin staat. Eventueel kun je achterin een donker kleed over de spullen leggen om ze uit het zicht te halen.

Wellicht ten overvloede, maar ik meld het toch maar even. De kans de je echt een Equinox meekrijgt is overigens maar klein. Grote kans dat ze je een gelijkwaardige auto meegeven. De Equinox vind ik qua ruimte (personen en bagage) ruim voldoende voor 3 personen.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Coyote schreef:Wellicht ten overvloede, maar ik meld het toch maar even. De kans de je echt een Equinox meekrijgt is overigens maar klein. Grote kans dat ze je een gelijkwaardige auto meegeven. De Equinox vind ik qua ruimte (personen en bagage) ruim voldoende voor 3 personen.
Volgens mij had ik het ook al ergens in een ander draadje gepost, maar wij hadden in Denver ook een Equinox gehuurd, maar ter plaatse konden we kiezen uit de SUV-rij. Daar stonden enkele Equinoxen, maar ook TrailBlazers die we konden kiezen (voor hetzelfde geld, uiteraard).

Dus óf je krijgt wellicht een grotere auto, óf je kunt zelf eentje kiezen...

Dennis
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer