Ben al bij vele winkels geweest maar geen gps met usb voor de laptop.
Zijn deze in amerika makkelijk te verkrijgen?
groetjes Ruud. :

http://www.gps-garmin.nl/ruud schreef:Wie o wie weet waar ik losse gps ontvangers kan kopen?
Zijn deze in amerika makkelijk te verkrijgen?
groetjes Ruud. :
ik heb de BU-303 gekocht. Dit is een USB GPS muis. Deze gebruiken we op dit moment in combinatie met Streets and Trips. De muis is magnetisch en is eenvoudig op het dak te bevestigen. De ontvangst is verder prima.ruud schreef:Wie o wie weet waar ik losse gps ontvangers kan kopen?
Op CD1 van Streets and Trips 2005 staat Pocket Streets. Hier kun je de ge-exporteerde kaarten mee inlezen.MotorGuy76 schreef:Heeft er van jullie ook iemand ervaring met de export functie van Streets & Trips? Kun je dan de route van Streets & trips exporteren naar je pda en vanuit daar navigeren of welke software heb je dan nodig op je pda?
Ik denk dat het bedoeld is voor die momenten dat je je auto verlaat om bijvoorbeeld de stad te verkennen...MotorGuy76 schreef:Bedankt voor je snelle reactie, maar wat is dan de toegevoegde waarde van Pocket streets tov bv. TOMTOM USA?
Die is er naar mijn mening niet. Ik zie het zo: Pocketstreets van Microsoft is een leuk alternatief als je geen navigatiesysteem bezit (lees in dit geval TomTom USA). Ben je al wel in het bezit van Streets en Trips 2005 (= incl Pocketstreets) en een laptop, dan is dat een leuke en "goedkope" oplossing om een voorgeprogrammeerde route te volgen. Met TomTom USA en een PDA met GPS ontvanger, zijn de mogelijkheden om te navigeren veel groter.MotorGuy76 schreef:, maar wat is dan de toegevoegde waarde van Pocket streets tov bv. TOMTOM USA?
Of een laptop met GPS. Je bent dan alleen wel gebonden aan een bijrijder die de route voor je leest.hekkie schreef: Ben je al wel in het bezit van Streets en Trips 2005 (= incl Pocketstreets) en een laptop, dan is dat een leuke en "goedkope" oplossing om een voorgeprogrammeerde route te volgen. Met TomTom USA en een PDA met GPS ontvanger, zijn de mogelijkheden om te navigeren veel groter.
MotorGuy,MotorGuy76 schreef:Weet iemand zo hoeveel ruimte de mappen van TOMTOM van Zuid-West Amerika in beslag nemen?
De meeste staten zijn los te installeren, maar er zijn allerlei combinaties mogelijk. Ik vond het nogal onoverzichtelijk met die deelmappen, want ook de div. mappen overlappen elkaar.MotorGuy76 schreef:Ik heb dit jaar in ieder geval alleen CA, AZ, UT en NV nodig, dus dan heb ik deze dus nodig:
CA + NV = 75,5 mb
AZ + CO + UT + NM = 59,4 mb
Of zijn ze ook los te installeren?