Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Auto huren via usareisen.de en Hertz/ANWB

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Marco K.
Amerika-ontdekker

Re: Auto huren via usareisen.de en Hertz/ANWB

Bericht door Marco K. »

Nou, in ieder geval bedankt voor jullie reactie.
Het lijkt me dus dat ik me geen buil kan vallen met een Equinox, laat staan een grotere (voor hetzelfde geld uiteraard :lol:).
Ik laat het maar allemaal op me afkomen. We beginnen in ieder geval in San Francisco en eindigen 3 weken later in Las Vegas.

Groeten,
Marco
MotorGuy76
Amerikafan

Bericht door MotorGuy76 »

Cisca schreef:Wij doen het dit jaar weer met de oude vertrouwde ford taurus. 27 dagen voor 810 euro incl. navigatiesysteem.
Is dit bij Hertz en geboekt via usareisen.de ?
There are 10 types of people in the world:
Those who understand binary, and those who don't...

** 2005/2008/2012/2018/2023 USA **
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Wij hadden onze auto geboekt bij E-autohuur(Engels bedrijf), we kregen in Denver de auto bij Dollar. Het jaar daarvoor bij Hertz via het reisbureau, Hertz vonden wij wel wat beter qua service maar was ook wel wat duurder.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen "super spar plus" en "super inklusief plus" bij usareisen.de, Alamo, en wat is aan te bevelen. (Wij hebben maar een bestuurder).
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Super inklusief plus is hetzelfde als de Alamo-gold (zoals die in reisbrochures staan) heb ik begrepen. Super spar plus is de goedkopere variant zonder 1e tank benzine, geen extra bestuurder.
Wij hebben super inclusief plus genomen. Als ik de prijzen vergelijk heb ik die tank benzine dan snel verdiend.

Groetjes, Ilse
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Dento schreef:
Volgens mij had ik het ook al ergens in een ander draadje gepost, maar wij hadden in Denver ook een Equinox gehuurd, maar ter plaatse konden we kiezen uit de SUV-rij. Daar stonden enkele Equinoxen, maar ook TrailBlazers die we konden kiezen (voor hetzelfde geld, uiteraard).

Dus óf je krijgt wellicht een grotere auto, óf je kunt zelf eentje kiezen...

Dennis
Dat klinkt goed, Dennis!
Hopelijk mogen wij dat ook in Denver over 2 maanden ..
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Ik lees in één van de PDF'jes die bij de bevestigingsmail van USAreisen.de zaten (die met algemene info over autohuur) iets over een gratis road atlas die je zou krijgen (om precies te zijn in het kader rechts onderaan pagina 27).

Heeft iemand die atlas al eens ontvangen? Zou wel leuk zijn (tja, je blijft toch een Hollander, hè :lol:)
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Hangt dat ook niet af van welke verhuurder je hebt? Ik kan me niets herinneren over zo'n road atlas bij Alamo, maar misschien dat een andere verhuurder dat wel aanbiedt.
GJ schreef:Zou wel leuk zijn (tja, je blijft toch een Hollander, hè )
Mijn Amerikaanse vrouw is denk al wat te lang in Nederland - zij roept nu ook al bij dit soort dingen "Ben je Nederlander of niet?" :roll: :lol:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Koekjo
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Autohuur USAReisen.de

Bericht door Koekjo »

Als je in Nederland een huurauto bij Alamo boekt krijg je ongeveer 2 weken voor vertrek je voucher thuis gestuurd
Vraagje, weet iemand of USAReisen na boeking van de autohuur ook een voucher naar je huisadres verstuurd, of is de emailbevestiging ook je voucher.

Alvast bedankt.

Note Mod (Roland): Topic "Autohuur USAReisen.de" samengevoegd met "Auto huren via usareisen.de en Hertz/ANWB".
1995 Cal-Nev
2004 Cal-Nev-UT-AR
2006 Cal-Nev-UT-ID-MT-SD-CO
2008 Cal-Nev-Org-Was-Can VI
2010 New York
2012 Canada BC
2013 Four Corners USA
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Autohuur USAReisen.de

Bericht door Njit »

Koekjo schreef:Vraagje, weet iemand of USAReisen na boeking van de autohuur ook een voucher naar je huisadres verstuurd, of is de emailbevestiging ook je voucher.
Het laatste..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

Koekjo schreef:Als je in Nederland een huurauto bij Alamo boekt krijg je ongeveer 2 weken voor vertrek je voucher thuis gestuurd
Vraagje, weet iemand of USAReisen na boeking van de autohuur ook een voucher naar je huisadres verstuurd, of is de emailbevestiging ook je voucher.

Alvast bedankt.
De meeste online verhuurbedrijven sturen enkel een voucher via E-mail dacht ik. Na mijn reservatie bij USAreisen kreeg ik na een drietal dagen een voucher in PDF formaat in mijn e-mailbox.

Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
Bertorelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Bertorelli »

Veusy schreef:
Koekjo schreef:Als je in Nederland een huurauto bij Alamo boekt krijg je ongeveer 2 weken voor vertrek je voucher thuis gestuurd

Alvast bedankt.
De meeste online verhuurbedrijven sturen enkel een voucher via E-mail dacht ik. Na mijn reservatie bij USAreisen kreeg ik na een drietal dagen een voucher in PDF formaat in mijn e-mailbox.

Hans
TIP!
Als je lang van tevoren je boeking doet, print hem voor de zekerheid wel vast uit en bewaar hem goed.
Als je PC crashed en je bent je gegevens kwijt dan is het een hoop werk om al je reserveringen weer te achterhalen.
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Luc
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Luc »

Bertorelli schreef:
Veusy schreef: De meeste online verhuurbedrijven sturen enkel een voucher via E-mail dacht ik. Na mijn reservatie bij USAreisen kreeg ik na een drietal dagen een voucher in PDF formaat in mijn e-mailbox.

Hans
TIP!
Als je lang van tevoren je boeking doet, print hem voor de zekerheid wel vast uit en bewaar hem goed.
Als je PC crashed en je bent je gegevens kwijt dan is het een hoop werk om al je reserveringen weer te achterhalen.
Het is offtopic maar daarom raad ik iedereen aan een gmail account te openen en alle reis email correspondentie daar in op te slaan. Het is overal snel en gemakkelijk opvraagbaar. Hetzelfde doe ik met onze paspoort kopie´s en andere belangrijke documenten.
If you can´t stand the heat, stay out of the kitchen.
Afbeelding
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

Luc schreef:
Het is offtopic maar daarom raad ik iedereen aan een gmail account te openen en alle reis email correspondentie daar in op te slaan. Het is overal snel en gemakkelijk opvraagbaar. Hetzelfde doe ik met onze paspoort kopie´s en andere belangrijke documenten.
Mijn hoofd e-mail adres is sowizo gekoppeld aan de service van google ;)

Maar dat heeft geen google account te zijn he. De meeste providers hebben tegenwoordig online webmail ter beschikking.

Hans
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Daar ben ik als TS nog weer even.

Volgende week vertrekken wij maar pas 2 weken later hebben wij de auto gehuurd.
Ik ben dus nu alle documenten aan het printen en verzamelen.

Ik heb het volgende ontvangen van USAreisen.de:

-een mailtje van usareisen.de met Ihre Mietwagenbuchung

De bijlagen:

- een uitleg van Alamo
- een Buchungsbestaetigung mit AMVers-Sicherungsschein met als Veranstalter: FTI Touristik in Muenchen, daarbij hoort waarschijnlijk
- een Sicherungsschein fur Pausschalreisen??? Wat houdt dat in?
- Fax Voucher von Frosch Touristik

Ben ik zo compleet voor wat betreft de autohuur?
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Volgens mij wel, ja. En de kans is groot dat je geen enkele van de papieren hoeft te laten zien, maar dat je naam alleen voldoende is... vervolgens halen ze de rest allemaal uit hun systeem.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

inderdaad.... ik sleur ook altijd een pak papieren mee op reis. Uiteindelijk blijk je die niet eens nodig te hebben. In een hotel, voor de huurwagen... steeds vragen ze je naam en vinden ze dat zo in de computer.

Maar het kan nooit slecht zijn die papieren mee te hebben natuurlijk, in het geval er discussie is. Al ben ik er zeker van dat ze aan de balie van de verhuurfirma, toch geen Duits gaan kunnen lezen :wink:

Hans
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Veusy schreef:Maar het kan nooit slecht zijn die papieren mee te hebben natuurlijk, in het geval er discussie is.
Tuurlijk, altijd meenemen - je weet immers nooit...

Onze website | Mijn blog
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Ons vonden ze niet in de computer :shock:

Dus best wel meenemen. We hebben ze moeten tonen.
Groetjes,
Carine
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Wij hebben ook eindelijk de auto gereserveerd.
We hebben geboekt bij USA Reisen.
Het is geworden;
De SUV Crossover (Chrysler Pacifica, GMC Acadia of een Saturn Outlook)
Prijs voor 28 dagen € 1166,- Helaas is huren in Canada zo'n € 200 duurder dan Amerika :( maar het is toch een hele mooie prijs voor zo'n ruime auto.

Nu weten we in ieder geval zeker dat we de ruimte hebben voor alle aankopen want het is een 6 persoonsauto en we zijn maar met zijn drieën :D :D

Marjon
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer