Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
het ervaren van een spaceshuttle lancering
het ervaren van een spaceshuttle lancering
hallo!
zijn er hier al mensen dit meegemaakt hebben?
ik ben van plan dit nog minstens 1 maal mee te maken in mijn leven.
hoe hebben jullie dit gezien? eerder toevallig? of wisten jullie perfect op welke dag ze de shuttle ging lanceren?
groeten
zijn er hier al mensen dit meegemaakt hebben?
ik ben van plan dit nog minstens 1 maal mee te maken in mijn leven.
hoe hebben jullie dit gezien? eerder toevallig? of wisten jullie perfect op welke dag ze de shuttle ging lanceren?
groeten
- Bushmaster
- Amerika-expert
Ik ben 1 keer in Florida geweest tijdens een geplande Space Shuttle lancering, dus op de dag zelf ook naar KSC gereden.
Alleen er zijn 1001 redenen waardoor een lancering kan worden uitgesteld/afgesteld, zo ook bij mij. (kan een uitstel zijn voor enkele uren/dagen, maar ook weken). Bij mij was het uitstel minimaal een week (naderende huricanes), waar ik ook niet op gewacht heb, achteraf een juiste beslissing, aangezien het een maand uitstel werd.
Hou er wel rekening mee dat je kilometers van de lanceerplek staat.
Alleen er zijn 1001 redenen waardoor een lancering kan worden uitgesteld/afgesteld, zo ook bij mij. (kan een uitstel zijn voor enkele uren/dagen, maar ook weken). Bij mij was het uitstel minimaal een week (naderende huricanes), waar ik ook niet op gewacht heb, achteraf een juiste beslissing, aangezien het een maand uitstel werd.
Hou er wel rekening mee dat je kilometers van de lanceerplek staat.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hallo Renaat,
Ik heb inderdaad al eens een lancering meegemaakt en ik kan je vertellen dat dat een van mijn mooiste ervaringen is geweest.
Een jaar geleden heb ik hier op dit forum er al over verteld.
Zie de volgende link
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... ight=#2810
Groetjes Marjan
Ik heb inderdaad al eens een lancering meegemaakt en ik kan je vertellen dat dat een van mijn mooiste ervaringen is geweest.
Zie de volgende link
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
En voor wie het nog niet wist...binnenkort is er weer een lancering.
Men verwacht dat de Discovery tussen 15 mei en 3 juni dit jaar de ruimte in zal gaan. Een overzicht van de voorbereidingen is hier te zien.
Roland
Men verwacht dat de Discovery tussen 15 mei en 3 juni dit jaar de ruimte in zal gaan. Een overzicht van de voorbereidingen is hier te zien.
Roland
hekkie schreef:Hallo Renaat,
Zie de volgende link
Groetjes Marjan
na het lezen van je verslag marjan, kan ik het inderdaad geloven dat dit 1 van je mooiste ervaringen was.
ik verschiet ervan dat men 15 km op afstand wordt gehouden

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 2393 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z