Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gemiddelde prijs overnachten
Gemiddelde prijs overnachten
Hallo
Kunnen jullie een indicatie geven van wat we voor twee personen zo'n beetje gemiddeld moeten betalen voor een motel/hotelovernachting in het "rondje" Los Angeles, Las Vegas, Yellowstone en dan terug en verder naar San Francisco?
We zijn nu zo ver dat we zitten te twijfelen tussen de prijs van het reisbureau (en hen alles laten regelen) of zelf doen met alle vrijheid van dien.
Ik zie zo veel verschillende prijzen dat ik door de bomen het bos hélemaal niet meer zie.
Graag jullie advies
Hild@
Kunnen jullie een indicatie geven van wat we voor twee personen zo'n beetje gemiddeld moeten betalen voor een motel/hotelovernachting in het "rondje" Los Angeles, Las Vegas, Yellowstone en dan terug en verder naar San Francisco?
We zijn nu zo ver dat we zitten te twijfelen tussen de prijs van het reisbureau (en hen alles laten regelen) of zelf doen met alle vrijheid van dien.
Ik zie zo veel verschillende prijzen dat ik door de bomen het bos hélemaal niet meer zie.
Graag jullie advies
Hild@
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Gemiddelde prijs overnachten
Als je gaat vergelijken hou er dan rekening mee dat het reisbureau een prijs (in €) per persoon/ per nacht geeft.
als je rechtstreeks bij een h(m)otel boekt is het een prijs (in$) per kamer/ per nacht.
Prijzen kan ik je niet aan helpen omdat wij altijd met een camper reizen.
Rob
als je rechtstreeks bij een h(m)otel boekt is het een prijs (in$) per kamer/ per nacht.
Prijzen kan ik je niet aan helpen omdat wij altijd met een camper reizen.
Rob
Dit hangt er natuurlijk vanaf in welk segment je wil boeken. Ik denk dat je tussen de 50 dollar (Motel6) en 70 -80 dollar per Nacht heel veel mogelijkheden hebt.
Je kan erg veel geld sparen met http://www.priceline.com en www. hotwire. com. Dan lukt een overnachting al voor 40 dollar.
Het reisbureau verkoopt je niet het beste produkt maar meestal dat product waar ze de meeste provisie bij krijgen.
Veeel succes,
Luc
Je kan erg veel geld sparen met http://www.priceline.com en www. hotwire. com. Dan lukt een overnachting al voor 40 dollar.
Het reisbureau verkoopt je niet het beste produkt maar meestal dat product waar ze de meeste provisie bij krijgen.
Veeel succes,
Luc
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Er lopen meerdere topics over gemiddelde prijzen per nacht, zoek eens op 'gemiddelde + prijs + overnachting'.
In dit draadje krijg je alvast een voorproefje.
Roland
In dit draadje krijg je alvast een voorproefje.

Roland
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij doen de plaatsen die jullie noemen ook aan komende zomer. In onze planning kun je zien welke motels wij tot nu toe hebben geboekt of op het oog hebben, met de prijzen er bij (met soms extra kosten omdat we met z'n vieren zijn).
Wij gaan voor gemak, dus goedgelegen motels. Het kan goedkoper als je het niet erg vindt om eens wat verder te rijden.
Marianne
Wij gaan voor gemak, dus goedgelegen motels. Het kan goedkoper als je het niet erg vindt om eens wat verder te rijden.
Marianne
- T0M
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ligt Yellowstone niet een beetje uit de richting voor het 'rondje'? Of bedoel je Yosemite?Hild@ schreef:Kunnen jullie een indicatie geven van wat we voor twee personen zo'n beetje gemiddeld moeten betalen voor een motel/hotelovernachting in het "rondje" Los Angeles, Las Vegas, Yellowstone en dan terug en verder naar San Francisco?
Wat betreft de prijzen: mijn ervaring is dat je tussen de $ 45,- en $ 70,- eigenlijk overal wel kunt slapen.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zie hier vaak die prijzen van 50/70 dollar, maar moet heel eerlijk zeggen dat ik het nooit red daarmee.
Nou boeken we niks vooruit, en pakken ter plekke het eerste motel/hotel dat we tegenkomen, maar met gemiddeld 100 dollar ben ik al blij.
Vooral de overnachtingen in de parken hakken er vaak in,180 dollar Yosemite, 180 dollar Death Valley, daar gaat je gemiddelde.
Nou boeken we niks vooruit, en pakken ter plekke het eerste motel/hotel dat we tegenkomen, maar met gemiddeld 100 dollar ben ik al blij.
Vooral de overnachtingen in de parken hakken er vaak in,180 dollar Yosemite, 180 dollar Death Valley, daar gaat je gemiddelde.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Het scheelt ook in welke periode je gaat. In het hoogseizoen betaal je natuurlijk meer dan in het voor of na seizoen.
Wij waren in het hoogseizoen gemiddeld $80 per nacht kwijt. In Yellowstone waren we $120 per nacht kwijt maar we elders soms ook voor $65 en éénmaal zelfs voor $ 49 overnacht.
Marjon
Wij waren in het hoogseizoen gemiddeld $80 per nacht kwijt. In Yellowstone waren we $120 per nacht kwijt maar we elders soms ook voor $65 en éénmaal zelfs voor $ 49 overnacht.
Marjon
wij hadden kamers geboekt in vegas en zagen een maand later dat de prijs aangepast is (lager)van 60 naar 40
ik heb toen een email gestuurd en gevraagd of die prijzen ook voor mijn reservering aangepast werden
dat is inmiddels gebeurt en nu scheelt het toch 60 dollar op het totaal
wij gaan in mei , maar wanneer zijn de seizoenen dan?, vergelijkbaar met de warme landen?
ik heb toen een email gestuurd en gevraagd of die prijzen ook voor mijn reservering aangepast werden
dat is inmiddels gebeurt en nu scheelt het toch 60 dollar op het totaal
wij gaan in mei , maar wanneer zijn de seizoenen dan?, vergelijkbaar met de warme landen?
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is juist weer één van de voordelen van het vooruit boeken vind ik. Je kunt op je gemak verschillende prijzen van motels vergelijken. Zo zitten wij straks de eerste nacht in een Days Inn in Scottsdale voor USD 56 (incl. tax), dat is ± EUR 37. Geen geld dus!Pete.Z schreef:Ik zie hier vaak die prijzen van 50/70 dollar, maar moet heel eerlijk zeggen dat ik het nooit red daarmee.

Roland
Ik trek gemiddeld 85 euro per nacht uit.
Tot op heden zitten wij daar redelijk aan, zo betalen wij $65,00 in LV maar $ 188,00 bij Zion (desert pearl), en alles wat daar tussen zit.
Wij reizen met zijn vieren in het hoogseizoen en willen ook enkele luxere accomodaties.
Tot op heden zitten wij daar redelijk aan, zo betalen wij $65,00 in LV maar $ 188,00 bij Zion (desert pearl), en alles wat daar tussen zit.
Wij reizen met zijn vieren in het hoogseizoen en willen ook enkele luxere accomodaties.
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Dat is per regio verschillend. In Arizona (omgeving Phoenix bijv.) en bijv. in Death Valley is het in de winter hoogseizoen vanwege de hitte. In de Rocky Mountains heb je 2 seizoenen: hoogzomer en de wintersport. In Las Vegas is het altijd druk, maar elk weekend is het daar hoogseizoen en tijdens conventies. In Florida loopt het hoogseizoen van december t/m april. Het land is zo groot en divers zodat je seizoenen niet op één bult kunt gooien.hondake0 schreef:wij gaan in mei , maar wanneer zijn de seizoenen dan?, vergelijkbaar met de warme landen?
Boek je via internet heb je vaak korting op een overnachtingsprijs (internetrate). Om daar van te profiteren, kun je alles van te voren gaan reserveren, maar wil je niet zo gebonden zijn, kun je natuurlijk ook onderweg in hotels of libraries internetten en een overnachting boeken voor bijv. de volgende dag. Je eigen laptop meenemen is uiteraard ook een optie. Doen wij de komende trip....

Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Toch hadden wij juist vaak de goedkoopste overnachtingen als we niet gererveerd hadden.Coyote schreef:Dat is juist weer één van de voordelen van het vooruit boeken vind ik. Je kunt op je gemak verschillende prijzen van motels vergelijken.
Mijn ervaring is dat, als ik op internet ga kijken, ik toch vaak wat ga selecteren op hoe het hotel eruit ziet, wat de ligging is, de reviews e.d.
Terwijl tijdens de reis vaak blijkt dat dat voor ons eigenlijk niet zo belangrijk is. Als we zelf een hotel zoeken pakken we vaak een goedkopere super 8 of een motel 6 aan de rand van een plaats omdat het toch alleen is om te overnachten en dan maakt het ons eigenlijk niet zoveel meer uit of het hotel op een mooie plek ligt of goede reviews heeft. We kijken natuurlijk wel altijd eerst even of de kamer schoon is.
Ook vinden we dan af en toe een leuk hotelletje dat niet bij een keten hoort maar wel leuk en heel goedkoop is.
Anders is dat als we ergens een paar nachten blijven. Dan vindt ik dat soort details wel belangrijk en boeken we vaak ook van tevoren.
Marjon
Voor ons is het de eerste keer amerika en ik dacht dat ik onze periode memorial day/weekend zit ,tussen 15 en 24 mei
ook omdat we op 3 x 3 nachten blijven hebben we van te voren gezocht en eigenlijk gaan wij af op de foto´s en de prijs dan, bij aankomst rondrijden en zoeken naar de goedkoopste is geen opties voor ons, we komen al aan in de avond en begin er maar aan na een lange vermoeiende vlucht
dus 3 nachten vegas van 40 dollar /nacht, dan williams 100 dollar/nacht incl ontbijt en dan weer 3 nachten vegas wat luxer 100 dollar/nacht
we kiezen wel steeds voor de luxere kamer(niet de duurste natuurlijk)
wat wel opvalt is dat de prijs bij de grand canyon hoger ligt, daar blijven we in B&b voor 100 dollar per nacht
das ook bewust gekozen, weinig kamers en contact met de andere gasten is een welkome break na 3 nachten vegas
uiteindelijk ga je toch voor jezelf en om veel te zien, de kamer is een plek om te slapen en een douche te pakken

ook omdat we op 3 x 3 nachten blijven hebben we van te voren gezocht en eigenlijk gaan wij af op de foto´s en de prijs dan, bij aankomst rondrijden en zoeken naar de goedkoopste is geen opties voor ons, we komen al aan in de avond en begin er maar aan na een lange vermoeiende vlucht
dus 3 nachten vegas van 40 dollar /nacht, dan williams 100 dollar/nacht incl ontbijt en dan weer 3 nachten vegas wat luxer 100 dollar/nacht
we kiezen wel steeds voor de luxere kamer(niet de duurste natuurlijk)
wat wel opvalt is dat de prijs bij de grand canyon hoger ligt, daar blijven we in B&b voor 100 dollar per nacht
das ook bewust gekozen, weinig kamers en contact met de andere gasten is een welkome break na 3 nachten vegas
uiteindelijk ga je toch voor jezelf en om veel te zien, de kamer is een plek om te slapen en een douche te pakken

- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
En dat is dus de reden dat ik vrijwel nooit naar de reviews online kijk als ik via internet naar motels zoek. Zoveel mensen, zoveel wensen denk ik altijd maar. Iedereen ervaart een motel (ligging, netheid, schoonheid) weer anders. Bij de motels waar we maar één nacht blijven, is de prijs voor mij de belangrijkste factor.vana schreef:Mijn ervaring is dat, als ik op internet ga kijken, ik toch vaak wat ga selecteren op hoe het hotel eruit ziet, wat de ligging is, de reviews e.d.
Terwijl tijdens de reis vaak blijkt dat dat voor ons eigenlijk niet zo belangrijk is. Als we zelf een hotel zoeken pakken we vaak een goedkopere super 8 of een motel 6 aan de rand van een plaats omdat het toch alleen is om te overnachten en dan maakt het ons eigenlijk niet zoveel meer uit of het hotel op een mooie plek ligt of goede reviews heeft. We kijken natuurlijk wel altijd eerst even of de kamer schoon is.
Roland
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Bij de reviews is het ook vaak dat de mensen die reageren niet tevreden waren, tevreden klanten reageren niet/minder.Coyote schreef:En dat is dus de reden dat ik vrijwel nooit naar de reviews online kijk als ik via internet naar motels zoek. Zoveel mensen, zoveel wensen denk ik altijd maar. Iedereen ervaart een motel (ligging, netheid, schoonheid) weer anders.
Roland
Ontevreden klanten schrijven hun grieven van zich af door een review te plaatsen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 5884 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V
-
- 4 Reacties