"you do not have sufficient established revolving credit accounts and do not have a sufficient number of credit references."
Wat een onzin zeg! Steeds maar vroegen ze om meer informatie en die heb ik steeds verstrekt. Ik heb ze kopieen van mijn bankafschriften gestuurd waar een balans van meer dan $75000 op staat, verdien eenzelfde bedrag (in Texas), heb minder dan 1000$ onkosten per maand, heb geen leningen of schuld, moest kopieen sturen van mijn salarisstrook, mijn banktransacties hier, mijn social security kaart, enz enz en TOCH komen ze met die onzin aan?! Had me dan de moeite bespaard om steeds weer overal informatie over te verzamelen en die op te sturen zeg, eikels.
Ze moesten zich in hun handen knijpen met mij als klant. Stelletje sukkels. De afgelopen maand ben ik gedwongen om voor meer dan 10000 dollar aankopen allemaal CASH of via money wire te betalen (kost ook weer 10 dollar per keer bij de bank) omdat ze Europese creditcards gewoon niet accepteren (nog zo achterlijk, alsof het een vodje is) en ik word hier dus écht niet goed van.
Elk figuur hier heeft zeker 10 credit cards en 5 store cards, verdient/bezit niet de helft van wat ik heb en die komen wel in aanmerking. Maar dan hebben ze het gore lef om mij gewoon te weigeren. Wat een sneu gedoe hier zeg met dat stompzinnige credit system. En dan ook nog, na al dat opsturen en verzoeken on informatie lijken ze er niet eens naar gekeken te hebben, want "our credit decision was based in whole or in part on information obtained in a report from Experian". Ja zeg, laat me dan ook niet al die moeite nemen om al die informatie op te sturen...
BAH!

Ik zal ze morgen een flink vinnige brief sturen, wat denken ze wel niet.