Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gezocht: geschiedenis
-
- Amerikafan
Gezocht: geschiedenis
Hoi hoi,
Ik vroeg me af of iemand hier een site kent, buiten Wikipedia, waar ik een boel kan lezen over de Amerikaanse geschiedenis. Liefst een Nederlandse site, dat leest vlotter weg, maar een Engelse mag zeker en vast ook. Als er ook echte boekaanraders zijn, dan graag ook even vermelden.
Dank bij voorbaat,
ZappyVlaams
Ik vroeg me af of iemand hier een site kent, buiten Wikipedia, waar ik een boel kan lezen over de Amerikaanse geschiedenis. Liefst een Nederlandse site, dat leest vlotter weg, maar een Engelse mag zeker en vast ook. Als er ook echte boekaanraders zijn, dan graag ook even vermelden.
Dank bij voorbaat,
ZappyVlaams

- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Gezocht: geschiedenis
Op deze site zie je een lijst met boeken over de American History die je compleet via internet kunt lezen.
Wellicht heb je hier iets aan......
Gr. Marjan
Wellicht heb je hier iets aan......

Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht