Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe is het weer.
Hoe is het weer.
Het gaat nu voor ons opschieten, over ruim drie weken gaan we de lucht in. Nu las ik dat het 's avonds nogal veel kan regenen in en om Florida. Wat kan ik me daarbij voorstellen. In de Nederlandse kranten lees ik steeds temperaturen rond de 25 en 26 gr. En is het nodig om warmere kleding mee te nemen, of kun je volstaan met gewonen zomerkleding. Het zou vervelend zijn, wanneer ik me halve koffer heb gevuld met warme kleding, wanneer deze nauwelijks gedragen worden. We zijn vooral de eerste week voornamelijk aan het rondreizen van Miami , via Key West naar Orlando. Daar blijven we de rest nog 10 dagen.
:dunno:
:dunno:
-
- Amerika-expert
statistieken over florida temperaturen :
http://www.kn4lf.com/kn4lf18.htm
voor omzetten fahr. naar celcius : http://members.aol.com/pasiflora1/jtemp ... g=f&temp=2
jacques
http://www.kn4lf.com/kn4lf18.htm
voor omzetten fahr. naar celcius : http://members.aol.com/pasiflora1/jtemp ... g=f&temp=2
jacques
Bedankt.
Ik weet nu dat ik al die warme kleding dus lekker thuis kan laten. En trouwens, als ik zo heb gelezen, wat er allemaal meegenomen naar huis wordt, vanuit Amerika aan kleding, dan kan ik altijd daar ter plekke genoeg vinden. En een extra tas is ook gauw gekocht voor de meer mee naar huis genomen spullen.
Nu nog maar 14 dagen
toch sneller dan ik had gedacht.

Nu nog maar 14 dagen

-
- Amerika-ontdekker
Wij waren afgelopen kerst/oud en nieuw in Florida, 16 daagse rondreis. Wij hebben alleen tijdens het bezoeken van Kennedy Space Center en St. Augustine warme kleding nodig gehad, in ons geval dag 3 en 4 en de rest was heerlijk aagenaam tot zelfs heet op Key West en Miami Beach de laatste dagen.
Outlets genoeg om kleding aan te schaffen dus zou bijv. maar 1 warme trui/fleece jack meenemen!
Heel erg veel plezier, ben stinkend jaloers op je....
Groetjes Babette
Outlets genoeg om kleding aan te schaffen dus zou bijv. maar 1 warme trui/fleece jack meenemen!
Heel erg veel plezier, ben stinkend jaloers op je....
Groetjes Babette
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik zou inderdaad 1 trui of iets dergelijks meenemen. Wij waren er vorig jaar rond deze tijd en je hebt weinig warme kleding nodig.Outlets genoeg om kleding aan te schaffen dus zou bijv. maar 1 warme trui/fleece jack meenemen!
Wel hadden we een aantal fikse regen-/onweersbuien, maar die duurden nooit lang.
In de winkels e.d. is een jasje of trui wel handig, want de airco staat daar volop aan waardoor het meestal erg koel is.
In ieder geval veel plezier!
groeten, Marjolijn
-
- Amerika-expert
Mijn ervaring in Florida is dat het rond een uur of 4 even flink plenst soms gepaard met onweer. Dit duurt een kwartiertje en daarna schijnt de zon vrolijk verder. En ook tijdens zo'n bui blijft de temperatuur, als een warme deken, zeg maar
Wat wij een keer gehad hebben is dat we in zo'n bui te pletter waren geregend en daarna in gebouwen met airco gingen en dan is het wel koud. Een fleece vest of zo is dan wel aangenaam. Want de airco weten ze wel te gebruiken.
Maar verders altijd heel erg goed weer gehad met super warme temparaturen.
Heel veel plezier gewenst!!!
Groetjes Petra

Wat wij een keer gehad hebben is dat we in zo'n bui te pletter waren geregend en daarna in gebouwen met airco gingen en dan is het wel koud. Een fleece vest of zo is dan wel aangenaam. Want de airco weten ze wel te gebruiken.
Maar verders altijd heel erg goed weer gehad met super warme temparaturen.
Heel veel plezier gewenst!!!
Groetjes Petra
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht