hoe was de vakantie?ndekker schreef:Ik ben weer thuis! Stijnec bedankt voor het zoeken! Er kan weer gevraagd worden
karin
hoe was de vakantie?ndekker schreef:Ik ben weer thuis! Stijnec bedankt voor het zoeken! Er kan weer gevraagd worden
Dat heeft ndekker in het Midwestenforum beschreven, zie hier.jokaluma schreef:hoe was de vakantie?ndekker schreef:Ik ben weer thuis! Stijnec bedankt voor het zoeken! Er kan weer gevraagd worden
karin
bedoelde je deze vluchten?angelab schreef:Goed bezig zeg! Mijn vraag:
met 4 personen
01 september 2008 van Amsterdam -> San Francisco
17 september 2008 San Francisco -> New York
22 september 2008 New York -> San Francisco
Ik had een reis voor 573 euro gevonden,netjes geprint (met copy paste, dus geen website vermelding) wilde van t weekend boeken, ben ik die website totaal kwijt (ook niet meer in de geschiedenis)
ben nu al druk aan t zoeken maar kan nergens meer dezelfde vluchten vinden
![]()
wat ik nog wel weet:
het eerste deel naar SF was met een overstap op Londen Htr vertrek amsterdam rond 09.00 uur aankomst in SF rond 14.15 uur (american airlines)
van san francisco naar new york directe vlucht aankomst 18 dec 00.05 uur
van new york naar san francisco american airlines, aankomst 23 sept. rond 14.00 uur in amsterdam weer overstap op londen
Ik hoop dat u mij kan helpen!!want t was een mooi vluchtschema + prijs!
bedankt!
Angela
helma schreef:Ha, dank je. Scheelt weer iets...Helaas nog steeeds prijzig maar dat zal dan wel aan de periode liggen. Alleen Orbitz website ken ik niet, zag dat alles in dollars is. Kun je daar gewoon boeken als nederlander en de tickets goed ontvangen? Maw is het een betrouwbare site? Bedankt, Helma
je kunt zonder tussenstop met air berlin vanaf dusseldorf naar los angeles vliegen. Er zijn niet zoveel maatschapijen die rechtstreeks vliegen.larsfrissen schreef:Hallo,
Hallo,
Wij zijn een koppel en we willen met z'n tweeen van 1 t/m 21 oktober op vakantie naar Amerika (Californie/Nevada).
We zijn al een tijdje aan het zoeken naar goedkope tickets vanaf verschillende luchthavens (het liefst zonder tussenstop).
Het is ons opgevallen dat er veel verschillende prijzen zijn wat de tickets betreft vandaar dit bericht, hopende op jou hulp.
Voor ons is het mogelijk om 1 oktober vanaf de volgende luchthavens te vertrekken:
Schiphol
Brussel
Dusseldorf
We wonen in Zuid-Limburg dus andere luchthavens zijn ook mogelijk mits deze in de buurt zijn.
Ons is wel al opgevallen dat Brussel vaak als goedkoopste uit de bus komt.
We willen graag landen in Phoenix (en we willen aan het einde van de vakantie weer vertrekken vanuit Los Angeles op 21 oktober.
Bij voorbaat dank!!!![]()
Gr. Lars en Nicole