Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

campingplaatsen reserveren

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
usa2008
Amerikafan

Re: campingplaatsen reserveren

Bericht door usa2008 »

Gisteren heb ik een aantal campings geboekt en in Los Angeles (walnut RV Park) moesten ze echt nog zoeken voor een plekje. Het was al bijna vol. Nu ga ik wel in juli en dat is hoogseizoen. Dus wees snel in LA en de kust!
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik heb alles al geboekt voor onze vakantie in mei/juni :dance: :dance: :dance:
glelisa
Amerika-ontdekker

Bericht door glelisa »

we hebben bijna alles al gereserveerd
in los angels de eerste nacht overnachten we in travelodge hotel at lax airport
2e en derde nacht overnachten op koa kamping pomona fairplex in los angels
daarna 4e nacht op grand canyon williams koa
5 e nacht op trailer villag grand canyon
6e en 7e nacht op oasis las vegas rv resort
8e nacht wilde we op silver lake resort maar daar kreeg je geen gehoor via de tel. mailbox was al vol hoorde we .
daarna pine cliff geprobeert maar die waren pas 1 feb weer te bereiken dus die proberen we maandag nog een keer te bereiken
9e nacht op yosemite pines in groveland
10 en 11 e nacht opmarin park in san francisco.

mensen met ervaringen met deze overnachtingen kunnen reageren .
Wij zijn benieuwd naar jullie ervaringen.
gr. fam schellekens
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo Glelisa,

als het in June Lake niet lukt kun je ook Lee Vining proberen. Ik weet niet hoe je wilt rijden vanaf Las Vegas, maar waarschijnlijk rijden jullie dan toch langs Lee Vining.
Een andere mogelijkheid is Tuolumne Meadows Campground.

Marianne
Peter/Anita
Amerika-newbie

Bericht door Peter/Anita »

Hallo

Ook ik ben nieuw op dit forum.
Dus stel ik mischien wel stomme vragen.

Als ik nu een camping wil boeken in het westen komt er elke keer te staan dat je drie nachten moet boeken.
Weet iemand hier een andere oplossing voor?

Mvg

Peter
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Waarschijnlijk probeer je te boeken voor een 'holiday weekend'. Memorial Day (26 mei), Independence Day (4 juli) e.d. staan daar bekend om. Erg vervelend! Vaak lukt het wel bij KOA-campings, die hanteren deze regel niet altijd. Ik probeer inmiddels vaak om die weekenden heen te plannen. Zo staan wij dit jaar met Memorial Day drie dagen bij vrienden. De camping voor de vrijdag ervoor, 23 mei, heb ik al lang geleden gereserveerd mét uitleg waarom het zo belangrijk voor ons was (we halen die dag de camper op en staan de volgende dag dus bij die vrienden).
Peter/Anita
Amerika-newbie

Bericht door Peter/Anita »

Ik was nog even te vertellen dat we rond 8 juli gaan dus wel druk denk ik. :cry:
Wat moet ik me voorstellen met de drukt rond deze tijd?

Mvg

Peter
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Op zich hoeft dat niet zo'n probleem te zijn, alleen zie ik dat nu 4 juli op vrijdag valt. Je kan er dus vanuit gaan dat van 3 tot en met 6 juli alle campings bomvol zullen zitten. Amerikanen hebben niet zoveel vakantiedagen en dit is een unieke kans om zoveel dagen achtereen weg te gaan in de periode dat ook alle kinderen vrij zijn. Je zult dus in je route wellicht hier rekening mee moeten houden.

Misschien kan je even hier laten weten waar je rond dat weekend wilt zitten? Wij zijn twee jaar geleden ook in juli geweest, maar bewust een week later gegaan vanwege deze feestdag. Het is overal wel wat drukker dan in het voorseizoen maar het is overal prima te doen. Reserveren of niet blijft een persoonlijke keus, maar zeker in dit soort weekenden zou ik het zeker doen. Bij de Nationale Parken en grote steden én de kust is het ook een aanrader. Eigenlijk resereren wij gewoon alles ....
RuudB
Amerikakenner

Bericht door RuudB »

In weekend rond July 4th zeker reserveren aan de kust of in en nabij Nationale Parken. Wij hebben dit ook al eens gehad. Geen motel meer te krijgen vlak bij een NP en dus weer een mijl of 60 terug rijden en in een grotere plaats gaan zoeken. Je kunt ook in de ochtend bellen naar een hotel of motel en reserveren. Dan weet je in ieder geval dat je ´s avonds een plekkie hebt. :P
Afbeelding
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

RuudB schreef:In weekend rond July 4th zeker reserveren aan de kust of in en nabij Nationale Parken. Wij hebben dit ook al eens gehad. Geen motel meer te krijgen vlak bij een NP en dus weer een mijl of 60 terug rijden en in een grotere plaats gaan zoeken. Je kunt ook in de ochtend bellen naar een hotel of motel en reserveren. Dan weet je in ieder geval dat je ´s avonds een plekkie hebt. :P
Heeft weinig nut als je met een camper onderweg bent :wink:
Peter & Paula
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Peter & Paula »

Hallo allemaal,

Wij gaan de maand juni naar Amerika.
In Yosemite hebben we al 3 nachten gereserveerd. Is het nodig om in Death Valley, Zion, Bryce en Capital Reef van tevoren te reserveren ?
We willen het liefst in de parken zelf overnachten, maar anders vlakbij een ingang is ook geen bezwaar, bv. Ruby bij Bryce.

Gr
Peter
2025- Seattle - Denver
2023 - Chicago - San Francisco
2022 - San Francisco - Las Vegas
2021 - San Francisco - Las Vegas
2013 - Vancouver - Vancouver
2012 - Vancouver via Amerika naar Toronto
2009 - Chicago - Salt Lake City
2008 - San Fransisco - San Fransisco
onze website
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Zion is zeker in het weekend aan te raden, Watchman campround is meetal vol op South campground heb je wat meer kans is wel meer basic.
De andere parken kan in juni zonder reserveren.
Rob
donRONson
Amerika-newbie

Bericht door donRONson »

Wij hebben onze huwelijksreis geboekt om in de maand Juni van san fransisco naar san fransisco te reizen met een roadbear waarbij we alleen de route en campings nog moeten plannen.
ben zoveel mogelijk informatie aan het zoeken over het wel of niet reserveren van campings.
zoals het er nu uitziet reserveren we gewoon op de camping zelf de volgende camping, uitgezonderd de weekenden aan het strand.
waar we nog over twijfelen is welke NP we gaan overslaan. misschien heeft iemand nog tips ??

Groetjes Ronald
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

donRONson schreef:Wij hebben onze huwelijksreis geboekt om in de maand Juni van san fransisco naar san fransisco te reizen met een roadbear waarbij we alleen de route en campings nog moeten plannen.
ben zoveel mogelijk informatie aan het zoeken over het wel of niet reserveren van campings.
zoals het er nu uitziet reserveren we gewoon op de camping zelf de volgende camping, uitgezonderd de weekenden aan het strand.
waar we nog over twijfelen is welke NP we gaan overslaan. misschien heeft iemand nog tips ??

Groetjes Ronald
Hallo Ronald,
Welkom op het forum!

Als je tips voor een route wilt is het misschien handiger om een nieuw onderwerp te openen. Vertel dan ook iets over jezelf en waar jullie voorkeur naar uit gaat (steden, natuur, wandelen, ...) hoeveel tijd je hebt en welke parken je zou willen bezoeken. Het is wat lastig om aan te geven welke je kunt overslaan. :wink:

Marianne
donRONson
Amerika-newbie

Bericht door donRONson »

Marianne schreef:Hallo Ronald,
Welkom op het forum!

Als je tips voor een route wilt is het misschien handiger om een nieuw onderwerp te openen. Vertel dan ook iets over jezelf en waar jullie voorkeur naar uit gaat (steden, natuur, wandelen, ...) hoeveel tijd je hebt en welke parken je zou willen bezoeken. Het is wat lastig om aan te geven welke je kunt overslaan. :wink:

Marianne
ok en bedankt.
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... &sk=t&sd=a
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer