Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Werken voor een Nederlands bedrijf in Amerika
Werken voor een Nederlands bedrijf in Amerika
Ik ben momenteel op zoek naar werk en vroeg me af of er bepaalde websites of andere bronnen zijn voor Nederlandse bedrijven die op zoek zijn naar Nederlanders in de VS. Het kan aantrekkelijk voor hun zijn iemand aan te nemen die hier al geruime tijd woont, bekent is met het land, de amerikanen en gewoontes maar tegelijkertijd ook met de Nederlandse taal en mentaliteit.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Werken voor een Nederlands bedrijf in Amerika
Ik weet dat Vlaamse bedrijven die dingen ooit doorgaven aan het consulaat. Informeer dus bij het consulaat of de ambassade bij je in de regio.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Heb je al een lijst gevonden? Ik ben ook wel nieuwsgierig namelijk.
Nog niet gevonden maar ook niet erg naar op zoek geweest.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 6142 Weergaves
-
Laatste bericht door bedeve
-
- 11 Reacties