Maar doodeng!!!en die van de grand canyon idd erg leuk bedacht!

Maar doodeng!!!en die van de grand canyon idd erg leuk bedacht!
Helpt niet ook de ISO waarde van film of digitiale camera? Da's meen ik de lichtgevoeligheid van de film. Op mijn Samsung digitale camera kan ik dit ook instellen. Hierdoor kan de sluitertijd normaal zijn, waardoor de beelden minder snel "bewegen".Dezz schreef:Een statief helpt enorm veel! Door het statief kan je camera niet meer bewegen, wat die natuurlijk wel (een beetje) doet als je 'm in je hand hebt. Denk je ook aan een (wat) langere sluitertijd?
wat is de beste iso waarde om te gebruiken dan ?PitKings schreef:Helpt niet ook de ISO waarde van film of digitiale camera? Da's meen ik de lichtgevoeligheid van de film. Op mijn Samsung digitale camera kan ik dit ook instellen. Hierdoor kan de sluitertijd normaal zijn, waardoor de beelden minder snel "bewegen".Dezz schreef:Een statief helpt enorm veel! Door het statief kan je camera niet meer bewegen, wat die natuurlijk wel (een beetje) doet als je 'm in je hand hebt. Denk je ook aan een (wat) langere sluitertijd?
Zoek op Google eens met het woord "nachtfotografie", dan krijg je veel hits, waaronder deze website.nadiaU schreef:wat is de beste iso waarde om te gebruiken dan ?PitKings schreef: Helpt niet ook de ISO waarde van film of digitiale camera? Da's meen ik de lichtgevoeligheid van de film. Op mijn Samsung digitale camera kan ik dit ook instellen. Hierdoor kan de sluitertijd normaal zijn, waardoor de beelden minder snel "bewegen".
nadiaU schreef:wat is de beste iso waarde om te gebruiken dan ?PitKings schreef: Helpt niet ook de ISO waarde van film of digitiale camera? Da's meen ik de lichtgevoeligheid van de film. Op mijn Samsung digitale camera kan ik dit ook instellen. Hierdoor kan de sluitertijd normaal zijn, waardoor de beelden minder snel "bewegen".
Zorg dat je een statief bij je hebt, dat helpt!lelie schreef:Mijn nachtfoto's van NY zijn ook bijna allemaal mislukt![]()
Hopelijk kan ik met mijn nieuwe toestel mooie nachtfoto's maken in o.a. Las Vegas.
Heb ik gedaan in Antelope Canyon daardoor kon ik zonder statief foto's maken, ook in Carlsbad Cavens met iso400 waardoor ik zonder flits kon werken.Jasmino schreef:Met isowaarde 400 kun je met de meeste camera's nog acceptabele foto's maken.
Jasmino schreef:Zorg dat je een statief bij je hebt, dat helpt!lelie schreef:Mijn nachtfoto's van NY zijn ook bijna allemaal mislukt![]()
Hopelijk kan ik met mijn nieuwe toestel mooie nachtfoto's maken in o.a. Las Vegas.
Ja, leuk! Ik zal zorgen dat ik de camera en handleiding ook bij me heb!nieuwenoord schreef:Jasmino schreef: Zorg dat je een statief bij je hebt, dat helpt!
Eh, Jacqueline, ik mag maandag misschien wel een mini-lesje van je nemen met mijn Panasonic FZ50? Die heb jij toch ook??