Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
kaas meenemen
- jackl
- Amerika-newbie
- Contacteer:
kaas meenemen
wij gaan in april naar la maar mag je ook een edamer of andere kaas meenemen
groet Jack
groet Jack
- hdeweert
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hallo marcus
Neemt ze een hele Goudse kaas mee of een stuk? Een hele kaas weegt 11 kg dat is een aardig gewicht. d;-)
Jack
Ik hoor dat stukken kaas vacuüm verpakt moeten zijn en dat je aan moet geven dat je kaas bij je hebt als je Amerika binnen komt. Een hele kaas hoeft niet vacuüm verpakt te zijn, en je hebt op de terugweg ruimte over.
Harm
Neemt ze een hele Goudse kaas mee of een stuk? Een hele kaas weegt 11 kg dat is een aardig gewicht. d;-)
Jack
Ik hoor dat stukken kaas vacuüm verpakt moeten zijn en dat je aan moet geven dat je kaas bij je hebt als je Amerika binnen komt. Een hele kaas hoeft niet vacuüm verpakt te zijn, en je hebt op de terugweg ruimte over.
Harm
meenemen?
Deze snap ik niet helemaal. Misschien is dit een lokale luxe maar vrijwel iedere supermarkt of deli heeft hier Gouda en soms ook Edammer kaas. Het ziet er iets anders uit met de export verpakking maar het smaakt hetzelfde 

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Nou, de kaas die wij hier in de supermarkt kopen komt direct van Uniekaas, hoor. Hij smaakt absoluut hetzelfde als in Nederland. We kunnen hier zelfs Parrano en Goudse geitenkaas kopen. Dat hij uit Nederland meegenomen beter zou smaken zijn volgens mij de nostalgische gevoelens, die meegevlogen zijn
.

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- hdeweert
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hallo
Ik schreef het al, over smaak valt niet te twisten. ( woordje weggevallen helaas ) Ik ben maar een eenvoudige toerist in Amerika en ik denk vele anderen ook. Dus ga ik er van uit dat wat ik in de div. winkels tegenkom ook door andere toeristen word tegengekomen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen. In Amerika is alles te koop als je maar weet waar. () Hier in Gouda heb ik nog geen Goudse geitenkaas in de super zien liggen. Weet je trouwens dat de goudse kaas voor het overgrote deel niet in Gouda of omgeving gemaakt word???
Harm
Ik schreef het al, over smaak valt niet te twisten. ( woordje weggevallen helaas ) Ik ben maar een eenvoudige toerist in Amerika en ik denk vele anderen ook. Dus ga ik er van uit dat wat ik in de div. winkels tegenkom ook door andere toeristen word tegengekomen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen. In Amerika is alles te koop als je maar weet waar. () Hier in Gouda heb ik nog geen Goudse geitenkaas in de super zien liggen. Weet je trouwens dat de goudse kaas voor het overgrote deel niet in Gouda of omgeving gemaakt word???
Harm
Ik ga me ook maar eens met dit Kaas-onderwerp bemoeien.
Als echte kaaskop gaat er niets boven echte kaas. De cheddar en andere varianten waren prima te eten in Amerika. Ik peins er niet over om dat mee te sjouwen naar Amerika. Ons gezelschap was het er trouwens wel er over eens dat de kaas niet hetzelfde smaakte, sorry Petra
....... er zit echt verschil tussen.
Mijn moeder roept trouwens altijd dat de echte kaas uit Stolwijk, vlak bij Gouda, komt (klopt dat, Harm?).
Als echte kaaskop gaat er niets boven echte kaas. De cheddar en andere varianten waren prima te eten in Amerika. Ik peins er niet over om dat mee te sjouwen naar Amerika. Ons gezelschap was het er trouwens wel er over eens dat de kaas niet hetzelfde smaakte, sorry Petra

....... er zit echt verschil tussen.
Mijn moeder roept trouwens altijd dat de echte kaas uit Stolwijk, vlak bij Gouda, komt (klopt dat, Harm?).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 4384 Weergaves
-
Laatste bericht door Dutchess
-
- 6 Reacties