Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Elektrische aansluiting
- Jeepeejee
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Elektrische aansluiting
Hallo,
Wie kan me verder helpen met het "stekker-probleem" in de USA ? Wat voor stekker of verloopstekker heb je nodig om de klassieke Belgische stekker te kunnen inpluggen in de Verenigde Staten, en waar haal je die, hier of in de VS ?
Wie kan me verder helpen met het "stekker-probleem" in de USA ? Wat voor stekker of verloopstekker heb je nodig om de klassieke Belgische stekker te kunnen inpluggen in de Verenigde Staten, en waar haal je die, hier of in de VS ?
Alvast vriendelijk bedankt !
Jeepeejee.
Breng gerust eens een bezoekje op mijn website met mijn reisverhalen USA 2004 en 2006 !
http://www.fotoreisverhaal.net
Jeepeejee.
Breng gerust eens een bezoekje op mijn website met mijn reisverhalen USA 2004 en 2006 !
http://www.fotoreisverhaal.net
-
- Amerikafan
Je kunt het beste een verloopstekker in Nederland (of Belgie) aanschaffen. ze zijn hier een stuk gemakkelijker te vinden. Ze worden wel verkocht in de USA maar dan moet je er wel goed naar zoeken. Houd ook rekening met het andere voltage dat in de USA gebruikt wordt (110 V ipv 220 V) Check even of de apparaten die je meeneemt wel werken op 110 V. De meeste moderne apparaten die je mee kunt nemen in je bagage werken op zowel 110 als 220 volt maar chech het toch voor de zekerheid.
Succes, Haye
Succes, Haye
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 4035 Weergaves
-
Laatste bericht door winterpark