Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Elektrische aansluiting

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Jeepeejee
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Elektrische aansluiting

Bericht door Jeepeejee »

Hallo,

Wie kan me verder helpen met het "stekker-probleem" in de USA ? Wat voor stekker of verloopstekker heb je nodig om de klassieke Belgische stekker te kunnen inpluggen in de Verenigde Staten, en waar haal je die, hier of in de VS ?
Alvast vriendelijk bedankt !

Jeepeejee.
Breng gerust eens een bezoekje op mijn website met mijn reisverhalen USA 2004 en 2006 !
http://www.fotoreisverhaal.net
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Hoi,

Je zal een wereldstekker nodig hebben, deze kan je het beste hier al aanschaffen, in de USA heb ik ze nog niet gezien.
In Belgie weet ik het niet, in Nederland kan je ze bij de ANWBwinkel halen of bij de betere electrazaken ook bij winkels met campingspullen zal je ze wel vinden.

Gr.
Rob
Texas Cowboy
Amerikafan

Bericht door Texas Cowboy »

Je kunt het beste een verloopstekker in Nederland (of Belgie) aanschaffen. ze zijn hier een stuk gemakkelijker te vinden. Ze worden wel verkocht in de USA maar dan moet je er wel goed naar zoeken. Houd ook rekening met het andere voltage dat in de USA gebruikt wordt (110 V ipv 220 V) Check even of de apparaten die je meeneemt wel werken op 110 V. De meeste moderne apparaten die je mee kunt nemen in je bagage werken op zowel 110 als 220 volt maar chech het toch voor de zekerheid.

Succes, Haye
gretl
Amerika-ontdekker

Bericht door gretl »

Op het vliegveld en wij hebben ze bij de wall-mart gezien!
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

gretl schreef:Op het vliegveld en wij hebben ze bij de wall-mart gezien!
idem wallmart of loop even een "radio shack" binnen ook overal te vinden!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer