Ik ben gewoon benieuwd wat het gros van de forumleden hiervan vindt. Misschien is het wel zo dat de meerderheid dit een hele verbetering vindt of zich er niet aan stoort. Voor jullie is er dan geen reden om er iets aan te doen. Maar laat de mensen zich erover uitspreken....
....Ik wil niet, elke keer als ik Reizen Algemeen open, eerst op F11 moeten drukken om e.e.a. (ook nog deels) in beeld te krijgen. Dat jij het niet lastig vindt, wil nog niet zeggen dat ik het ook zo ervaar.
Oké Roland, hier mijn mening dan. Ik stoor me er absoluut niet aan, sterker nog; het is ook helemaal niet nodig om elke keer de betreffende forums te openen. Ik druk namelijk elke keer als ik op het forum kom op de knop "toon nieuwe berichten" en dan lees ik de topics die me interesseren. Die sticky's zie ik dus niet eens. Als je je er dus aan ergert zou je het eens op die manier kunnen proberen.
Maar ik heb even voor je op de betreffende forums gekeken en vind het niet vervelend en rommelig. Alleen op de forums Reizen Algemeen en Vervoer staan veel Sticky's, maar dat is ook wel nodig en handig anders zie je door de bomen het bos niet meer.
Voor nieuwe leden lijkt het me juist wel handig als ze meteen de Sticky's zien. Voor hen is het namelijk nog allemaal nieuw en dus interessant om te lezen. Topics als routekaartjes, reizen met kinderen, boeken via priceline/hotwire zijn interesaant voor iedereen en heel lastig te vinden als je ze niet bundelt en Sticky maakt.
Forumleden mogen onderwerpen niet in meerdere fora vermelden (en terecht). Met de mededelingen gebeurt dat nu wel en werkt erg verwarrend. Ik ben van mening dat je een onderwerp slechts in één forum moet plaatsen (laten zien). Het oogt gewoon veel netter en houdt een forum leesbaar.
Er is een verschil tussen forumleden en de eigenaar van het forum.
Die mededelingen over korting op tickets en relevante artikelen op het hoofdforum wil Dennis aan iedereen kwijt, wat logisch is.
Niet iedereen kijkt op alle fora, als je naar het oosten gaat zal je niet op het zuidwesten kijken. Ik vind het dus niet meer dan logisch dat hij het op alle fora zet en stoor me er niet aan. Op sommige andere Amerika fora moet je je bij elk topic eerst door een lading reclameboodschappen worstelen, daar erger ik me veel meer aan.
Met alle respect voor jouw modschap maar ik krijg de indruk dat ik kennelijk niet iets mag aanroeren wat ik belangrijk voor het forum vind en dat jij gelijk in de verdediging springt....
...Waarom zouden we het niet bespreekbaar maken? Met z'n allen willen we toch een leuk en informatief forum? Dan moet je ook dingen in alle open en eerlijkheid kunnen zeggen.
Met alle respect Roland, maar ik zie Marco helemaal niet zeggen dat je niets mag aanroeren of dat je dingen niet in alle eerlijkheid mag zeggen. Hij geeft zelf ook gewoon in alle eerlijkheid en openheid zijn mening en zegt nergens dat het niet bespreekbaar is.
Dat hij jouw mening niet deelt wil nog niet zeggen dat hij niet mag reageren. Hij is dan misschien moderator maar hij heeft ook gewoon een mening en heeft het recht die te uiten.
Marjon