Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
tweede ijsstorm in Missouri (update, #3 is coming)
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: tweede ijsstorm in Missouri (update, #3 is coming)
Weet je of het morgenochtend beter wordt bij jullie? Een kennis van mij moet morgenochtend vanuit Kansas City vertrekken en zou een zeven uur lange overstap hier in DC hebben op weg naar Nederland. Ik zou haar dan ophalen en wat rondleiden, maar het weerbericht voor hier ziet er al vreselijk uit en als het in Kansas City ook nog slecht is kan ze waarschijnlijk niet eens weg (dit was haar eerste vliegtocht ooit, dus ze is een heel onervaren reizigster, ik heb wel met haar te doen!).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Foto's van de ijsstorm in Kentucky
Hier in Kentucky is het ook goed raak. Ik was met de hond wandelen in de regen en de regen bevriest zodra het de grond raakt. Het resultaat is één grote ijsbaan, dichtgevroren auto's, en een bevroren hondje. Zelfs de druppels op mijn paraplu waren bij thuiskomst bevroren en Cubbie (mijn hond) had kleine stukjes ijs aan zijn vacht hangen waar de regendruppels tot stukjes ijs waren geworden.
Zojuist wat foto's gemaakt (klik op de foto's voor een vergroting):
Zojuist wat foto's gemaakt (klik op de foto's voor een vergroting):
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ziet er bekend uit Dennis. Als je daar dan veel van krijgt dan gaan je bomen kapot en valt de stroom uit.
Ik geloof dat we deze keer wat meer geluk hebben hier. Het meeste is in de vorm van sleet gevallen, wat de boel wel spekglad maakt maar het vriest niet aan de bomen vast.
Ik geloof dat we deze keer wat meer geluk hebben hier. Het meeste is in de vorm van sleet gevallen, wat de boel wel spekglad maakt maar het vriest niet aan de bomen vast.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hier ook ijzel. De scholen zijn gesloten en ik zou vandaag een Nederlandse kennis op Dulles ontmoeten, maar haar vlucht is gecanceled. Een thuisdagje dus, vandaag.
-
- Amerika-expert
De sneeuw van NY is nu hier en het sneeuwt in Boston maar werk gaat natuurlijk gewoon door. Gelukkig zijn de meeste scholen dicht deze week en is het verkeer niet te druk. Bovendien heb ik veel liever sneeuw dan ijs. En ik ga skieen dit weekend: yippiieee!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ja, ik heb ook liever sneeuw dan ijs. Ik ga trouwens volgende week naar Newburyport en dan hoop ik toch geen winterweer te hebben tijdens de reis, dus laat het nu maar lekker ijzelen en sneeuwen, dan blijft dat vast dinsdag weg
.

Hier in Columbus, Ohio ook ongeveer 3 inches sneeuw en nu al ongeveer 1/4 inch ijs, en het regent nog steeds. Het eerst wat ik vanmorgen op het werk zag was een auto op z'n dak langs de snelweg.... Hopelijk is het morgen beter, dan vlieg ik namelijk naar Orlando.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 13854 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 7 Reacties