Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Disneyland of California Adventure?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
J.S.
Amerika-ontdekker

Disneyland of California Adventure?

Bericht door J.S. »

We hebben maar 1 dag en zouden woensdag bijgevolg slechts één van beide parken kunnen doen. Een hopper pas is dus ook nie zo handig, vermits we toch niet genoeg tijd hebben om alles te doen...

Welk park raad je ons aan? Disneyland of California Adventure? Welk is het meeste op volwassenen gericht?
DeeKay
Amerika-newbie

Bericht door DeeKay »

California Adventure is een beetje meer op de rides gericht. Waarschijnlijk een meer volwassen markt, maar vergeleken met Disneyland is het werkelijk geen zeik aan. Disneyland is misschien een beetje kinderlijk, maar het is en blijft Disneyland. Een unieke ervaring. Dit jaar hebben ze wat bijzondere attracties omdat ze hun 50 verjaardag vieren.

Tipje: Tenzij je een motel kunt vinden voor minder dan pakweg 50-60 dollar de kamer de nacht hoef je eigenlijk niet vooruit te boeken. Het stikt er van de betaalbare en decente motels. Tenzij je graag in een van de Disney hotels wil slapen of je bezoek op een feestdag valt, kan je altijd wel iets vinden binnen vijf minuten rijden van het park.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Disneyland of California Adventure?

Bericht door Jasmino »

J.S. schreef:We hebben maar 1 dag en zouden woensdag bijgevolg slechts één van beide parken kunnen doen. Een hopper pas is dus ook nie zo handig, vermits we toch niet genoeg tijd hebben om alles te doen...

Welk park raad je ons aan? Disneyland of California Adventure? Welk is het meeste op volwassenen gericht?
Ik zou absoluut gaan voor California Adventure! Dit park heeft veel attracties en een aankleding die heel anders is dan de andere parken van Disney. Disneyland is erg vergelijkbaar met Disneyland in Parijs.

Kijk met de zoekfunctie nog even verder op het forum, want deze vraag is al vaker aan de orde geweest, en de vorige keren heb ik daarop een uitgebreid antwoord gegeven.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
J.S.
Amerika-ontdekker

Bericht door J.S. »

DeeKay schreef:California Adventure is een beetje meer op de rides gericht. Waarschijnlijk een meer volwassen markt, maar vergeleken met Disneyland is het werkelijk geen zeik aan. Disneyland is misschien een beetje kinderlijk, maar het is en blijft Disneyland. Een unieke ervaring. Dit jaar hebben ze wat bijzondere attracties omdat ze hun 50 verjaardag vieren.

Tipje: Tenzij je een motel kunt vinden voor minder dan pakweg 50-60 dollar de kamer de nacht hoef je eigenlijk niet vooruit te boeken. Het stikt er van de betaalbare en decente motels. Tenzij je graag in een van de Disney hotels wil slapen of je bezoek op een feestdag valt, kan je altijd wel iets vinden binnen vijf minuten rijden van het park.
Bedankt voor de tip, maar ik zit al in een hotel (Coast Hotel vlakbij de parken) op kosten van het werk! Mag er best wezen! :D
J.S.
Amerika-ontdekker

Re: Disneyland of California Adventure?

Bericht door J.S. »

Jasmino schreef:
J.S. schreef:We hebben maar 1 dag en zouden woensdag bijgevolg slechts één van beide parken kunnen doen. Een hopper pas is dus ook nie zo handig, vermits we toch niet genoeg tijd hebben om alles te doen...

Ik zou absoluut gaan voor California Adventure! Dit park heeft veel attracties en een aankleding die heel anders is dan de andere parken van Disney. Disneyland is erg vergelijkbaar met Disneyland in Parijs.

Kijk met de zoekfunctie nog even verder op het forum, want deze vraag is al vaker aan de orde geweest, en de vorige keren heb ik daarop een uitgebreid antwoord gegeven.
Bedankt!

Disneyland Parijs heb ik nog niet gedaan, dus vergelijken kan ik niet...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer