Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bed&Breakfast in San Francisco

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Joeyke
Amerika-ontdekker

Bed&Breakfast in San Francisco

Bericht door Joeyke »

We zijn aan het rondsurfen naar een toffe bed&breakfast in San Francisco. Niet al te duur (volgens de sites swingen de prijzen de pan uit :o ), maar toch mooi centraal gelegen. Hebben jullie tips? Waar hebben jullie reeds gelogeerd en wat is de moeite?

Alvast heel erg bedankt!!!
Joey
sjaantje
Amerika-ontdekker

Re: Bed&Breakfast in San Francisco

Bericht door sjaantje »

Kijk eens op tripadvisor bij b&b's!
Elianne
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Elianne »

Klopt, B&B's in SFO vallen nogal tegen. Ik heb zelf e.e.a. gevonden via http://www.bbsf.com, uiteindelijk niet geboekt maar gekozen voor een betaalbaar hotel in een buitenwijk : Millbrae ( Millwood Inn & Suites ). Vlakbij SFO airport, incl. ontbijt, met shuttle service naar de luchthaven en op loopafstand van de BART ( 1 mile ). We zijn met 2 kinderen van 11 en 14 jaar en we betalen voor 3 nachten USD 430 in een suite met 4 aparte bedden. Geen idee of het wat is, misschien zitten we 3 nachten in de herrie maar ik vond de hotels in SFO zelf behoorlijk tegenvallen, dus na lang puzzelen dit maar geboekt.

Succes !
Elianne
Joeyke
Amerika-ontdekker

Bericht door Joeyke »

Hoi,

dat ziet er mooi uit!
Wanneer zijn jullie van plan te gaan?

Alles in SF city lijkt me zo duur zeg :o
Bennie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Bennie »

http://www.goldengatehotel.com

Of je het echt een B&B moet noemen weet ik niet. Zelf noemen ze het een: Small charming family run hotel in the heart of San Francisco. En dat is het. Uit eigen ervaring. $95-150 is niet echt goedkoop, keuzes...
Joeyke
Amerika-ontdekker

Bericht door Joeyke »

Dat ziet er ook wel goed uit. Ik heb voorlopig enkele keuzes gemaakt. Zal ze eens online zetten, misschien dat iemand de andere dingen kent?

(ik moet wel eerst mijn papiertje terugzoeken he :lol: )
Racerke
Amerikakenner

Bericht door Racerke »

Ik wacht geduldig :wink:

Neenee, ik ben nog aan het twijfelen maar voor mij wordt het in SF wel zoiezo een hotel.
Joeyke
Amerika-ontdekker

Bericht door Joeyke »

ja, ik weet het dus echt niet... ergens las ik:
hotels zijn goed, maar duur;
Inn's zijn onpersoonlijk;
motels ook onpersoonlijk;
B&B liggen meestal centraal en zijn goedkoper

maar voorlopig weet ik niet wat het beste lijkt. Belangrijk is dat we goed slapen, want dat zijn de eerste dagen.. En dan de grote rondreis 8)
marijkedb
Amerikafan

Bericht door marijkedb »

B&B's worden hier nogal makkelijk onder de noemer 'european' geklasseerd, en dat houdt meestal bloemetjesspreien en verouderd meubilair in. ;-) Als ik moest kiezen, ging ik in San Francisco op hotel. Ja, het kost meer, maar dat is het meestal ook wel waard. Langs de andere kant is een overnachting in zo'n oud victoriaans huis ook wel eens leuk. Ik denk trouwens niet dat B&B's goedkoper zullen zijn dan hotels.
Living the American Dream? Volg onze avonturen in San Francisco.
marcel2008
Amerika-ontdekker

Bericht door marcel2008 »

B&B hebben over het algemeen veel meer charme dan een hotel waar je gewoon kamer nummer xx bent. Daarnaast zijn de kamers vaak veel leuker ingericht en heb je wat meer aanspraak. B&B zijn Amerika wel een stuk duurder dan het gemiddelde hotel, scheelt zomaar $40 met zijn tweeën per nacht. Heb je bijna wel altijd een echt ontbijt voor.
antonia
Amerikakenner

Bericht door antonia »

Ik ben vorig jaar in deze B&B geweest.
Een heel leuk huis in een rustige buurt.
5 minuten verderop kun je de streetcar pakken naar het centrum, maar daar zit je eigenlijk ook al vlakbij.
Het is ons goed bevallen!

http://www.bbsf.com/InnDB/Content/showInn.asp?InnId=1

Dit stukje hebben hierover vorig jaar in ons verslag geschreven:

We moesten erg lang wachten op onze bagage, maar toen we die eenmaal hadden, zaten we al snel in een shuttle-van die ons naar de Country Cottage B&B bracht.
De eigenares van de B&B, de Tsjechische Marie, leek wel bij de plaatselijke VVV te werken, zoveel vertelde ze ons over San Francisco.
We sliepen in de Blue Room en daar was geen woord van gelogen, we kwamen terecht in een blauwe tierelantijntjeskamer. Erg schattig, niet echt onze stijl, maar toch wel erg leuk.
Marie had ons precies verteld hoe we met het openbaar vervoer konden reizen dus dat was alvast erg makkelijk. De B&B lag vlakbij Market Street, de grote straat die dwars door het centrum loopt, dus alles was vlakbij.
Een paar haltes met de tram (F-line) en we stonden in het centrum waar we een MUNI-pass hebben gekocht. Dat is een pas waarmee je in bijna al het openbaar vervoer van de stad kunt reizen, inclusief de beroemde Cable Car.
Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
Jenneke
Amerika-ontdekker

Bericht door Jenneke »

Hallo,

Wij hebben vorig jaar in het goldengate hotel overnacht. Dit was prima: nette kamer (wel heel klein uiteraard), schoon sanitair, vriendelijk personeel, lekker ontbijt en de huiskat Pip die je welkom komt heten. :lol: Daarnaast loop je de hoek om en je bent op Union Square. Super ligging dus.

Een ander jaar hebben we in San Remo overnacht. Vonden we ook prima maar iets minder dan Golden Gate.
San Remo ligt dan weer dicht bij Fishermans Wharf.

Succes!

Groetjes,

Jenneke
2007 voor de 3e keer USA!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer