Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoe het mooiste rijden vanaf Apache Trail naar Holbrook.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Erika
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Hoe het mooiste rijden vanaf Apache Trail naar Holbrook.

Bericht door Erika »

We hebben een dag van onze route veranderd.
de planning was om vanuit Mesa via de Apache Trail rustig rijdend naar Sedona te gaan.
Maar nu hebben we Petrified Forrest bij Holbrook er voor in de plaats gezet en vraag me af welke weg mooier is om te rijden.
Ik kan kiezen om bij Government hill naar het noorden te rijden en via Payson richting Holbrook te gaan.
Of ik neem de zuidelijke route en rij de Apache Trail af om dan via Globe en dan Show Low naar Holbrook te gaan.
Wat is in jullie opinie de mooiste weg om te rijden,qua afstand zit er niet veel verschil in.
Groetjes, erika.
Yeehaw
Amerika-expert

Re: Hoe het mooiste rijden vanaf Apache Trail naar Holbrook.

Bericht door Yeehaw »

Us60/az77 is de mooiste route via Salt River Canyon. Dus Globe-Show Low. Gaan jullie dan ook nog naar Sedona diezelfde dag?
Yeehaw.
Erika
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Re: Hoe het mooiste rijden vanaf Apache Trail naar Holbrook.

Bericht door Erika »

Hoi Yeehaw, Sedona laten we vallen omdat een te grote afstand is en een van ons graag petrified Forrest wil zien blijven we overnachten in de buurt of in Holbrook.
De volgende dag vertrekken we naar Tusayan voor een nacht om verder te trekken naar Monument Valley.
Sedona hebben we nu twee keer gezien dus is het geen ramp om het dit keer te laten zitten.
We zullen er ongetwijfeld nog weer terug komen .
Erika.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer