Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overnachting Springdale, UT

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
eva
Amerikafan

Re: Overnachting Springdale, UT

Bericht door eva »

jokaluma schreef:nog niemand overnacht in het best western zion park inn in springdale??????
Wij hebben dit hotel voor 2 nachten geboekt voor 104 $ ( in juli ). De bubleberry inn zou voor ons 4-en 98 $ kosten.....scheelt niet veel. Ik zie geen rate van 75 $ Zit daar dan ook ontbijt bij?
Bij de zion park inn zit ook "ontbijt".
Ik heb voor de zion park inn gekozen ivm goede beoordelingen op tripadvisor ( no.3) de bumbleberry inn komt daarop iets minder goed uit...maar als ik jullie hier zo hoor valt dat dus best mee.
maar nogmaals mijn vraag iemand al eens overnacht in best western zion park inn?

karin
Ja, in september vorig jaar zijn we hier geweest, echt een aanrader. Er naast is een leuk sportcafe waar je lekker kunt eten. Je krijgt geen spijt van deze keuze!
Anja79
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Anja79 »

Wij hebben ook het Best Western Zion Park Inn geboekt voor 2 nachten in september. Het zag er op internet al erg goed uit, vonden we. Leuk om te lezen dat mensen die er al geweest zijn er zo positief over zijn. Dat bevestigd het idee dat we een goede keus gemaakt hebben! :D

Groetjes,
Anja
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

okee bedankt voor de positieve reacties. Deze boeking blijft dus definitief staan.
karin :dance:
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
patrick99
Amerikafan

Bericht door patrick99 »

Wij wilde eerst naar BW Zion Inn maar dat zat vol. Op basis van de recensies hebben we nu de Pearl Deser Inn geboekt. Met de huidige dollarkoesr zijn de prijsverschillen vrij gering, zeker omdat we toch maar één nacht blijven.
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

Wij hebben een keer bij de Bumbleberry gegeten; dat was niet voor herhaling vatbaar.
misschien hadden ook wij pech maar wij hielden het eveneens bij die eerste en enige keer. In de Pioneer Lodge verschillende malen prima gegeten.

jacques
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

Wij hebben in de Bumbleberry Inn niet gegeten.
Ontbeten bij Pioneer en dat viel óns nu weer heel erg tegen, zo zie je, zoveel mensen, zoveel wensen.

Overigens hebben wij heerlijk gegeten bij de plaatselijke Chinees (weet helaas de naam niet meer maar ligt aan de kant van Bumbleberry Inn)

Gr.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Die Chinees is inderdaad best goed. Iets met Panda in de naam. We werden er ooit in het Nederlands begroet, met "hallo babi pangang, nassi, saté, pilsje van Heineken". De vrolijke ober had in Amsterdam gewoond.
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

patrick99 schreef:Wij wilde eerst naar BW Zion Inn maar dat zat vol. Op basis van de recensies hebben we nu de Pearl Deser Inn geboekt. Met de huidige dollarkoesr zijn de prijsverschillen vrij gering, zeker omdat we toch maar één nacht blijven.
Patrick, hier heb je een hele goede keus mee gemaakt. De Desert Pearl Inn is echt een fantastisch hotel, mooie kamers, luxe badkamers, een heel mooi zwembad, zeer goede service en met de huidige dollar koersen echt een koopje!

Wij hebben in september de Desert Pearl Inn voor drie dagen geboekt en kijken er erg naar uit! Als trails willen wij Observation Point en The Narrows doen (Angels Landing al gedaan).

Gr Martijn
patrick99
Amerikafan

Bericht door patrick99 »

Ik ben zeer benieuwd naar het hote. Wij blijven er echter maar één nachtje. Daarna gaan we naar Las Vegas. Ook leuk lijkt me. Daar hebben MGM Signature geboekt. Dat ziet er ook goed uit. Even wat anders na al dat natuurschoon.
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Jeetje Patrick, wij zitten dus ook in The Signature! Laat me raden, ook een Equinox bij Alamo geboekt?
patrick99
Amerikafan

Bericht door patrick99 »

Nee, geen auto Equinox. Gewoon een full-size bij Avis Wij gaan eerst naar Florida, blijven 2 nachten in Fort Lauderdale, dan doen we een cruise. Vervolgens vliegen we naar Phoenix. Dan is de route Sedona, Grand Canyon, Page, Bryce, Zion, Las Vegas, Death Valley en tot slo LA en terug naar huis.
L&M
Amerika-ontdekker

Bericht door L&M »

Wij hebben in mei 2 nachten geboekt in Harvest House, ziet er een leuke B&B uit en is eens iets anders dan al die ketenhotels...Op hun site http://www.harvesthouse.net vind je meer info.
Wij betalen 236$ voor 2 nachten (incl. een lekker ontbijt hebben ze ons beloofd :) )
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

martijn76 schreef:
patrick99 schreef:Wij wilde eerst naar BW Zion Inn maar dat zat vol. Op basis van de recensies hebben we nu de Pearl Deser Inn geboekt. Met de huidige dollarkoesr zijn de prijsverschillen vrij gering, zeker omdat we toch maar één nacht blijven.
Patrick, hier heb je een hele goede keus mee gemaakt. De Desert Pearl Inn is echt een fantastisch hotel, mooie kamers, luxe badkamers, een heel mooi zwembad, zeer goede service en met de huidige dollar koersen echt een koopje!

Wij hebben in september de Desert Pearl Inn voor drie dagen geboekt en kijken er erg naar uit! Als trails willen wij Observation Point en The Narrows doen (Angels Landing al gedaan).

Gr Martijn
Ik heb hier in september ook 2 nachten geboekt op aanraden van enkele forumgangers :)
Het was de duurste keuze, en hopelijk (en wssk) krijg ik hier geen spijt van.
Ik vier namelijk mijn verjaardag als we daar overnachten :dance: :beerchug:
(ik krijg mss korting :P )

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
José
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door José »

ik heb uiteindelijk voor de Bumbleberry Inn gekozen!
Wilde eerst de El Rio Lodge, maar naar een dag lang wandelen lijkt mee duik in het zwembad nog wel lekker!

Ben benieuwd of de 'hieperdepiep' reacties op dit forum ook voor mij zo zullen zijn!
(En ach, we blijven ook maar één nachtje! :))
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Mag ik dan ook nog even inhaken???

Ik heb voor 25 april 2 overnachtingen geboekt in de Zion Canyon Bed&Breakfast (125 doll, per kamer,per nacht incl.ontbijt)
http://www.zioncanyonbandb.com/.

Het lijkt me echt heerlijk!! Heeft iemand er toevallig ervaring mee?
Eric
Amerikakenner

Bericht door Eric »

In 2005 hebben wij in "Pioneer Lodge" overnacht, propere kamers en een eigen Laundry, het personeel is er ook vriendelijk...voor ons zal dit motel/hotel altijd altijd een onvergetelijke herinnering oproepen, vrouwtje lief had zichzelf opgesloten in badkamer/toilet en mocht ik naar de "lobby" om dit uit te leggen en hulp te krijgen (rood hoofd inbegrepen). :oops: :D

Als je in Springdale bent ga dan zeker eens langs bij "Spotted Dog", een goed restaurant...maar reserveer wel want het is er best druk.
embee
Amerika-ontdekker

Bericht door embee »

Ik heb in het verleden twee keer overnacht in de Bumbleberry Inn en er alleen maar goede herinneringen aan. Heerlijk na een slopende dag Zion op het balkon bijkomen en eventueel een duik in het zwembad nemen. En natuurlijk de volgende ochtend ontbijten in het Bumbleberry Restaurant: pancakes met ... bumbleberry! Yammie!
Goede keuze dus José!
------------
Grtz,
Martin
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer